• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин автомобільний А-92- Євро5-Е5 скретч-карти номіналом 10,15,20л (строком дії не менше року), Дизельне пальне ДП –З –Євро5-ВО - скретч-карти номіналом 10,15,20 л, (строком дії не менше року) (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистилятори)

Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (орган місцевого самоврядування). Комунальна організація (установа, заклад) відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Казанківської селищної ради вул. Миру 194, смт, Казанка, Миколаївська область, Україна, 56002 Рязанова Тетяна Миколаївна– уповноважена особа – Головний бухгалтер віддлу освіти, молоді та спорту. Тел. 0987342546, 0667679995 відкриті торги код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистилятори - Бензин автомобільний А-92- Євро5-Е5 скретч-карти номіналом 10,15,20л (строком дії не менше року) - Дизельне пальне ДП –З –Євро5-ВО - скретч-карти номіналом 10,15,20 л, (строком дії не менше року) - Дизельне пальне ДП –Л-Євро5-ВО - скретч-карти номіналом 10,15,20 л, (строком дії не менше року) Загальний обсяг поставки: 24500 літрів, зокрема: Дизельне паливо зимове, літнє –14500 літрів Бензин А-92 – 10000 літрів Протягом 31.12.2021 року

Завершена

624 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 124.00 UAH
Період оскарження: 13.01.2021 12:29 - 25.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» вимогам Тендерної документації

Номер: 547d30d80203417f8690bc18a68a5350
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-002385-a.a2
Назва: Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» вимогам Тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВ «КВОРУМ-НАФТА», у закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-13-002385-a.
Вирішення: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «11 лютого» 2021 р. № _29__ «смт Казанка» Керуючись вимогами статті 11 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Казанківської селищної ради від 09.11.2020року № 123_, У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати учаснику відповідь на вимогу про причини невідповідності переможця тендерної пропозиції ТОВ «КВОРУМ - НАФТА» вимогам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям у процедурі відкритих торгів «UA-2021-01-13-002385-a» 1. Учасник ТОВ «Торговий дім міжрегіональне трейдингова компанія» вважає відсутній гарантійний лист відповідно п.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. «Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов'язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції ( у разі встановлення такої вимоги). Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися), про що надається гарантійний лист» Але переможець надав цей лист в своїй тендерній пропозиції вих. №05/1/42/17 від28.01.2021р. 2. Щодо відсутності листа - гарантії зазначеного в п. 4 додатку 4 «Технічній специфікації». «АЗС учасника повинні бути призначені для заправки автотранспортних засобів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 (із змінами). Постачання товару, що є предметом закупівлі, повинно здійснюватися учасником з дотриманням вимог Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 вересня 2008 р. за № 805/15496). Учасник несе повну відповідальність за дотримання персоналом правил техніки безпеки та протипожежної безпеки та збереження довкілля, у відповідності до вимог діючого законодавства, про що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати окремий лист-гарантію.» Переможець погодив всі усі вимоги цього додатку вих. №05/1/42/9 від 28.01.2021р. та гарантував їх дотримання. Також був наданий окремий гарантійний лист вих. «05/1/42/4 від28.01.2021р. де останнім пунктом запевнив цю гарантію. На підставі вищевказане ми вважаємо що переможцем були надані ці документи і тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, пропозиція якого відхилена з урахуванням вимог частини 3 статті 31 Закону Уповноважена особа «Рязанова Тетяна Миколаївна» Підпис:
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 853596485bad4651af9fe994787d9124
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-002385-a.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу Додатка № 4 до донументації щодо надання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним: "Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість кожного найменування товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю: бензину А-92, дизельного палива згідно з умовами тендерної документації: копію (копії) ліцензії на право роздрібної та оптової торгівлі пальним" Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на право роздрібної торгівлі – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku. Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, на підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників». Повідомляємо, що якщо Замовником не буде приведено тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України, а саме ст.5 про недискримінацію учасників – будемо вимушені звернутися до уповноважених органів з відповідними заявами про порушення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу учасника щодо вилучення дискримінаційної вимоги Додатка №4 до тендерної документації щодо надання ліцензії на право роздрібної та оптової торгівлі пальним вирішили задовольнити її та внести зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено