-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля АО фр. (25-50)
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2021 16:02 - 16.01.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога стосовно відхилення пропозиції ТОВ «Славресурс» яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Номер:
13e3edd2ba8545dfaf1d74144f5df4d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000976-c.b3
Назва:
Вимога стосовно відхилення пропозиції ТОВ «Славресурс» яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Вимога:
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі Вугілля АО фр. (25-50). «Код згідно ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо, пунктом 14.2 встановлено:
Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної в цьому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. З метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник надає в тому числі наступні документи:
документ, отриманий таким учасником у встановленому законодавством порядку, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що містить відомості з такого реєстру, який має бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї спрощеної закупівлі.
В складі пропозиції ТОВ «Славресурс» надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий 16.04.2020 року, що датований раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї спрощеної закупівлі – 12.01.2021 року.
Відповідно до ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Пропозиція ТОВ «Славресурс» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а тому має бути відхилена.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2021 11:02
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
1dfb909caa224831ae9e1f2de3626122
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000976-c.a2
Назва:
Невідповідність вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що вимога у ТД п. 14.6, а саме: «Переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом» є протизаконною, бо відповідно до нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.14 Спрощені закупівлі, електронною системою закупівель непередбачено надання Замовнику документів у паперовому вигляді та завантаження будь-яких документів на майданчик Переможцем спрощеної закупівлі, тому жоден з учасників не зможе її виконати. Тому, відповідно до законодавства, внесіть в ТД відповідні зміни щодо надання даних документів не Переможцем, а Учасниками закупівлі.
Також просимо прибрати дискримінаційні вимоги зазначені у наступних пунктах проекту Договору:
3.2. Замовник має право при поставці кожної окремої партії товарів, в тому числі у випадку візуального виявлення недоліків товарів у місці їх розвантаження згідно цієї документації в частині якісних та технічних показників (наявність дрібної фракції у розмірах та кількості, що перевищує встановлені чинними стандартами норми, наявність сторонніх домішок – землі, сміття, інші невідповідності товарів встановленим чинними стандартами технічним показникам), а так само встановлення в процесі споживання таких товарів нетипових відхилень, таких як недосягнення нормальної тепловіддачі котельного опалення, понаднормативні перевитрати товарів по відношенню до розрахункової витрати аналогічного палива за попередні періоди, тощо, вимагати проведення лабораторного дослідження щодо якісних та технічних показників товарів та їх відповідності вимогам замовника в незалежній атестованій хімічній лабораторії за рахунок учасника. В такому випадку учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб товарів до хімічної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень за власні кошти на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник має безумовне право вибору хімічної лабораторії, що здійснюватиме дослідження палива щодо технічних та якісних показників. За наявності зауважень представника замовника, що уповноважений на приймання товарів, щодо їх технічних та якісних показників, що прибуло до визначеного цією документацією місця призначення, такий товар не приймається замовником (не підписується відповідний акт приймання-передачі товару, тощо) та не підлягає оплаті до моменту виконання учасником умов, зазначених вище при настанні подібних випадків. Всі непередбачувані додаткові витрати (зберігання, охорона, ризики псування та/або засмічення товарів під дією атмосферних факторів, тощо) в такому випадку повністю покладаються на учасника та не компенсуються замовником.
6.5. У випадку встановлення невідповідності технічних та якісних показників товарів в межах будь-якої поставленої партії, вимогам Замовника та за результатами проведених лабораторних досліджень виконаних вказаною лабораторією, Продавець зобов’язується здійснити оплату таких досліджень або компенсувати понесені у зв’язку з проведенням лабораторних досліджень витрати Замовнику.
6.6. Всі непередбачувані додаткові витрати (зберігання, охорона, ризики псування та/або засмічення товарів під дією атмосферних факторів, тощо) в такому випадку повністю покладаються на Продавця та не компенсуються замовником.
Звертаємо увагу, що в Документації не вказаний перелік лабораторій, їх адреси, вартість доставки проб вугілля та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. Підкреслюємо, що вимоги через невизначеність критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеності переліку цих лабораторій, їх адреси та вартості послуг з проведення лабораторних досліджень та доставки проб до лабораторії, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до учасників торгів.
Крім того, зазначаємо, якщо Учасник торгів додатково повинен буде оплачувати вартість експертизи та лабораторних досліджень, а саму вартість цих робіт він не знає, то Учасник не зможе остаточно розрахувати вартість своєї Пропозиції. Додатково повідомляємо, що Документація не містить критеріїв щодо лабораторії, зокрема рівня акредитації тощо.
За таких умов Замовник з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може обрати лабораторію, що здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників, а учасник зобов'язаний оплатити відповідних лабораторних досліджень, що перешкоджає учасникам належним чином сформувати свої цінові пропозиції, що є дискримінаційною умовою для суб'єктів господарювання.
Така умова вже визнавалась АМКУ, як дискримінаційна, у рішенні № І 8799-р/пк-пз від 06.10.2020 року (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-11-011829-b) (сторінка 8-9 рішення).
З огляду на вказане, вимагаємо чітко передбачити у тендерній документації назву лабораторії, її акредитацію та адресу місцезнаходження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2021 04:37
Вирішення:
Шановний Учасник , відповідно ч.2 п.5 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону , тому перераховані документи у п.14.6. ТД повинні надаватися Переможцем закупівлі.
Відповідно до вимоги прибрати п.п. 3.2.,6.5.,6.6. з проекту Договору рекомендуємо прорахувати вартість пропозиції з урахуванням вартості послуг лабораторії , обраної Учасником , а не Замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.01.2021 13:37
Вимога
Відкликано скаржником
Невідповідність вимог ЗУ «ПРО ПУЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» та дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
3d7e77602d614ea3b393e729b6bda834
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000976-c.a1
Назва:
Невідповідність вимог ЗУ «ПРО ПУЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» та дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що вимога у ТД п. 14.6, а саме: «Переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом» є протизаконною, бо відповідно до нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.14 Спрощені закупівлі, електронною системою закупівель непередбачено надання Замовнику документів у паперовому вигляді та завантаження будь-яких документів на майданчик Переможцем спрощеної закупівлі, тому жоден з учасників не зможе її виконати. Тому, відповідно до законодавства, внесіть в ТД відповідні зміни щодо надання даних документів не Переможцем, а Учасниками закупівлі.
Також просимо прибрати дискримінаційні вимоги зазначені у наступних пунктах проекту Договору:
3.2. Замовник має право при поставці кожної окремої партії товарів, в тому числі у випадку візуального виявлення недоліків товарів у місці їх розвантаження згідно цієї документації в частині якісних та технічних показників (наявність дрібної фракції у розмірах та кількості, що перевищує встановлені чинними стандартами норми, наявність сторонніх домішок – землі, сміття, інші невідповідності товарів встановленим чинними стандартами технічним показникам), а так само встановлення в процесі споживання таких товарів нетипових відхилень, таких як недосягнення нормальної тепловіддачі котельного опалення, понаднормативні перевитрати товарів по відношенню до розрахункової витрати аналогічного палива за попередні періоди, тощо, вимагати проведення лабораторного дослідження щодо якісних та технічних показників товарів та їх відповідності вимогам замовника в незалежній атестованій хімічній лабораторії за рахунок учасника. В такому випадку учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб товарів до хімічної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень за власні кошти на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник має безумовне право вибору хімічної лабораторії, що здійснюватиме дослідження палива щодо технічних та якісних показників. За наявності зауважень представника замовника, що уповноважений на приймання товарів, щодо їх технічних та якісних показників, що прибуло до визначеного цією документацією місця призначення, такий товар не приймається замовником (не підписується відповідний акт приймання-передачі товару, тощо) та не підлягає оплаті до моменту виконання учасником умов, зазначених вище при настанні подібних випадків. Всі непередбачувані додаткові витрати (зберігання, охорона, ризики псування та/або засмічення товарів під дією атмосферних факторів, тощо) в такому випадку повністю покладаються на учасника та не компенсуються замовником.
6.5. У випадку встановлення невідповідності технічних та якісних показників товарів в межах будь-якої поставленої партії, вимогам Замовника та за результатами проведених лабораторних досліджень виконаних вказаною лабораторією, Продавець зобов’язується здійснити оплату таких досліджень або компенсувати понесені у зв’язку з проведенням лабораторних досліджень витрати Замовнику.
6.6. Всі непередбачувані додаткові витрати (зберігання, охорона, ризики псування та/або засмічення товарів під дією атмосферних факторів, тощо) в такому випадку повністю покладаються на Продавця та не компенсуються замовником.
Звертаємо увагу, що в Документації не вказаний перелік лабораторій, їх адреси, вартість доставки проб вугілля та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. Підкреслюємо, що вимоги через невизначеність критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеності переліку цих лабораторій, їх адреси та вартості послуг з проведення лабораторних досліджень та доставки проб до лабораторії, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до учасників торгів.
Крім того, зазначаємо, якщо Учасник торгів додатково повинен буде оплачувати вартість експертизи та лабораторних досліджень, а саму вартість цих робіт він не знає, то Учасник не зможе остаточно розрахувати вартість своєї Пропозиції. Додатково повідомляємо, що Документація не містить критеріїв щодо лабораторії, зокрема рівня акредитації тощо.
За таких умов Замовник з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може обрати лабораторію, що здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників, а учасник зобов'язаний оплатити відповідних лабораторних досліджень, що перешкоджає учасникам належним чином сформувати свої цінові пропозиції, що є дискримінаційною умовою для суб'єктів господарювання.
Така умова вже визнавалась АМКУ, як дискримінаційна, у рішенні № І 8799-р/пк-пз від 06.10.2020 року (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-11-011829-b) (сторінка 8-9 рішення).
З огляду на вказане, вимагаємо чітко передбачити у тендерній документації назву лабораторії, її акредитацію та адресу місцезнаходження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2021 04:08
Опис причини скасування:
ЧЕРЕЗ ПОМИЛКИ
Дата скасування:
15.01.2021 04:35