• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підліткового клубу «Мустанг» по Старокостянтинівському шосе, 8 в м. Хмельницькому

"Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна пропозиції. Питома вага цінового критерію – 100 %. Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість* (з ПДВ). * Пропозиція учасника, який не є платником ПДВ, не потребує донарахування ПДВ. За результатами оцінки пропозицій (аукціону), пропозиція учасника, який не є платником ПДВ вважається такою, що не включає ПДВ. Методика оцінки: Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки пропозицій відповідно до статті 29 Закону. Всі пропозиції, оцінені згідно з критерієм оцінки, шикуються по мірі зростання значень показника критерію оцінки. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена в приєднаному файлі"

Завершена

713 797.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 137.97 UAH
Період оскарження: 12.01.2021 16:22 - 18.01.2021 15:00
Вимога
Вирішена

Оскарження дискваліфікації

Номер: 01522713981b4d5aa9d1b162baad6393
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-004022-a.b3
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Доброго дня, В протоколі №14 засідання тендерного комітету Міського центру по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання вирішено відхилити пропозицію ПП «Райремцентр Нове село» на підставі невідповідності довідки про працівників критеріям та вимогам тендерної документації. Учасник вказує, що подана ним довідка відповідає вимогам викладеним Замовником. Додатково, інформація з довідки підтверджена наказами про прийняття на роботу та цивільно правовими угодами. Навіть якщо подана учасником довідка не спевнює норм встановлених Замовником, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України про Публічні закупівлі: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону … Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей…» Відповідно до статті 16 Закону як теж згідно з тендерною документацією Замовника: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;…» З цього виникає, що в разі виявлення недоліків даного виду Замовник зобов’язаний викликати учасника до усунення недоліків, а не відхиляти тендерну пропозицію. Другою підставою відхилення, на думку Замовника, послужило не дотримання правил діловодства, в довідках та листах, а також в інших документах відсутні реєстраційні данні. Поминаючи факт, що згідно з вимогою Замовника довідки повинні бути складені в довільній формі, учасник вказує що згідно з наказом Міністерства юстиції України з 18.06.2015 № 1000/5 Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, в додатку №4 (перелік документів, що не підлягають реєстрації службою діловодства) в пкт.2 вказано, що не підлягають реєстрації зведення та інформація надіслані до відома, а такими документи довідкового характеру подані Учасником. Навіть у випадку, якщо документація учасника не відповідають вимогам Замовника в поданому значенні, Замовник відповідно до пкт.19 частини 2 статті 22 Закону повинен вказати, які помилки будуть вважатися за несуттєві, чого Замовник не виконав: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» Евентуальні похибки (технічні помилки) Учасника щодо реєстрації документів є несуттєвими помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Додатково, Замовник замістив на платформі протокол щодо прийняття рішення стосовно Учасника в роздільній здатності, яка в значний спосіб ускладнює відтворення текстової варстви документу, що може унеможливити діяльність контролюючим органам. В зв’язку з вищесказаним просимо переглянути рішення щодо правомірності дій Тендерного комітету. Додатково, просимо вказати властивість (адресу та дані) окружного адміністративного суду, куди буде внесена скарга на дії Замовника відповідно до частини 24 статті 18 Закону. З повагою, Керівництво ПП «Райремцентр Нове село»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Міського Центру по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання (далі — Міський Центр) уважно розглянула Ваше оскарження дискваліфікації та повідомляє наступне. Міський Центр по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання є юридичною особою, яка згідно з п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону як установа забезпечує потреби територіальної громади при тому, що така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності, зокрема, такої ознаки - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Міський Центр визначив для закупівлі робіт з “капітального ремонту підліткового клубу “Мустанг” по Старокостянтинівському шосе, 8 у м. Хмельницькому” застосувати спрощену закупівлю відповідно до абзацу 3 пункту 5 частини 2 статті 4 Закону для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини 1 статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі робіт менше ніж - 1,5 мільйона гривень. Тому, проведення спрощених закупівель здійснюється за вимогами ст. 14 Закону. Звертаю увагу на те, що статті 22 та 29 Закону належать до розділу IV “ВІДКРИТІ ТОРГИ” та регулюють процедуру їх проведення. Відповідно до оголошення Замовника UA-2021-01-12-004022-a проводиться спрощена закупівля, яка регламентується статтею 14 Закону, в якій відсутні посилання на ст. ст. 22 та 29 Закону. В зв'язку з цим, їх використання є безпідставним. Відповідно до п. 2 Розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015р. №1000/5 (далі -Правил), реквізит службового документа - обов’язковий елемент, зафіксований в документі для його ідентифікації, організації обліку та надання йому юридичної сили; службовий документ - офіційно зареєстрований службою діловодства або відповідним чином засвідчений документ, що одержаний чи створений установою у процесі її діяльності та має відповідні реквізити. Посилання Вами на додаток 4 пункту 2 зазначених Правил є хибним, так як витребувані Замовником довідки та листи не є зведенням та інформацією, яка надсилається до відома, адже відноситься до офіційних документів, що містять відомості по суті вимог до предмету закупівлі згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-12-004022-a. Щодо властивості окружного адміністративного суду, до якого Ви бажаєте звернутися, то повідомляю наступне. Дану інформацію Ви можете знайти у Главі 2 КАС України, на офіційному сайті судової влади та відповідного суду безпосередньо, так як вона є загальнодоступною. Крім того, згідно з вимогами до предмета оголошеної спрощеної закупівлі UA-2021-01-12-004022-a, встановлено невідповідність поданих Вами документів до п. п. 18.1 та 18.2 “Вимоги до предмета закупівлі”. У зв'язку з цим, Вас як учасника було дискваліфіковано згідно з п. 1 ч. 13 статті 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 6db1a3259aa742598ddfb946a906a1bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-004022-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня! Згідно умов ТД Замовник в якості обов'язкової вимоги висуває наявність сертифікатів ISO 9001 :2015 Вимога цих сертифікатів є дискримінаційною і створює неправомірну перевагу одних учасників над іншими,є умовою недобросовісної конкуренції.Дані сертифікати не є обов'язковими при наданні будівельних послуг на внутрішньому ринку України. Оскільки вимога надання даних сертифікатів не є обов'язковою також і для участі в переважній більшості тендерів, то більшість учасників і не замовляє ці сертифікати, які нічого не варті і ніяк не впливають на якість робіт при наданні будівельних послуг,а лиш коштують певну суму немалих коштів. Просимо внести зміни та усунути дискримінаційні умови, та дотримуватися самих принципів та завдань системи державних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: повноважена особа МІСЬКОГО ЦЕНТРУ ПО РОБОТІ З ДІТЬМИ ТА ПІДЛІТКАМИ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯІ уважно розглянула Ваше питання щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) та повідомляє наступне. Наявність в учасника сертифікату про відповідність про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), стосовно будівництва будівель та/або будівельно-монтажних робіт, гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості. Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт. Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога щодо надання учасниками спрощеної закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: c03ea43e46cf4d71ac1e67d2cb9520d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-004022-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо скасувати додатково надання у складі пропозиції наступних документів: пункт 8, а саме: "Оригінал або копію сертифікату, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), стосовно будівництва будівель та/або будівельно-монтажних робіт." Ця вимога є дискримінаційною, оскільки для виконання робіт предмету закупівлі достатньою є наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Законодавчий обов’язок на отримання сертифіката ISO 9001:2015 відсутній.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа МІСЬКОГО ЦЕНТРУ ПО РОБОТІ З ДІТЬМИ ТА ПІДЛІТКАМИ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯІ уважно розглянула Ваше питання щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) та повідомляє наступне. Наявність в учасника сертифікату про відповідність про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), стосовно будівництва будівель та/або будівельно-монтажних робіт, гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості. Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт. Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога щодо надання учасниками спрощеної закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Статус вимоги: Відхилено