• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування пожежної сигналізації

Технічне обслуговування пожежної сигналізації

Завершена

82 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 412.50 UAH
Період оскарження: 13.01.2021 11:26 - 19.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Скарга щодо неправомірного відхилення

Номер: 370c3c8d983b489fa58c0b318cd33dbd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-000432-c.c1
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Протоколом уповноваженої особи КУ "ХОРОШЕВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" від 03.02.2021 року № 01-03/02-УО пропозицію КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" у закупівлі за ДК 021:2015: 50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (Технічне обслуговування пожежної сигналізації), ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-13-000432-c відхиллено з підстав передбач п. 4 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вказане рішення прийнято з порушенням вимог «Про публічні закупівлі» та має бути скасовано з наступних підстав: Відповідно до ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Відповідно до ч.1 ст. 13 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Таким чином, спрощена закупівля, хоч і регулюється ЗУ «Про публічні закупівлі», не є процедурою закупівлі у розумінні цього закону. Згідно ч.11 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Тобто, процедура розгляду пропозицій спрощеної закупівлі не передбачає перевірку учасника на наявність підстав передбачених ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Тобто, законом передбачений виключний перелік підстав для відхилення пропозицій за спрощеною процедурою закупівлі і у вказаному переліку відсутні підстави, обумовлені ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, спрощена процедура закупівлі не передбачає застосування Замовником підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Аналогічна позиція викладена у роз’ясненнях МЕРТ та на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/Files/Download?id=0afcdd56-5abe-4f6b-800b-b665b1edab2f На підставі наведеного, вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи КУ "ХОРОШЕВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" від 03.02.2021 року № 01-03/02-УО про відхилення пропозиції КП "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" та визнати його переможцем спрощеної процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Під час розгляду пропозиції Учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА", в тому числі самостійної перевірки наявності щодо учасника інформації у «Зведених відомостях щодо спотворення результатів торгів» на сайті https://amcu.gov.ua/ Замовником було виявлено, що Учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів. У своїй вимозі ви вірно зазначаєте: спрощена закупівля регулюється Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів. Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Хоча замовник і не зобов’язаний застосовувати при проведенні спрощених закупівель статтю 17 Закону, однак цілком може відхилити пропозицію за наявності передбачених у цій статті підстав, оскільки це не заборонено жодною із норм чинного законодавства, а частина 3 статті 14 Закону у свою чергу містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Не існує жодного нормативно-правового акту, який зобов’язував би Замовника заключати договори з учасниками, інформація про яких міститься у «Зведених відомостях щодо спотворення результатів торгів» на сайті https://amcu.gov.ua/ та які протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, та порушують законодавство про захист економічної конкуренції. Дякуємо за ваше звернення!
Статус вимоги: Задоволено