• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі під центр надання адміністративних послуг Олександрівської селищної ради, розташованої за адресою: вул.Самарська 20, смт. Олександрівка, Донецької області»

Завершена

1 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження: 13.01.2021 10:57 - 19.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: 3c44f299f42a49c98c86f60e623b8410
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-001316-a.c3
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Олександрівською селищною радою було оголошено процедуру закупівлі UA-2021-01-13-001316-a за предметом: «Реконструкція будівлі під центр надання адміністративних послуг Олександрівської селищної ради, розташованої за адресою: вул. Самарська 20, смт. Олександрівка, Донецької області». За результатами розгляду пропозицій, протоколом №13 від 05.02.2021р. ПП "ІНТЕК" було визнано переможцем. Проте зазначене рішення Замовника є протиправним та порушує вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та принципи здійсненя процедури закупівлі з наступних підстав: 1.Відповідно до п.п10. п. 18.2 Оголошення передбачено надання Учасником оригіналу позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) від експертної організації, що відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про яку внесені до переліку експертних організацій, щодо розгляду проектної документації до кожного наданого аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці. При цьому у складі пропозиції ПП "ІНТЕК" до аналогічних договорів надано експертні звіти не в повному обсязі, а саме: Експертний звіт №05-0703-20 від 16.11.2020р., відповідно до інформації даного звіту передбачено, що Обов’язковий додаток до експертного звіту на 4-х аркушах. Проте дані невід’ємні додатки не надано у складі пропозиції, відповідно експертний звіт надано не в повному обсязі. Експертний звіт №05-0319-19 від 27.11.2019р., відповідно до інформації даного звіту передбачено, що Обов’язковий додаток до експертного звіту на 3-х аркушах. Проте дані невід’ємні додатки не надано у складі пропозиції, відповідно експертний звіт надано не в повному обсязі. Експертний звіт №05-0243-19 віл 26.09.2019р., відповідно до інформації даного звіту передбачено, що Обов’язковий додаток до експертного звіту на 3-х аркушах. Проте дані невід’ємні додатки не надано у складі пропозиції, відповідно експертний звіт надано не в повному обсязі. Таким чином ПП "ІНТЕК" не надано належних документів на вимогу п.п. 10 п. 18.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме оригіналів експертних звітів до аналогічних договорів. 2.Відповідно до Розділу ІІІ) п. 17.1 Оголошення передбачено, що інформація про відповідність запропонованих робіт технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі повинна бути підтверджена шляхом подання в складі пропозиції наступних документів: - Договірної ціни на виконання проектно-вишукувальних робіт, складеної по формі Додатку М до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013; - Кошторисом (-ми) на проектні (вишукувальні) роботи до наданої договірної ціни, складеним (-ми) по формі №2-П Додатку Г до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 або по формі 3-П Додатку Д до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013; У складі пропозиції ПП "ІНТЕК" надано кошторисні розрахунки, що не відповідають вимогам Оголошення, оскільки: 1) Кошторис №04 складений з порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Згідно розділу 5 «Визначення кошторисної вартості проектних робіт» кошторисна вартість проектних робіт для будівництва об'єктів визначається проектувальником на підставі вартісних показників об'єктів-аналогів або укрупнених усереднених показників вартості будівництва на одиницю виміру потужності (1 м2 загальної площі, 1 м3 об'єму будівлі, одне відвідування тощо). За відсутності реалізованого об’єкта-аналога з максимальною відповідністю показників (об'ємно-планувальні показники, за конструктивною схемою, за умовами здійснення будівництва, за природно-кліматичними навантаженнями та впливами) учасник ПП "ІНТЕК" мав надати кошторис згідно Листа Мінрегіону від 17.10.2018 № 7/15.3/10900-18 про індекси зміни вартості, з застосуванням відповідних коефіцієнтів. Також згідно п. 5.9 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 – «За умови неможливості визначити вартість проектних робіт за пунктами 5.1-5.8, для обчислення вартості цих робіт, а також вишукувальних та науково-проектних робіт можуть застосовуватися положення додатків Ж та К». Але учасник ПП "ІНТЕК" не дотримуючи вимог розділу 5 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 надає кошторис на проектно-вишукувальні робіти згідно Збірника цін на проєктні роботи для будівництва Розділ 39 «Житлові та цивільні будівлі». 2) Відсутні кошториси на розробку розділів «Енергоефективність», «Зовнішнє електроосвітлення» та на Дизайн-проект згідно п. 12 пп. 5 та 11 п. 17.1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель. 3) Відсутній розрахунок Договірної ціни за Додатком М ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Згідно п. 17.1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження: «ІІІ) Інформація про відповідність запропонованих робіт технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі повинна бути підтверджена шляхом подання в складі пропозиції наступних документів: - Договірної ціни на виконання проектно-вишукувальних робіт, складеної по формі Додатку М до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013». Враховуючи вищезазначене та не відповідність пропозиції ПП "ІНТЕК" вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ПП "ІНТЕК". Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги та враховуючи наявні протиправні рішення Замовника, ТОВ «ПК «АРОКН» буде вимушене скористатися своїм право звернення до Держаудитслужби та суду з відповідною позовною заявою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Олександрівською селищною радою (далі – Замовник) проведено спрощену закупівлю щодо виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі під центр надання адміністративних послуг Олександрівської селищної ради, розташованої за адресою: вул.Самарська 20, смт. Олександрівка, Донецької області». Замовник визначив переможцем закупівлі ПП «ІНТЕК». В свою чергу ТОВ «АРКОН» (далі – Скаржник) подано Скаргу (вимога UA-2021-01-13-001316-a.c3), якою вимагається відмінити рішення про визначення переможця та відхилити його пропозицію. У зв’язку із наведеним повідомляємо наступне. Згідно з п. 18 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Документація) Замовник встановив до учасників кваліфікаційні критерії, зокрема критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також згідно з підпунктами 8 – 10 п. 18.2 Документації Замовник визначив спосіб документального підтвердження відповідності учасника зазначеному кваліфікаційному критерію. Замовник, зокрема, вимагає від учасника надання оригіналу позитивного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації до кожного наданого аналогічного договору. ПП «ІНТЕК» виконано вимоги Замовника, передбачені Документацією, а саме надано низку аналогічних договорів, що підтверджують досвід цього учасника. До кожного з договорів надано позитивний експертний звіт, а саме: Експертний звіт № 05-0703-20 від 16.11.2020, Експертний звіт № 05-0319-19 від 27.11.2019, Експертний звіт № 05-0243-19 від 26.09.2019. Відповідні документи мзавантажені ПП «ІНТЕК» до електронної системи закупівель під час подання пропозиції та містяться у файлі «3 Аналогічні договори.pdf». Зазначена обставина спростовує доводи Скарги про те, що ПП «ІНТЕК» не надано належних документів на вимогу п.п. 10 п. 18.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме оригіналів експертних звітів до аналогічних договорів. Поряд з цим, Документація не містить вимоги про надання учасником додатків до експертних звітів. Тож ненадання ПП «ІНТЕК» документів (додатків до експертних звітів), які не вимагаються Документацією та оголошенням про закупівлю – не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. В той же час, Скаржником не обгрунтовано доводи Скарги про необхідність подання зазначених додатків та те, яким чином вони впливають на підтвердження відповідності учасника встановленому замовником кваліфікаційного критерію. Натомість, надані ПП «ІНТЕК» експертні звіти повною мірою підтверджують і наявність в цього учасника досвіду, і позитивну оцінку такого досвіду з боку експертної організації, яка надала відповідний позитивний звіт, що, так само, вказує на безпідставність та необгрунтованість доводів Скарги. 2. Документацією встановлено вимоги до технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі. ПП «ІНТЕК» надано кошторис шляхом завантаження до електронної системи закупівель файлу «11 Кошторис на проектні.pdf», який містить всі обсяги закупівлі, передбачені Документацією, в тому числі щодо «Енергоефективносіт», «Зовнішнього електроосвітлення» та на Дизайн-проект. Разом з тим, наявність зазначених обсягів у кошторисі ПП «ІНТЕК», як це передбачено Документацією, без виділення їх в окремі розділи, як про це зазначає Скаржник, не є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Крім того, щодо доводів Скарги про те, що ПП "ІНТЕК" мав надати кошторис згідно Листа Мінрегіону від 17.10.2018 № 7/15.3/10900-18, слід зазначити таке. Листи міністерств не є нормативно-правовими актами і не містять норм права. Крім того, ЗУ «Про будівельні норми» листи міністерств, так само, не включено до переліку документів, що визначають нормування у будівництві. Так само, Документація не містить посилань на відповідні листи та вимоги про необхідність підготовки учасником пропозиції у відповідності до вимог листа міністерства, що спростовує доводи Скарги. Разом з тим, Скаржник дає оцінку кошторису ПП «ІНТЕК», що був наданий до початку аукціону з ціною пропозиції 748 500,00 грн. Разом з тим, згідно з ч.2 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з етапів проведення спрощеної закупівлі є аукціон. Згідно із ст. 30 зазначеного Закону електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін. Під час проведення аукціону ПП «ІНТЕК» надало нову цінову пропозицію, що склала 648 000, 00 грн. Таким чином, після подання нової цінової пропозиції попередній кошторис ПП «ІНТЕК», поданий до початку аукціону та який оскаржується Скаржником, втратив чинність. Так само, згідно з ч.4 ст. 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону. Таким чином, Скаргою вимагається відхилити пропозицію ПП «ІНТЕК» з посиланням на попередній кошторис, який втратив актуальність та відповідно до ч.4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не може братися до уваги при укладенні договору з переможцем. В свою чергу, договір про закупівлю укладається відповідно до уточненого кошторису переможця, Замовнику за результатами аукціону, що відповідає остаточній ціновій пропозиції переможця.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Досвід робіт

Номер: 97cea288634e4d9a8193664c20d64465
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-001316-a.a2
Назва: Досвід робіт
Вимога:
Доброго дня. У пп. 7 п.18.2 оголошення Замовник вимагає від учасника довідку про наявність трьох аналогічних договорів які були виконані у 2019-2020 р. Аналогічним договором в розумінні вимог до предмета закупівлі є договір на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/ проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо реконструкції. Вважаємо ці вимоги дискримінаційними: 1. Чому досвід повинен бути лише за останні два роки, а не припустимо п’ять років. 2. Чому аналогічним договором повинен бути саме реконструкція, чому аналогічним договором не вважається нове будівництво чи капітальний ремонт. Зазначені вимоги документації Замовника, можуть свідчити про те, що документація прописана під конкретного учасника і це призводить до штучного обмеження конкуренції в закупівлі. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо кваліфікації закупівлі

Номер: e457028ca53c413a8fb0460e3ced27fa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-001316-a.a1
Назва: щодо кваліфікації закупівлі
Вимога:
Замовник визначає предмет закупівлі згідно класифікатору ДК 021:2015:45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи. Згідно вказаного класифікатору мають бути саме БУДІВЕЛЬНІ роботи. Технічні , якісні та інші характеристики предмета закупівлі вказують на виконання проєктно-вишукувальних робіт, а саме: «Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі під центр надання адміністративних послуг Олександрівської селищної ради, розташованої за адресою: вул. Самарська 20, смт. Олександрівка, Донецької області. Маємо зазначити, що неправильно визначений код предмета закупівлі є підставою для органів Держказначейства відмовить у реєстрації договору про закупівлю та вимагати анулювання торгів. В зв’язку з чим вимагаємо скасувати тендер за цією пропозицією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Державна казначейська служба України перевіряє наявність річного плану, договору про закупівлю та звіту про результати проведення процедури закупівлі, що підтверджують проведення процедури закупівлі та за результатами якої укладено договір про про закупівлю
Статус вимоги: Відхилено