• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Філе куряче, ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо

Торги відмінено

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2021 20:53 - 24.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимого стосовно не відповідності учасника тендерним вимогам

Номер: 41c9967bd685473c8164d4aaa4938941
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-004840-a.a1
Назва: Вимого стосовно не відповідності учасника тендерним вимогам
Вимога:
Шановний Тендерний комітет Відділ освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради. Всі учасники мають рівні права і обов’язки, та у своїй діяльності повинні додержуватися чинних законів України. Пропозиція ФО-П Албанського Олега Богдановича код ЕДРПОУ 2647323921 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: В складі своєї тендерної пропозиції надали скан –копії: Експлуатаційний дозвіл № 15-14-04 від 07 листопада 2019р. на потужність загального призначення - Холодильний склад ( До потужностей загального призначення належать спеціально побудовані складські будівлі, здані в тимчасову експлуатацію будь-якому торгівельному підприємству (організації)). У відповідності до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ФО-П Албанський Олег Богданович має Види діяльності: 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у., 46.17 Діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, 46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устаткування, 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, ( Основний вид діяльності) 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту, 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, 73.11 Рекламні агентства, 73.12 Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації, 73.20 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки Всі ці види діяльності ніяким чином не пов’язані зі зберіганням, транспортуванням та оптовою торгівлею предмета закупівлі Відділа освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради - Філе куряче, ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо, яке потребує окремих, спеціальних температурних режимів, умов зберігання, транспортування, які по своїм характеристикам не сумісні між їхніми видоми діяльності відповідно КВЕД та зазначених в Експлуатаційному дозволі № 15-14-04 Філе куряче, ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо - показник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15110000-2 — М’ясо, відносяться до продуктів тваринного походження ( стаття 1п.95 Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»), та вимагають наявності чинного експлуатаційного дозволу у постачальника. Стаття 23. Експлуатаційний дозвіл Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» част.1 Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. част.3 Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.(Під конкретний вид діяльності), в даному випадку повинен бути Експлуатаційний дозвіл на зберігання, або переробку м’яса птиці . ФО-П Албанський Олег Богданович відповідно до Статті 23 п.5 Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» повинен отримати окремий експлуатаційний дозвіл на даний вид діяльності(зберігання або переробку м’яса птиці). Оскільки відповідно ст.20 п.8. Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів . До всього вище перераховано ФО-П Албанський Олег Богданович повинен внести зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , а саме додати вид діяльності стосовно предмета закупівлі Відділа освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради - Філе куряче, ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо яка є відокремлений: -46.32 Оптова торгівля м'ясом і м'ясними продуктами- який у нього відсутній. Вимагаю дискваліфікувати учасника оскільки його Пропозиція не відповідає тендерним вимогам, Експлуатаційний дозвіл № 15-14-04 від 07 листопада 2019р, та вид діяльності даного учасника, не відповідають предмету закупівлі Відділу освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради - Філе куряче, ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо , чим також порушується принцип рівності прав і обов’язків учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу від 09.02.2021 року повідомляємо наступне: 1. Щодо невідповідності пропозиції ФОП АЛБАНСЬКОГО ОЛЕГА БОГДАНОВИЧА умовам тендерної документації. Розділом ІІІ п.5 тендерної документації встановлений вичерпний перелік документів, який повинен надати учасник закупівлі, а саме: «5.2.1. Довідка в довільній формі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру. Для підтвердження подаються: - документ, виданий державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку. - документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (наприклад, договір оренди спеціалізованого автотранспортного засобу з копією свідоцтва на право власності автотранспортного засобу на орендодавця). Обовязкова умова проходження санітарної обробки автотранспортного засобу (засобів).». ФОП АЛБАНСЬКИМ О.Б. наданий Експлуатаційний дозвіл № 15-14-04 від 07 листопада 2019 р. (файл 1експлуатаційний дозвіл.pdf) виданий Головним управлінням держпродспоживслужби в Одеський області в якому в пункті 8 зазначено «Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» цей експлуатаційний дозвіл, виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужності оператора ринку вимогам санітарних заходів, дає змогу такому операторові ринку провадити визначені види господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.». Як вбачається з тексту, ФОП АЛБАНСЬКИЙ О.Б. може здійснювати свою господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Отже, ваше твердження, що «…Пропозиція не відповідає тендерним вимогам, Експлуатаційний дозвіл № 15-14-04 від 07 листопада 2019р, та вид діяльності даного учасника, не відповідають предмету закупівлі.» є хибним та не відповідає інформації зазначеній в наданому документі. 2. Щодо вашого аналізу КВЕД ФОП АЛБАНСЬКОГО О.Б. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 3 ЦКУ однією із засад цивільного законодавства є свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом. Відповідно до ст. 43 ГКУ принцип свободи підприємницької діяльності полягає в тому, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Слід зауважити, що в тендерній документації та Законі України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-IX) не міститься вимоги на обов’язкову наявність в ЄДР чи статуті учасника кодів КВЕД, які стосуються предмету закупівлі. Однак, на сайті Мінюста України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result в ЄДР зазначено що ФОП АЛБАНСЬКИЙ О.Б. зареєстрував як основний КВЕД 46.17 Діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (основний). Сама собою наявність кодів КВЕД в ЄДР не свідчить про те, що суб’єкт господарювання займається саме цими видами діяльності, так само як і відсутність якихось кодів не забороняє займатися певним видом діяльності. При цьому слід зауважити, що будь-яких строків для зміни цієї інформації, а також відповідальності за невключення законодавство не містить, так само, як не містить обмежень щодо кількості видів діяльності. Одночасно звертаємо увагу, що Замовник не наділений правом та повноваженнями давати правову оцінку та визначати правомірність дій учасників стосовно ведення їх господарської діяльності. Виходячи зі змісту пункту 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-IX) учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації. Пропозиція учасника ФОП АЛБАНСЬКОГО О.Б. подана з дотриманням вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено