-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин марки А-92 Energy (09132000-3 – Бензин), бензин марки А-95 (09132000-3 – Бензин), дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо))
Завершена
314 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 572.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 572.50 UAH
Період оскарження:
13.01.2021 10:35 - 25.01.2021 00:00
Скарга
Відхилено
неправомірне відхилення учасника, упереджений розгляд пропозицій та надання переваг одному з учасників
Номер:
d62000a3115c411087c2ff8fb73e1977
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-001023-a.b3
Назва:
неправомірне відхилення учасника, упереджений розгляд пропозицій та надання переваг одному з учасників
Скарга:
Замовник неправомірно відхилив пропозицію учасника з найбільшекономічно-вигідною пропозицією та надав незаконні переваги іншому учаснику
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга дипансер радіаційного захисту.pdf 18.02.2021 15:36
- рішення від 22.02.2021 №3146+лист Замовнику.pdf 23.02.2021 14:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2021 № 3783.pdf 02.03.2021 18:03
- рішення від 01.03.2021 №3783.pdf 04.03.2021 19:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2021 16:48
Дата розгляду скарги:
01.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2021 14:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.03.2021 19:48
Вимога
Є відповідь
неправмірне визнання переможця
Номер:
1dfa78bb388346f2a9e6bfe1c9d0c77e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-001023-a.c2
Назва:
неправмірне визнання переможця
Вимога:
Протоколом №66 від 02.02.2021 було безпідставно відхилено нашу тендерну пропозиції. Всі перелічені підстави для відхилення є незаконними. Щодо паспортів якості: - Відповідно до ч.2 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі": інформація про відхилення ТП, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови ТД, яким така ТП та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає невідповідність). Вами не зазначено яким саме умовам ТД не відповідає надані нами паспорти якості "не завірені належним чином". Враховуючи те, що умовами Вашої тендерної документації взагалі не встановлювались вимоги щодо подання у складі пропозицій паспортів якості на товар, а також не встановлювалось вимог щодо завірення документів пропозиції, визначити в чому саме полягає невідповідність є неможливим. Крім того, ч.5 ст.22 Закону встановлено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Щодо невідповідності підтвердження кваліфікації в частині подання довідки про досвід виконання аналогічного договору: Згідно ч.16 ст.29 Закону: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вами не виконано зазначений обовязок, щодо оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей. Що є грубим порушенням Закону. Щодо посилання на те, що нами не було надано аналогічного договору поставки бензину А92 Energy - це є не лише абсурдним але і протизаконним. Ст.23 Закону визначено: 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тобто, посилання на конкрету марку, виробника, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки та потенти ЗАБОРОНЕНО! В тендерній документації на закупівлю, вами було читко зазначено посилання на конкретну торгову марку пального для певних мереж АЗС, яка виробляється та розповсюджується даними мережами АЗС повязаними між собою відносинами контролю та повязаних з другим учасником даної закупівлі, пропозиція якого є наступною за нашею. Враховуючи вищезазначене Вами було здійснено низку грубих порушень законодавства з метою надання переваги певному учаснику. Вимагаємо прийняти невідкладні заходи з приведення даної закупівлі до вимог законодавства та читкого дотримання вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Нами готується скарга на ваши неправомірні дії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2021 10:21
Вирішення:
Шановний Учаснику! В протоколі №66 від 02.02.2021 були перелічені всі підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
6e770d804d8e4cf9bb64c0f4f2ce73a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-001023-a.c1
Назва:
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Протоколом №66 від 02.02.2021 було безпідставно відхилено нашу тендерну пропозиції. Всі перелічені підстави для відхилення є незаконними.
Щодо паспортів якості:
- Відповідно до ч.2 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі": інформація про відхилення ТП, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови ТД, яким така ТП та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає невідповідність). Вами не зазначено яким саме умовам ТД не відповідає надані нами паспорти якості "не завірені належним чином". Враховуючи те, що умовами Вашої тендерної документації взагалі не встановлювались вимоги щодо подання у складі пропозицій паспортів якості на товар, а також не встановлювалось вимог щодо завірення документів пропозиції, визначити в чому саме полягає невідповідність є неможливим.
Крім того, ч.5 ст.22 Закону встановлено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Щодо невідповідності підтвердження кваліфікації в частині подання довідки про досвід виконання аналогічного договору:
Згідно ч.16 ст.29 Закону: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Вами не виконано зазначений обовязок, щодо оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей. Що є грубим порушенням Закону.
Щодо посилання на те, що нами не було надано аналогічного договору поставки бензину А92 Energy - це є не лише абсурдним але і протизаконним. Ст.23 Закону визначено:
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто, посилання на конкрету марку, виробника, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки та потенти ЗАБОРОНЕНО!
В тендерній документації на закупівлю, вами було читко зазначено посилання на конкретну торгову марку пального для певних мереж АЗС, яка виробляється та розповсюджується даними мережами АЗС повязаними між собою відносинами контролю та повязаних з другим учасником даної закупівлі, пропозиція якого є наступною за нашею.
Враховуючи вищезазначене Вами було здійснено низку грубих порушень законодавства з метою надання переваги певному учаснику. Вимагаємо прийняти невідкладні заходи з приведення даної закупівлі до вимог законодавства та читкого дотримання вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Нами готується скарга на ваши неправомірні дії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 15:14
Вирішення:
Шановний Учаснику! В протоколі №66 від 02.02.2021 були перелічені всі підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено