• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

79212300 – «Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки», 1 послуга

Завершена

1 100 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2021 15:23 - 18.01.2021 15:19
Вимога
Відхилено

Вимога щодо дискваліфікації

Номер: 368a2e73d86f45399a25bac32fdac01c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-000782-b.b2
Назва: Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
Текст вимоги наведено у прикріпленому документі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідності до Закону України від 21.12.2017 № 2258-VIII "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", Порядку проведення конкурсу з відбору суб’єктів аудиторської діяльності для проведення аудиту фінансової звітності публічного акціонерного товариства «Одеський припортовий завод» за 2019-2021 роки, затвердженого рішенням Наглядової ради від 29.10.2019 р. (протокол № 14/2019), вказівки Фонду державного майна України щодо забезпечення проведення річних загальних зборів акціонерів Товариства шляхом вжиття заходів щодо обрання суб’єкта аудиторської діяльності, наведеної в листі ФДМУ № 10-17-907, 12.01.2021 у системі «Prozorro. Продажі» розміщено оголошення про проведення електронних торгів з предмету закупівлі АТ "ОПЗ" 79212300 – «Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки». 12.03.2021 р. об 13:20 на електронному майданчику оприлюднена вимога ТОВ «Гранд Торнтон Легіс» щодо дискваліфікації. Згідно з п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, яким передбачено, що при необхідності строк для прийняття рішення щодо визнання переможця торгів може бути подовжений, 18.02.2021 року Тендерна комісія склала Протокол № 53 та подовжила строк на прийняття рішення щодо переможця торгів. Відповідно до внутрішнього Положення про порядок проведення закупівлі товарів, робіт та послуг з застосуванням систем електронних закупівель від 20.08.2018 № 405 всі протоколи Тендерної комісії є документами для внутрішнього користування та оприлюдненню не підлягають. Вимога на дискваліфікацію – відхиляється.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога стосовно Додатку 1 до Тендерної документації

Номер: cb4583c319eb47c4a42312d178e1db2b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-000782-b.b1
Назва: Вимога стосовно Додатку 1 до Тендерної документації
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету, Просимо видалити наступне формулювання "станом на 01.12.2019" з п. 2.2.1. Додатку 1 до тендерної документації, оскільки дана інформація щодо наявності персоналу на зазначену дату є застарілою, та не може свідчити про наявність відповідного персоналу у учасника на момент подання пропозиції щодо тендеру, що проводиться у 2021 році. Крім того, просимо внести наступні зміни до п. 2.2.1. Додатку 1 до тендерної документації: «2.2.1. Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) довідки учасника (в довільній формі) про наявність у штаті учасника працівників не менш як 100 працівників, які працюють у його штаті на умовах повної зайнятості та/чи з якими укладений трудовий договір та які будуть залучені до виконання договору (із зазначенням Керівника проєкту), обіймають відповідну посаду та мають досвід (трудовий стаж) в області аудиту (із зазначенням їх ПІБ, посад, стажу роботи в області аудиту). Учасник може для підтвердження своєї відповідності критерію наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» Що є вимогою чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та застосовується в аналогічних закупівлях. А саме, вимога стосується абзацу 2 пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, який передбачає, що «…Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців» Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Рішення Аудиторської палати України від 31 січня 2019 року N 7/1 (зі змінами, внесеними рішенням Ради Аудиторської палати України від 25.07.2019 р. № 17/3), Положення з національної практики контролю якості аудиторських послуг 1 "Організація аудиторськими фірмами та аудиторами системи контролю якості аудиторських послуг", затвердженого рішенням Аудиторської палати України від 27.09.2007 № 182/4), втратило свою чинність, а відповідно до п. 4 ст. 40 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» контроль якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, проводиться Інспекцією із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. Внаслідок чого склалась ситуація, коли частина аудиторських компаній на ринку має чинне свідоцтво видане АПУ про відповідність аудиторської фірми критеріям системи контролю якості для проведення обов'язкового аудиту, а частина аудиторських компаній вже пройшла перевірку Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю відповідно до чинного законодавства. Відтак пропонуємо додати до вимог про підтвердження відповідності системи контролю якості наступне: «Надання сканованої копії свідоцтва про відповідність системи контролю якості виданого АПУ або скановану копію наказу «Про проходження перевірки з контролю якості», що містить інформацію про наявність обов'язкових до виконання рекомендацій, виданого ОСНАД.»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідності до Закону України від 21.12.2017 № 2258-VIII "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", Порядку проведення конкурсу з відбору суб’єктів аудиторської діяльності для проведення аудиту фінансової звітності публічного акціонерного товариства «Одеський припортовий завод» за 2019-2021 роки, затвердженого рішенням Наглядової ради від 29.10.2019 р. (протокол № 14/2019), 12.01.2021 у системі «Prozorro. Продажі» оприлюднено оголошення про проведення електронних торгів з предмету закупівлі АТ "ОПЗ" 79212300 – «Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки». 18.01.2021 р. об 11:40 на електронному майданчику оприлюднена вимога про усунення порушення. Вивчивши вказану вимогу, вбачається за необхідне внесення змін до тендерної документації щодо цих торгів. А саме: 1. У п. 2.2.1. Додатку 1 словосполучення «станом на 01.12.2019» замінити на словосполучення «станом на 31.12.2020». 2. Доповнити Додаток 1 до Тендерної документації пунктом 1.1 наступного змісту: «1.1. Надається сканована копія свідоцтва про відповідність системи контролю якості, виданого АПУ, або сканована копія наказу «Про проходження перевірки з контролю якості», що містить інформацію про наявність обов'язкових до виконання рекомендацій, виданого ОСНАД.». 3. Вимога щодо внесення змін до п. 2.2.1. Додатку 1 не може бути прийнята до уваги, оскільки дія Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» на АТ «ОПЗ» не поширюється, що зазначено у п. 1 розділу ІІ Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.01.2021 16:01