-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливні брикети з тирси
Завершена
3 419 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 097.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 097.75 UAH
Період оскарження:
13.01.2021 10:21 - 26.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо рішення Замовника по процедурі закупівлі: "Паливні брикети з тирси"
Номер:
dd11c1a0f30348aeaa9fb0cc3f857b7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-000882-a.b4
Назва:
Щодо рішення Замовника по процедурі закупівлі: "Паливні брикети з тирси"
Скарга:
Скарга
щодо допущення порушень комунальним закладом Херсонської обласної ради Херсонським психоневрологічним будинком-інтернат під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів за предметом: Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – код 09110000-3, Тверде паливо, паливні брикети з тирси, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-13-000882-a
(Скарга подається відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами)
Пов'язані документи:
Учасник
- 0Оскарження ФОП Фельдштейн.pdf 02.04.2021 15:08
- 1протокол _22 від 03.03.2021.pdf 02.04.2021 15:08
- 2Скарга ТОВ КЕВПРОД.doc 02.04.2021 15:08
- 3протокол _38 від 16.03.2021.pdf 02.04.2021 15:08
- 0Оскарження ФОП Фельдштейн.doc 02.04.2021 15:08
- 11протокол випробувань.pdf 02.04.2021 15:08
- 4рішення від 17.03.2021 _ 5248 _ лист Замовнику.pdf 02.04.2021 15:08
- 12сертифікат відповідності.pdf 02.04.2021 15:08
- 5рішення від 22.03.2021 _5650.pdf 02.04.2021 15:09
- 6протокол _48 від 26.03.2021.pdf 02.04.2021 15:09
- 13Аттестат про акктердитацію та додотки.pdf 02.04.2021 15:09
- 7протокол _50 від 30.03.2021.pdf 02.04.2021 15:09
- 14ДСТУ 3498-96 _Державна Система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис_.doc 02.04.2021 15:09
- 8довідки листи гарантії проект протокол.pdf 02.04.2021 15:09
- 15Реєстр призначених органів з оцінки відповідності (ООВ) продукції вимогам технічним регламентам.xls 02.04.2021 15:09
- 9договір навантаження_ тех.талон_ тех.огляд_ посвідченя оператора.pdf 02.04.2021 15:09
- 16ДСТУ 8358-2015 (заверенная КЕВПРОД).pdf 02.04.2021 15:09
- 10довідка працівники.pdf 02.04.2021 15:09
- 17Копія Технічних умов ДСТУ 8358_2015 (заверенная ТЕПЛОКАР).pdf 02.04.2021 15:09
- Оскарження ФОП Фельдштейн _ доповнення.doc.pdf 13.04.2021 18:46
- Оскарження ФОП Фельдштейн _ доповнення.doc 13.04.2021 18:46
- Рішення від 06.04.2021 № 6987 (+лист Замовнику).pdf 07.04.2021 12:47
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.04.2021 № 6206.pdf 16.04.2021 19:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2021 № 9101.pdf 27.04.2021 20:40
- Рішення від 26.04.2021 № 9101.pdf 29.04.2021 22:16
- ПОЯСНЕННЯ Антимонопольний комітет.docx 08.04.2021 14:37
- пояснення по суті.pdf 08.04.2021 14:37
- протокол.pdf 07.05.2021 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2021 15:15
Дата розгляду скарги:
15.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.04.2021 12:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2021 22:16
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2021 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вимога виконана згідно протоколу засідання тендерного комітету№61 від 07.05.2021р
Скарга
Відхилено
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» на рішення Замовника у формі протоколу № 22 від 03.03.2021 року про визнання переможцем
Номер:
891ed810acfd44fba44c4c33a02ce6ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-000882-a.c3
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» на рішення Замовника у формі протоколу № 22 від 03.03.2021 року
про визнання переможцем
Скарга:
ТОВ «КЕВПРОД» приймало Участь у процедурі закупівлі, оголошеної Замовником за ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети з тирси) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-13-000882-a).
Участь у процедурі закупівлі взяли наступні Учасники:
ФОП Фельдштейн Олександр Борисович
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД"
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ"
Рішенням у формі протоколу № 22 від 03.03.2021 року переможцем процедури визнано ФОП Фельдштейн О.Б. Вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника ФОП Фельдштейн О.Б. невідповідає вимогам тендерної документації, а протокол про оголошення його переможцем підлягає до скасування виходячи з наступного:
1.
У відповідності до додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати протокол випробувань брикету паливного з тирси, наданий виробнику (учаснику торгів), що підтверджує відповідність технічних та якісних параметрів брикетів вимогам технічного завдання тендерної документації. Протокол має бути виданий виробнику паливних брикетів (учаснику торгів) незалежною акредитованою лабораторією (яка значиться у Реєстрі акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті «Національного агентства з акредитації України»). Разом з протоколом надається копія атестату акредитації лабораторії, договор про надання послуг.
Учасник ФОП Фельдштейн О.Б.надав файл (38Атестат СВЦОО 20122) атестат про акредитацію ДП «Сертифікаційний випробувальний центр опалювального обладнання» від 17.04.2020 року та файл (37Атестат СВЦОО 10024) атестат акредитації ДП «Сертифікаційний випробувальний центр опалювального обладнання» від 16.03.2020 року
Зі змісту самого атестату від 17.04.2020 року вбачається, що сфера акредитації визначена додатком до атестата від 28.09.2018 року, що складається з 46 аркушів. Додаток є невід’ємною частиною цього атестата.
Зі змісту самого атестату від 16.03.2020 року вбачається, що сфера акредитації визначена додатком до атестата від 25.02.2019 року, що складається з 68 аркушів та доповненням до сфери акредитації від 16.03.2020 року, що складається з 2 аркушів, які є невід’ємною частинами цього атестата.
В той же час, Учасник ФОП Фельдштейн О.Б. не надав у складі тендерної пропозиції сферу акредитації до атестатів акредитації.
За таких умов, оскільки Учасником ФОП Фельдштейн О.Б. не додано НЕВІД’ЄМНУ ЧАСТИНУ атестатів, то зазначений документ не поданий у повному обсязі, що виключає можливість стверджувати про виконання Учасником вимог тендерної документації.
Сфера акредитації має важливе значення, оскільки саме з її змісту Замовник може встановити факт наявності права у випробувального центру проводити акредитовані випробування технічних та якісних параметрів того чи іншого товару.
Відсутність сфери акредитації є невиконанням вимог тендерної документації в частині подання атестату про акредитацію. Аналогічної думки дотримується Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях :
- №18663-р/пк-пз від 16.12.2019 року
- №19940-р/пк-пз від 26.10.2020 року
За таких умов, тендерна пропозиція Учасника ФОП Фельдштейн О.Б. підлягала до відхилення.
2.
У відповідності до додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати документи, які підтверджують, що брикети відповідають вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, а саме «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» на брикети паливні з тирси та ТУ виробника, протокол радіаційно – гігієнічних випробувань щодо відповідності «НРБУ-97» виробника (учасника торгів), виданий виробнику паливних брикетів (учаснику торгів) незалежною акредитованою лабораторією (яка значиться у Реєстрі акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті «Національного агентства з акредитації України»). Разом з протоколом надається копія атестату акредитації лабораторії, договір про надання послуг.
Учасник ФОП Фельдштейн О.Б. надає файл (48Атестат ЦБЛ 201296) атестат про акредитацію ТОВ «Центральна біохімічна лабораторія» від 24.10.2019 року.
Зі змісту самого атестату вбачається, що сфера акредитації визначена додатком до атестата від 23.08.2018 року, що складається з 8 аркушів та доповненням до Сфери акредитації від 24.10.2019 року, що складається з 1 аркуша, які є невід’ємною частиною цього атестата.
В той же час, Учасник ФОП Фельдштейн О.Б. не надав у складі тендерної пропозиції сферу акредитації до атестатів акредитації.
За таких умов, оскільки Учасником ФОП Фельдштейн О.Б. не додано НЕВІД’ЄМНУ ЧАСТИНУ атестатів, то зазначений документ не поданий у повному обсязі, що виключає можливість стверджувати про виконання Учасником вимог тендерної документації.
Сфера акредитації має важливе значення, оскільки саме з її змісту Замовник може встановити факт наявності права у випробувального центру проводити акредитовані випробування технічних та якісних параметрів того чи іншого товару.
Відсутність сфери акредитації є невиконанням вимог тендерної документації в частині подання атестату про акредитацію. Аналогічної думки дотримується Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях :
- №18663-р/пк-пз від 16.12.2019 року
- №19940-р/пк-пз від 26.10.2020 року
За таких умов, тендерна пропозиція Учасника ФОП Фельдштейн О.Б. підлягала до відхилення.
3.
У відповідності до п. 7 розділу І тендерної документації, тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мова, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) посвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник-нерезидент надає нотаріально завірені переклади документів.
У складі тендерної пропозиції Учасник надає файл (34Титульна сторінка ТУ) титульний аркуш технічних умов, у відповідності до яких виготовляється предмет закупівлі.
Титульний аркуш викладений лише частково на українській мові. Російськомовна частина титульного аркушу технічних умов не перекладена і відповідний переклад не доданий до тендерної пропозиції, чим допущено порушення вимог тендерної документації.
За таких умов тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно визначивши Переможця, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Дана скарга складена за дотриманням вимог ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому у Органу оскарження відсутні підстави для її залишення без розгляду.
У відповідності до п. 2 ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», орган оскарження приймає рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі
Вважаємо, що способом захисту порушених прав ТОВ «КЕВПРОД» може бути лише зобов’язання замовника скасувати свої рішення у формі протоколу № 22 від 03.03.2021 року.
Приймаючи до уваги викладене вище,
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення у формі протоколу № 22 від 03.03.2021 року та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника.
Додатки:
1. 37Атестат СВЦОО 10024
2. 38Атестат СВЦОО 20122
3. 48Атестат ЦБЛ 201296
4. 34Титульна сторінка ТУ
5. Рішення АМКУ №18663-р/пк-пз від 16.12.2019 року
6. Рішення АМКУ №19940-р/пк-пз від 26.10.2020 року
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА В АМКУ.pdf 13.03.2021 21:21
- СКАРГА.docx 13.03.2021 21:21
- 34Титульна сторінка ТУ.pdf 13.03.2021 21:21
- 37Атестат СВЦОО 10024.pdf 13.03.2021 21:21
- 38Атестат СВЦОО 20122.pdf 13.03.2021 21:22
- 48Атестат ЦБЛ 201296.pdf 13.03.2021 21:22
- Рішення вді 16.12.2019 № 18663 р пк-пз.pdf 13.03.2021 21:22
- рішення від 26.10.2020 №19940 р пк-пз.pdf 13.03.2021 21:22
- протокол відповідь.pdf 16.03.2021 15:07
- рішення від 17.03.2021 № 5248 + лист Замовнику.pdf 17.03.2021 20:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2021 №5650.pdf 23.03.2021 17:38
- рішення від 22.03.2021 №5650.pdf 25.03.2021 17:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.03.2021 21:25
Дата розгляду скарги:
22.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2021 20:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.03.2021 17:47
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо допущення порушень комунальним закладом Херсонської обласної ради Херсонським психоневрологічним будинком-інтернат під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів за предметом: Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – код 09110000-3, Тверде паливо, паливні брикети з тирси, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-13-000882-a
Номер:
969331d7700d41f0aef9393aace0b2d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-000882-a.b2
Назва:
СКАРГА
щодо допущення порушень комунальним закладом Херсонської обласної ради Херсонським психоневрологічним будинком-інтернат під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів за предметом: Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – код 09110000-3, Тверде паливо, паливні брикети з тирси, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-13-000882-a
Скарга:
СКАРГА
щодо допущення порушень комунальним закладом Херсонської обласної ради Херсонським психоневрологічним будинком-інтернат під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів за предметом: Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – код 09110000-3, Тверде паливо, паливні брикети з тирси, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-13-000882-a
Пов'язані документи:
Учасник
- 12._Оригiнал_Протокол_випробуван_.pdf 24.01.2021 23:33
- 10._Протокол_КЕВПРОД.pdf 24.01.2021 23:33
- 6._Протокол_ТОВ_АГРО-ТЗК.jpeg 24.01.2021 23:33
- 0.Скарга_ХПБI.docx 24.01.2021 23:33
- 11._Протоколи_Славресур.pdf 24.01.2021 23:33
- 13._Довiдка_про_судимiст__посадовоi_особи.pdf 24.01.2021 23:33
- 9._Протокол_ФОП_Мерзликiн.pdf 24.01.2021 23:33
- 1._ДСТУ_8358.pdf 24.01.2021 23:33
- 5._Протокол_ТОВ_ВКП_ТЕРМА.PDF 24.01.2021 23:33
- 3._рiшення_вiд_22.12.2020_№_23707.pdf 24.01.2021 23:33
- 2._Протокол_№162_вiд_16.11.2020_року.pdf 24.01.2021 23:33
- 4._Протокол_ФОП_Фел_дштейн.pdf 24.01.2021 23:33
- 8._Протокол_ФОП_Кравчук.pdf 24.01.2021 23:33
- 0.Скарга_ХПБI.pdf 24.01.2021 23:33
- 3._Протокол_ФОП_Хлан_.pdf 24.01.2021 23:33
- 7._Протоколу_ФОП_Гакман.pdf 24.01.2021 23:33
- Рішення від 27.01.2021 № 1396 + лист Замовнику.pdf 27.01.2021 20:52
- інформація про перенесення розгляду скарги від 03.02.2021 № 1285.pdf 04.02.2021 14:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від16.02.2021 № 2815.pdf 17.02.2021 17:31
- рішення від 16.02.2021 №2815.pdf 19.02.2021 22:07
- перелік змін.docx 02.02.2021 15:15
- пояснення.docx 02.02.2021 15:15
- ТД брикети з тирси зі змінами.doc 02.02.2021 15:15
- пояснення.docx 02.02.2021 15:16
- перелік змін.docx 02.02.2021 15:16
- ТД брикети з тирси зі змінами.doc 02.02.2021 15:16
- перелік змін нова.docx 22.02.2021 13:45
- ТД брикети з тирси зі змінами нова.doc 22.02.2021 13:45
- ТД брикети з тирси зі змінами нова.doc 22.02.2021 14:01
- перелік змін нова.docx 22.02.2021 14:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2021 23:35
Дата розгляду скарги:
03.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.01.2021 20:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2021 22:08
Дата виконання рішення Замовником:
22.02.2021 14:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до тендурної документації, перелік та нова тендерна документація додаються.
Скарга
Виконана замовником
Скарга в АМКУ
Номер:
342d5bb8bcb84a3183d9783ed961eea0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-000882-a.c1
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «РАЙК»
Код ЄДРПОУ 43237630
Місцезнаходження: вул. Ладозька, буд.22, кв. 17,
м. Запоріжжя, 69121
Замовник: Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат
код ЄДРПОУ 03189682
Місцезнаходження: с.Комишани, Комсомльський р-н, м. Херсон, Херсонська обл.., Україна, 73000
телефон: (095) 8261045,
е-mail: 03189682@ukr.net
Підстави подання скарги: Наявність дискримінаційних вимог у Тендерній документації та невідповідність Тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер закупівлі
та назва предмету
закупівлі UA-2021-01-13-000882-a
ДК 021:2015:09110000-3 –
Тверде паливо (Паливні брикети з тирси)
Дотримання строку
подання скарги
Скарга подається у строк, визначений
ч.8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який вказано в оголошенні про проведення відкритих торгів – 29 січня 2021р. 10:02
СКАРГА
13.01.2021р. Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат», код ЄДРПОУ 03189682 (надалі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2021-01-13-000882-a ● a3b54327a07c4eadbc99d56700e2b7e1 про проведення закупівлі за ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо (Паливні брикети з тирси) очікуваною вартістю 4 071 276,00 гривень з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «РАЙК» (надалі – Скаржник, Учасник) вирішило взяти участь у відкритих торгах. Однак при вивченні Тендерної документації Замовника на закупівлю за предметом ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо (Паливні брикети з тирси) /надалі – тендерна документація/, виявилось, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та порушує вимоги чинного законодавства.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, Замовником грубо порушується принцип недискримінації учасників процедури закупівлі та штучно обмежується конкуренція та коло учасників з огляду на наступне.
1. В п.п.1.3. п.1 Додатку 2 до Тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії, яким має відповідати Учасник закупівлі. Так, серед інших документів, учасник в складі тендерної пропозиції має подати:
- на підтвердження придатності складського приміщення умовам зберігання паливних брикетів з тирси довідку або лист виданий територіальним органом ДСНС України про те, що складське приміщення придатне для зберігання такого виду товару не раніше місячної давнини з дати оголошення даної закупівлі.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, так як її наявність значно звужує коло учасників та свідчить про «складання умов для свого учасника». Встановлюючи таку вимогу Замовник не зазначив жодного законодавчого акту, яким би було передбачено обов’язкову наявність у потенційного Учасника вказаних документів.
Замовник встановлюючи таку вимогу свідомо обмежує можливості потенційних учасників на участь у закупівлі, що свідчить про дискримінацію учасників та порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
2. Відповідно до вимог п.3 Додатку 2 до Тендерної документації учасниками у складі тендерної пропозиції має надаватися:
«- Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, завірена власним підписом та печаткою учасника.
* Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання паливних брикетів з тирси. Учасник повинен надати один або декілька аналогічних договорів які у сумарній кількості відповідають обсягу поставок згідно цієї ТД.»
Вважаємо, що дана вимога містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тим учасникам, які не мають аналогічних договорів в обсязі, що відповідає обсягу поставок згідно цієї ТД (навіть у сумарній кількості), однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері з різними Замовниками та на різні обсяги.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором, кількості та обсягів закупівель.
Замовник в Тендерній документації не довів, з посиланням на законодавчі або нормативні акти, необхідність у встановленні цієї вимоги у зазначеній редакції.
Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеної вимоги є дискримінацією учасників, є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
3. В Додатку 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником кілька вимог, що порушують принцип недискримінації Учасників, а саме:
- в п.3 встановлено: «Термін поставки Товару: з 01.02.2021 року по 31.12.2021 року». Однак встановлений термін не узгоджується з умовами, викладеними в п.п.1.1. розділу І та п.п.6.1. (фактично п.п.5.1) розділу V проекту договору про закупівлю товару за державні кошти (Додаток 4 до Тендерної документації), якими визначено терміни поставок товару за Договором: лютий-грудень 2021 року. Наведене надає підстави для двозначного трактування Учасниками вимог Тендерної документації, а Замовнику – підстави для відхилення тендерних пропозицій «не своїх» Учасників. Дані умови потребують узгодження шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
- в п. 5 встановлено: Якісні вимоги: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема,
- Протокол випробувань брикету паливного з тирси, наданий виробнику (учаснику торгів), що підтверджує відповідність технічних та якісних параметрів брикетів вимогам технічного завдання тендерної документації.»
При цьому, ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, що наведено в цьому ж Додатку не містить ЖОДНИХ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ПАРАМЕТРІВ брикетів, яким мають відповідати брикети з тирси, що поставлятимуться за договором, укладеному за результатами цієї закупівлі.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
№ п/п
1
Найменування та опис товару
ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – код 09110000-3, Тверде паливо, паливні брикети з тирси
Одиниця виміру
тон
Кількість
1012
Наведене надає підстави для неоднозначного трактування Учасниками вимог Тендерної документації, а Замовнику – підстави для відхилення тендерних пропозицій «не своїх» Учасників. Дані умови потребують узгодження шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 4 ст.5 та ч.4. ст. 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначених ч.1 ст. 5 Закону про публічні закупівлі.
Встановлюючи вищевказані дискримінаційні вимоги, Замовник свідомо позбавляє можливості Товариству з обмеженою відповідальністю «РАЙК» подати тендерну пропозицію та взяти участь у процедурі закупівлі, чим порушуються його права та законні інтереси, пов’язані з участю у закупівлі.
У зв’язку з допущеними Замовником порушеннями вимог чинного законодавства та невідповідністю тендерної документації чинному законодавству, створено дискримінаційні, непрозорі та незаконні вимоги до учасників, що значно звужують їх коло, які виключають здійснення закупівлі UA-2021-01-13-000882-a за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО :
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі за ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо (Паливні брикети з тирси) згідно з оголошенням UA-2021-01-13-000882-a ● a3b54327a07c4eadbc99d56700e2b7e1 від 13.01.2021р., Замовником якої є Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат», (код ЄДРПОУ 03189682) по питанням наведеним в Скарзі та зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації за цією процедурою закупівлі з метою усунення виявлених порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор
Товариства з обмеженою відповідальністю «РАЙК» П.О.Тішаєв
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Херсон.PDF 24.01.2021 14:35
- Скарга АМКУ Херсон.docx 24.01.2021 14:35
- рішення від 27.01.2021 №1402+лист Замовнику.pdf 27.01.2021 20:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.02.2021 №1930.pdf 04.02.2021 17:32
- рішення від 03.02.2021 №1930.pdf 08.02.2021 20:22
- перелік змін.docx 02.02.2021 15:21
- ТД брикети з тирси зі змінами.doc 02.02.2021 15:21
- перелік змін нова.docx 22.02.2021 13:48
- ТД брикети з тирси зі змінами нова.doc 22.02.2021 13:48
- перелік змін нова.docx 22.02.2021 14:00
- ТД брикети з тирси зі змінами нова.doc 22.02.2021 14:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2021 14:40
Дата розгляду скарги:
03.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.01.2021 20:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.02.2021 20:22
Дата виконання рішення Замовником:
22.02.2021 14:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до тендурної документації, перелік та нова тендерна документація додаються.