ДК 021:2015 (CPV): 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена без голови : сайда, хек, мінтай)
• назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) –
ДК 021:2015 (CPV): 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена без голови : сайда, хек, мінтай)
• *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону
• *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847
• кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
- Кількість:
Риба свіжоморожена без голови сайда – 1800 кг
Риба свіжоморожена без голови хек – 3600 кг
Риба свіжоморожена без голови мінтай – 1800 кг
Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40
• очікувана вартість предмета закупівлі - 563000,00 грн;
• джерело фінансування – кошти місцевого бюджету .
• Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
• строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - протягом 2021 року , але не пізніше 31 грудня 2021 року;
• кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29.01.2021 Р.;
умови оплати – згідно п. 4.1. Розділу 4 Розрахунки проводяться поетапно, шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. ЗАМОВНИК - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2021 р.
• У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі..
• мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
• розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (договору) – не вимагається ;
• розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ;
Завершена
563 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 630.00 UAH
Період оскарження:13.01.2021 09:26 - 25.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне визнання переможцем
Номер:a03ac63344b5441385c24d56141ec96a
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", UA-EDR 41311847
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-13-000361-a.c2
Назва:неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до ч.15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Оскільки нами було надано вам підтверджуючі документи подання учасником ТОВ «Альянс Агрі» недостовірної інформації, ви зобов’язані відреагувати на даний факт. Враховуючи вищевикладене вимагаємо дискваліфікувати ТОВ «Альянс Агрі».
Звертаємо Вашу увагу, що ігнорування наших вимог, розцінюється як сприяння з вашого боку недобросовісній конкуренції.
Вирішення:на вимогу / скаргу
( Ідентифікатор: UA-2021-01-13-000361-a.c2 )
від 11.02.2021 року
ПОЯСНЕННЯ
на вимогу/скаргу ФОП «КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА»
від 11.02.2021 року (номер скарги UA-2021-01-13-000361-a.c2 в системі електронних закупівель «Prozorro» щодо реагування на факт подачі недостовірної інформації та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс - Агрі» по процедурі закупівлі – «відкриті торги» за предметом –«ДК 021:2015, код 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена без голови : сайда, хек, мінтай) (номер закупівлі UA-2021-01-13-000361-a ) (надалі – Процедура закупівлі)
Вашу вимогу/скаргу, яка розміщена в системі електронних закупівель «Prozorro» за адресою : https:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-13-000361-a (Номер вимоги: UA-2021-01-13-000361-a.c2 ) «Про неправомірне визнання переможцем» щодо реагування на факт подачі недостовірної інформації та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс - Агрі» по процедурі закупівлі – «відкриті торги» за предметом –«ДК 021:2015, код 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена без голови : сайда, хек, мінтай) розглянуто.
Уважно дослідивши зміст запитання і вимоги за Скаргою надаємо пояснення по суті заданих питань і поставленої вимоги.
Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція відповідно до п.15 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - це тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону .
Згідно ч.4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно ч.3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Частина 15 статті 29 Закону вказує, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто норма Закону встановлює саме право для замовника , а не обов’язок .
Подання будь-яких правовстановлюючих документів на нерухоме майно крім довідки в довільній формі щодо наявності достатньої кількості у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі не вимагалось тендерною документацією. Також Вам вже надавалася вичерпна відповідь по даному питанню на Вашу вимогу за номером: UA-2021-01-13-000361-a.a1.
А тому на підставі викладеного , керуючись ч.3 ст.31, ч.4 ст.33, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа вважає, що заявлені вимоги у скарзі щодо встановлення факту подачі недостовірної інформації та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс - Агрі» є безпідставними та такими, що не підлягають до задоволення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
неправомірне визнання переможцем
Номер:fda06ee023d54cdeae48a1fa8e29f974
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", UA-EDR 41311847
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-13-000361-a.a1
Назва:неправомірне визнання переможцем
Вимога:
1. Ч. 10 п. 1.1. Розділу 3 Тендерної документації, містить вимогу про необхідність подачі в тендерних пропозиціях довідки на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель. В довідці на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Тендерна пропозиція ТОВ «Альянс Агрі» містить персональні дані директора ТОВ «Воля Логістик», однак в порушення вимог ч.10 п. 1.1. Розділу 3 Тендерної документації, в тендерній пропозиції ТОВ «Альянс Агрі» відсутня згода на обробку та збір персональних даних директора ТОВ «Воля Логістик»
2. Учасник зазначив недостовірну інформацію про наявність у нього матеріально-технічної бази, а саме тендерна пропозиція ТОВ «Альянс Агрі» містить сканкопію договору оренди складського приміщення, який укладено з ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП», однак відомості про майнові права ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП», на зазначене в згаданому договорі складське приміщення, в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно - відсутні. Витяги з державних реєстрів додаю. Звертаю Вашу увагу, що у відповідності до вимог ст. 761 ЦК України право передання майна у найм має власник речі або особа, якій належать майнові права. Отже, договір оренди складського приміщення є недійсним та такий що укладений в незаконний спосіб.
3. Тендерна пропозиція Учасника містить скановані сканкопії медичних книжок осіб, які безпосередньо здійснюватимуть доставку товару та контактуватимуть з товаром, однак медичний огляд провела організація ТОВ «ЛАЯН ВІННЕР», яка не має на це відповідної ліцензії МОЗ. Підтвердженням зазначеного є відомості, які містяться в Наказі Міністерства охорони здоров'я України 25.11.2019 N2341 «Перелік ліцензіатів, яким відмовлено в залученні повідомлень про зміну даних у документах, що додавалися до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики», перевірити які можна перейшовши за лінком:
https://moz.gov.ua/uploads/ckeditor/%D0%9B%D1%96%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%80%D0%B5%D1%94%D1%81%D1%82%D1%80/lp_pb_2019-11-25.pdf
Враховуючи вищевикладене вимагаю відреагувати на факт подачі недостовірної інформації та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Альянс - Агрі». У разі ігнорування вимог даної вимоги, ми змушені будемо звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Вирішення:ПОЯСНЕННЯ
на вимогу/скаргу ФОП «КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА»
від 09.02.2021 року (номер скарги UA-2021-01-13-000361-a.a1 в системі електронних закупівель «Prozorro» щодо реагування на факт подачі недостовірної інформації та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс - Агрі» по процедурі закупівлі – «відкриті торги» за предметом –«ДК 021:2015, код 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена без голови : сайда, хек, мінтай) (номер закупівлі UA-2021-01-13-000361-a ) (надалі – Процедура закупівлі)
Вашу вимогу/скаргу, яка розміщена в системі електронних закупівель «Prozorro» за адресою : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-13-000361-a (Номер вимоги: UA-2021-01-13-002951-a.a1) «Про неправомірне визнання переможцем» щодо реагування на факт подачі недостовірної інформації та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс - Агрі» по процедурі закупівлі – «відкриті торги» за предметом –«ДК 021:2015, код 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена без голови : сайда, хек, мінтай) розглянуто.
Уважно дослідивши зміст запитань і вимог за Скаргою надаємо пояснення по суті заданих питань і поставлених вимог.
Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція відповідно до п.15 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - це тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону .
Згідно ч.4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно ч.3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Так, дійсно, п. 1.1 частини 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказує на те, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме завантаженням файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель. В довідці на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий)».
На виконання згаданої вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ», як учасник закупівлі, надав лист-згоду на обробку персональних даних на ім`я Лебідь Світлани Василівна, яка є директором товариства .
Вимоги щодо надання згоди на обробку та збір персональних даних стосовно керівників інших підприємств, установ, організацій, з якими у Учасника процедури закупівлі наявні будь-які правовідносини тендерною документацією не встановлювалися . Зокрема, тендерна документація не містить вимоги щодо надання довідки директора перевізника, а отже підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні.
По другому питанню інформуємо, що відповідно до п. 5.2. частини 5 Розділу III тендерної документації «для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності достатньої кількості у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника /за наявності/. В довідці про наявність матеріально-технічної бази обов’язково повинна бути інформація про спеціалізований автотранспорт /рефрежиратор/ для дотримання поставки товару з температурним режимом із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду /типу/ кузову автотранспортного засобу. Також учасник має надати Свідоцтво про реєстрацію автотранспортного/их засобу/ів /рефрежиратора/ яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі.
У разі, якщо учасник не являється власником вказаного ним транспортного /их засобу /ів, обов’язково у складі пропозиції мають бути документи, що підтверджують право користування або отримання відповідних послуг (перевезення, експедиторські послуги, тощо)».
На підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ» надав у складі тендерної пропозиції належним чином оформлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також додатково ним надані : свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, протокол перевірки технічного стану ТЗ , яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі та договір транспортного експедирування, і таким чином виконав вимогу Замовника у повному обсязі.
Надання будь-яких інших документів, які визначають, встановлюють чи підтверджують право власності на те чи інше рухоме/нерухоме майно, яке використовує у своїй діяльності Учасник, тендерною документацією не передбачено. А отже , у Замовника відсутні підстави перевіряти правомірність правовідносин ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ» з ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП» чи законність майнових прав ТОВ «ПОЛЛО - ГРУП» на належне йому майно .
На Ваше питання щодо медичних книжок осіб, які безпосередньо здійснюватимуть доставку товару та контактуватимуть з товаром, і проведення медичного їх огляду ТОВ «ЛАЯН ВІННЕР», яка не має на це відповідної ліцензії МОЗ (Наказі Міністерства охорони здоров'я України 25.11.2019 N2341) доводимо до Вашого відому, що тендерна документація не містить вимог зобов’язального характеру проходження медичного огляду в тій чи іншій медичній установі , оскільки не являється таким уповноваженим органом. В той час учасником – переможцем надані медичні кижки, а тому підстави для задоволення Вашої вимоги з цієї підстави відсутні .
Також додатково у складі Тендерної пропозиції наявний Гарантійний лист, яким ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ» гарантує, що інформація , яка міститься в наданій ним пропозиції і інших документах є чинною і достовірною на дату її подання .
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими
принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна
документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до
дискримінації учасників.
А тому на підставі викладеного , керуючись ч.3 ст.31, ч.4 ст.33, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа вважає, що заявлені вимоги у скарзі щодо встановлення факту подачі недостовірної інформації та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс - Агрі» є безпідставними та такими, що не підлягають до задоволення.
З повагою,
Уповноважена особа
Рудакевич Р.О.