-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Дизельне паливо та бензин А-92 в талонах
Дизельне паливо та бензин А-92 в талонах
Завершена
2 610 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 008.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 008.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2021 10:08 - 25.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
щодо дискримінації учасників
Номер:
9cd1e2183215452db29cb6164f86061b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-000768-a.b1
Назва:
щодо дискримінації учасників
Вимога:
В додатку № 3, а саме в п.1 Кваліфікаційних критеріів , в тендерній документації зазначено, що учасники мають надати: " «•копію ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м. Костопіль Рівненської області..».Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на право зберігання палива – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на зберігання палива – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku. Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Таким чином, така умова документації суперечить ст.5 Закону, носить дискримінаційний характер та має бути вилучена
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2021 14:30
Вирішення:
На Вашу вимогу стосовно внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо та бензин А-92 в талонах) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-13-000768-а КП КМР "Костопількомунсервіс" повідомляє, що, враховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 цього ж Закону.
При цьому, згідно з ч. 2 ст. 22 тендерна документація повинна, зокрема, містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до Учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 77 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22).
Діяча редакція Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» передбачає ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Відтак, оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності лише за наявності ліцензії.
В Додатку № 3 Тендерної документації зазначено, що Учасник має надати: «копію ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м. Костопіль Рівненської області».
Дана вимога про наявність такої ліцензії ніяким чином не обмежує коло потенційних Учасників, оскільки Проект договору (п. 1.5. та 1.6.) передбачає вимогу зберігання Учасником проданого пального (на АЗС Учасника чи його партнерів).
Так як пальне, у будь-якому випадку, відпускається для автотранспорту Замовника лише через паливо-роздавальні колонки, тому діяльність з відпуску палива для автотранспорту (яке є предметом торгів та Договору) здійснюється за наявності ліцензій на право торгівлі пальним та зберігання пального.
Оскільки продане Учасником Замовнику пальне зберігається на АЗС до моменту його відпуску через паливо-роздавальні колонки, отже АЗС (суб’єкт господарювання: власник, орендар чи партнер АЗС) яку пропонує потенційний учасник, має мати ліцензію на зберігання (відповідно до положень згаданого Закону.
Учасники, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів з іншими суб’єктами господарювання, можуть надати ліцензію на зберігання пального будь-якого свого партнера, чи власника АЗС чи орендаря АЗС, тобто вимога про наявність ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників цієї закупівлі.
Наявність ліцензії на право зберігання на АЗС є підтвердженням того факту, що пальне дійсно буде відпущене для автотранспорту Замовника, і Учасник буде виконувати свої зобов’язання за Договором.
Отже вимога про наявність ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінацією по відношенню до учасників закупівлі і не обмежує коло потенційних учасників закупівлі які в змозі виконати умови цієї закупівлі.
Зважаючи на вище викладене, Ваша вимога не може бути задоволена, так як є безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено