-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини двигунів та їх частин в асортименті
Відсутні
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2021 16:10 - 18.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної докуметації
Номер:
2f9888bfd12a49b6996dcac63aed741e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-001235-c.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної докуметації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Тендерна документація ( далі за текстом – ТД) містить дискримінаційні умови, що порушують чинне законодавство України, а саме у частині визначення строку поставки товарів протягом 24 годин з моменту отримання замовлення від Покупця на партію товару ( ч. 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ч. 1 абз. 3 Додатку 3 тендерної документації процедури закупівлі, п. 4.3 розділу 4 Додатку 4 проекту договору поставки).
Дана вимога порушує вимоги Кодексу законів про працю України в частині порушення прав працівників щодо наявності часу на відпочинок, адже умова про опрацювання і доставки заявки Покупця впродовж 24-х годин унеможливлює збереження права працівників підприємства на перерву у роботі та належний відпочинок, в тому числі унеможливлює виконання рекомендацій згідно Листа Міністертсва інфраструктури України від 18.07.2013 № 8050/25/10-13 «Про робочий час та час відпочинку водіїв», вимоги Закону України «Про охорону праці». Також дана вимога порушує п 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», де вказано, що основними принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них та, відповідно Замовником порушена частина 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», де зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи із наведеного, вважаємо, що дії уповноважених осіб Замовника процедури закупівлі порушують вимоги чинного законодавства, а саме ЗУ "Про публічні закупівлі", ЗУ "Про запобігання корупції", а тому вимагаємо внести зміни до ТД у частині визначення строку поставки товару, тобто збільшити строк поставки до загальноприйнятних строків у діловому обороті, але не менше 2-х (двох) робочих днів з моменту подачі письмових заявок Покупця та внести відповідні зміни в ч. 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ч. 1 абз. 3 Додатку 3 тендерної документації процедури закупівлі, п. 4.3 розділу 4 Додатку 4 проекту договору поставки).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2021 13:11
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення повідомляю Вам наступну інформацію:
Наше підприємство має зобов’язання здійснювати вивезення твердих побутових відходів. Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» критерієм якості послуг з вивезення побутових відходів є:
- дотримання графіка вивезення побутових відходів;
- дотримання правил надання послуг з поводження з побутовими відходами;
- дотримання вимог законодавства, щодо надання послуг з вивезення побутових відходів.
За порушення графіка надання послуг Виконавець несе відповідальність згідно із законодавством.
Тому затримка автозапчастин, у разі поломки спеціалізованого транспорту, затримує надання послуг з поводження з побутовими відходами чим порушує права Споживачів.
Дана вимога не в якому разі не призводить до дискримінації учасників а лише прискорює процес отримання товару як це вимагає законодавство України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні