-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Завершена
192 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2021 09:59 - 19.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
необгрунтовані вимоги
Номер:
60ecff1a8c9a408aae30293a644c7eb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-000674-a.b1
Назва:
необгрунтовані вимоги
Вимога:
вимога, що до надання трудових книжок. Про захіст персональних даних. Про підтвердження контролюючих органів. "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів"
Пов'язані документи:
Учасник
- скасування вимог 18.01.2021 15:44
Дата подачі:
18.01.2021 15:44
Вирішення:
п. 7. Завірена Учасником копія розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Поясноємо:
Замовник не має можливості самостійно ознайомитись саме з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Поперше:
-Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців формується через процедуру ідентифікації на офіційному сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua), шляхом створення платного запиту. Тобто, беручи до уваги вимоги власника реєстру (Міністерство юстиції України), отримання саме Витягу з ЄДРПОУ, не можна назвати вільним.
Замовник не зобов’язаний за свої кошти отримувати Витяги з ЄДРПОУ всіх учасників процедури закупівлі.
Подруге:
-На офіційному сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua), на безоплатній основі Замовник може лише ознайомитись з інформацією, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Вказана інформація має усічену форму, не відображае всі показники, які цікавлять Замовника та не є Витягом з ЄДРПОУ.
п. 12. На підтвердження фінансової спроможності Учасник в складі пропозиції надає:
-Учасник - фізична особа - підприємець - завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання) копії податкової декларації про майновий стан та доходи за 3 останніх звітних роки, що підтверджують отримання доходу підприємцем на протязі 3-х останніх звітних років (які перебувають на загальній системі оподаткування) або копії податкової декларації платника єдиного податку за 3 останніх звітних роки, що підтверджують отримання доходу підприємцем на протязі 3-х останніх звітних років (які перебувають на спрощеній системі оподаткування).
Зкорема, ця норма закріплена в п. 4 частини першої ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю).
Подгуге:
-частина третя ст. 16 Закону, містить норму яка, для підтвердження критерію фінансової спроможності, забороняє Замовнику вимагати лише:
- надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
п. 13. Учасник повинен мати позитивний та не мати негативний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Ще раз хочемо наголосити, що нам як Замовнику, у першу чергу важливо бачити та зрозуміти досвід виконання аналогічних договорів. Це прямо прописано в п. 3 частини другої статті 16 Закону.
Крім цього, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» надає Замовнику право самому вирішувати які і скільки кваліфікаційних критеріїв він встановить для Учасників процедури закупівлі. (ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»).
п. 19, 20:
Слід розрізняти акти складені за результатами проведення:
1. Планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складеного згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №447 від 08.08.2019 року,
2. Санітарно-епідеміологічного обстеження об’єктів матеріально-технічної бази, які Учасник планує залучати для виконання договору, щодо їх відповідності санітарним вимогам, виданий відповідним державним органом (згідно Форма №315/0 затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України №160 від 11.07.2000р.),
3. Аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
4. Погодження Держпродспоживслужби на постачання харчових продуктів в дитячі заклади.
Перші два акти складаються за результатами обстеження потужностей оператора ринку та відображають їх стан, технічне та інше оснащення, дотримання температурного режиму зберігання продуктів харчування гігієна персоналу, тощо.
Здійснити це інспектування, згідно Закону України №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» має право лише Держпродспоживслужба Укнаїни, у тому числі її територіальні органи.
Що стосується акту аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, то цю перевірку проводить орган оцінки відповідності, який проводив діагностичний аудит та сертифікацію системи менеджменту безпечності харчових продуків та являється внутрішнім документом підприємства, який відображає стан справ по розробці, впровадженню та застосуванню постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР. Однак, як і будь-який документ скадений за результатами будь –якої перевірки, що стосується виконання Законів України та подзаконних актів щодо безпечності продуктів харчування, може бути важливим для оцінки Учасника процедури закупівлі.
Щодо погодження Держпродспоживслужби на постачання харчових продуктів в дитячі заклади, то цей документ дозволяє/предписує суб’єкту господарювання постачати саме такі продукти харчування, котрі дозволені для вживання дітьми (так як для дітей, є певні обмеження/заборони).
п. 23:
У складі пропозиції Учасник надає скановану з оригіналу інформаційну довідку у формі нижченаведеної таблиці, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частина третья статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику (до яких, згідно п. 3 частини першої та частини другої ст. 3 Закону відноситься наш заклад), в оголошенні вказувати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення.
Ведення штатного розкладу або трудових книжок працівників передбачені подзаконними актами, які відповідають відповідним Законам України та Конституції України.
Згідно із Законодавством України, суб’єкти, які збирають та накопичують (для своєї, наприклад, господарської діяльності) персональні дані осіб, повинні отримати згоду від цих осіб на обробку персональних даних. Надання, або ненадання особою своїх персональних даних – це виключно Конституційне право особи. Однак, у випадку ненадання особами, чиї персональні дані надаються, згоди на їх обробку, Учасник може не виконати умови оголошення, та з цієї причини бути дискваліфікованим.
Крім того, суб’єкти, які збирають та накопичують персональні дані осіб, відповідають за їх незаконне використання згідно із Законодавством України.
п. 24, 25, 26, 27, 28:
Наявність вказаних в оголошенні сертифікатів - це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявність кваліфікованого персоналу. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності, щодо якості виконання робіт Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ ISO, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ.
АМКУ у своїх рішеннях вже підтверджувала те, що дані вимоги не є дискримінаційними (Рішенням постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-25-003122-b; Рішенням постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-10-001583-c).
Крім того, справа не в існуванні будь-яких імперативних приписів щодо отримання сертифікату, а саме в налагодженої системи менеджменту на підприємстві, котра характерізує учасника як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору у будь-якому разі, та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникнені різних обставин.
Статус вимоги:
Відхилено