• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Морква, цибуля, капуста, буряк, помідори, огірки, яблука, банани, апельсини, мандарини, горіхи

Закупівля оголошується на очікувану вартість у 2021 році. Місцезнаходження замовника: місто Хмельницький, вул.Гальчевського, 34. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою подаються пропозиції - українська. Код ДК 021:2015 - 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи»

Завершена

212 962.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 064.81 UAH
Період оскарження: 12.01.2021 16:19 - 24.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна дискваліфікація

Номер: a795dae3f2614093a2c5a640911bbbd1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-003997-a.c2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
деталі у вкладені
Дата розгляду скарги: 02.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2021 12:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.03.2021 19:44
Дата виконання рішення Замовником: 09.03.2021 11:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник ознайомився і погоджується виконати рішення Антимонопольного комітету України
Автор: Фізична особа-підприємець НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА, Наум Любов 380979248425 NAUMLA@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: ef0610419dfa44df9715e1cce1860091
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-003997-a.a1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Вимога про усунення порушення Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-12-003997-a, Спеціалізованою загальноосвітньою І-ІІІ ступенів школою № 8 міста Хмельницького (далі - Замовник) проводиться закупівля «Предмет закупівлі: Морква, цибуля, капуста, буряк, помідори, огірки, яблука, банани, апельсини, мандарини, горіхи)». Згідно із реєстром отриманих тендерних пропозицій, участь в даних торгах беруть Фізична особа-підприємець Лук'янов Олександр Миколайович, ФОП БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА та Фізична особа-підприємець НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА. За результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надано ФОП БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА. Протоколом №8 засідання Тендерного комітету замовника від 02.02.2021 пропозицію було відхилено. Наступним за результатами аукціону був Фізична особа-підприємець Лук'янов Олександр Миколайович. Замовником, проведено розгляд моєї тендерної пропозиції на відповідність вимогам оголошення. За результатами розгляду пропозиції, Замовником прийнято рішення відхилити пропозицію Фізичної особи-підприємця Лук'янова Олександра Миколайовича. Однак, ми не погоджуємося із прийнятим рішенням та вважає його незаконним і таким, що порушує мої права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме: Пунктом 7 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником викладено вимогу «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - Копії документів завірені підписом та печаткою про якість продукції (сертифікати відповідності/якості, або інші документи, що підтверджують якість товару), в яких зазначені всі показники стосовно відповідності товару, критеріям документації торгів, встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію». Протоколом №7 засідання Тендерного комітету замовника від 02.02.2021 пропозицію Скаржника відхилено, у зв’язку з ненаданням документу за даним пунктом. Проте, мною у складі своєї тендерної пропозиції надано наступні копії документів: Документ про якість, Документ про якість 2, Документ про якість 3 (Копію закупівельного акту №7 від 19.01.2021; Копію закупівельного акту №2 від 13.01.2021; Копію закупівельного акту №1 від 12.01.2021), в яких якість продукції посвідчується Хмельницькою регіональною лабораторією Держпродспоживслужби. Замовником не вимагався конкретно сертифікат якості на продукцію, а можливо було надання будь-якого іншого документа, що підтверджує якість товару, який мною надано. Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняте тендерним комітетом Замовника, щодо відхилення нашої пропозиції є неправомірним і підлягає скасуванню. Також повідомляємо, що, у разі невиправлення порушення відповідні листи будуть направлені до Державної аудиторської служби та Національної поліції України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Олександре Миколайовичу! Тендерний комітет СЗОШ №8 розглянув Ваше оскарження і за результатами розгляду повідомляємо наступне. На підтвердження якості пропонованого товару Учасник мав подати сертифікат якості/відповідності або інший документ, що підтверджує якість товару. Іншими документами, які підтверджують якість товару, можуть бути: декларація виробника, якісне посвідчення, протоколи досліджень проб харчових продуктів, експертні висновки, висновки фітосанітарної експертизи. Декларація виробника або якісне посвідчення видається виробником. Сертифікати відповідності/якості, протоколи досліджень проб харчових продуктів, експертні висновки, висновки фітосанітарної експертизи видаються третьою стороною. Ці документи мають містити інформацію про норми або її перевищення щодо вмісту радіонуклідів, пестицидів, мікотоксинів, нітратів у досліджуваних зразках продукції (всі показники, або окремі з них, залежно від типу проведеного дослідження). Закупівельний акт складається при оформленні договорів купівлі-продажу, коли відбувається закупка юридичною особою або фізичною особою підприємцем товарів у населення, і засвідчує факт здійснення операції купівлі-продажу. Однак, закупівельний акт не належить до числа тих документів, яким можна підтвердити якість продукції. До того ж, існують певні вимоги до його оформлення. Основними реквізитами даного документу є наступні: - назва документу (закупівельний акт), його номер, код документа, дата складання закупівельного акту; - місце і дата проведення закупки; - назва підприємства, посада особи, що відповідальна за закупку, ПІБ фізичної особи підприємця, які проводять закупку, код покупця; - ПІБ фізичної особи, що продає товар, місце проживання такої особи-продавця, податковий номер платника податків (а за відсутності такого номера відповідні паспортні дані продавця), відомості із документа, що посвідчує право власності (користування) земельною ділянкою особи-продавця; - код операції, відомості про господарську операцію, а саме найменування продуктів, що є предметом угоди, код продуктів, одиниця виміру, сорт, кількість, ціна, сплачена сума як за окремі одиниці продукції, так і загальна сума, що зазначається числом і прописом, контрольне число. Зазначений акт підлягає підписанню сторонами. З огляду на це, навіть як закупівельні акти, надані Вами документи, не оформлені належним чином, адже в них відсутня інформація про особу, що продає Вам товар, місце її проживання, податковий номер або паспортні дані, а в «документі про якість 3» не вказано навіть одиницю виміру та кількість закупленого Вами товару. А такі фрукти, як банани, мандарини, апельсини не вирощуються в Україні, і тому факт їх придбання не може бути підтверджено закупівельним актом (закупівельні акти використовуються лише при придбанні сільськогосподарської продукції в населення, яке є їх виробником). З огляду на все вищезазначене та враховуючи те, що овочі, фрукти та горіхи купуються нами для харчування дітей, ми не можемо закуповувати для цієї мети товари незрозумілого походження та сумнівної якості.
Статус вимоги: Не задоволено