-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності; молоко згущене 8,5% жирності без рослинних домішок
Торги не відбулися
265 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 329.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 329.40 UAH
Період оскарження:
12.01.2021 15:15 - 24.01.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Номер:
1159139dcd334c708c97e158be1ceb66
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000833-c.a8
Назва:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Скарга:
Повний текст скарги викладено в окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 21.01.2021 21:06
- Договори на потужності.pdf 21.01.2021 21:06
- Повідомлення про прийняття працівників 1.pdf 21.01.2021 21:06
- Повідомлення про прийняття працівників 2.pdf 21.01.2021 21:06
- Повідомлення про прийняття працівників 3.pdf 21.01.2021 21:06
- Повідомлення про прийняття працівників 4.pdf 21.01.2021 21:06
- Повідомлення про прийняття працівників 5.pdf 21.01.2021 21:06
- Сертифікат_НАССР_ДСТУ 4161-2003.pdf 21.01.2021 21:06
- Труд_договір_вантажник 1.pdf 21.01.2021 21:06
- Труд_договір_вантажник 2.pdf 21.01.2021 21:06
- Труд_договір_водія 1.pdf 21.01.2021 21:06
- Труд_договір_водія 2.pdf 21.01.2021 21:06
- Труд_договір_експедитора 1.pdf 21.01.2021 21:06
- Труд_договір_експедитора 2.pdf 21.01.2021 21:06
- Труд_договір_комплектув 1.pdf 21.01.2021 21:06
- рішення від 25.01.2021 №1174+ лист Замовнику.pdf 26.01.2021 21:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.02.2021 № 1971.pdf 05.02.2021 13:38
- рішення від 04.02.2021 №1971.pdf 09.02.2021 21:22
- ВІДПОВІДЬ СКАРГА МОЛОКО.docx 29.01.2021 15:29
- ВІДПОВІДЬ СКАРГА МОЛОКО.pdf 29.01.2021 15:29
- ТД_ молоко 2021_Нова_редакція.docx 29.01.2021 15:29
- ТД_молоко 2021_Нова_редакція.pdf 29.01.2021 15:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.01.2021 10:17
Дата розгляду скарги:
04.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.01.2021 21:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.02.2021 21:22
Вимога
Залишено без розгляду
наявність незрозумілої вимоги
Номер:
f81ee5cda61a404e8e4502fe217e86cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000833-c.b7
Назва:
наявність незрозумілої вимоги
Вимога:
Доброго дня. Я планую прийняти участь у ваших відкритих торгах на закупівлю: «молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності; молоко згущене 8,5% жирності без рослинних домішок». У відповідності до останнього абзацу ч.2 Додатку 2 тендерної документації кожен учасник повинен надати особисті медичні книжки, які підтверджують проходження медичного огляду на уповноважену особу учасника. Прошу надати обгрунтовану відповідь з посиланням на законодавчий акт, яким передбачено наявність у уповноваженої особи учасника особистой медичної книжки про проходження медичного огляду, враховуючи той факт, що дана особа не приймає участь у виробництві продуктів харчування, його фасуванні, транспортуванні, зберіганні та поставки продуктів харчування, тобто я як уповноважена особа себе не маю жодного контакту з продуктами харчування, але у відповідності до ваших не зрозумілих вимог повинен мати особисту медичну книжку. У разі не можливості надати обгрунтованої відповіді без посилання на законодавчі акти вимагаю внести відповідні зміни до останнього абзацу ч.2 Додатку 2 тендерної документації, а саме видалити вимогу фразу «та уповноваженої особи учасника» з вище вказаного пункту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2021 15:16
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за вимогу.
Необхідно зазначити, що Кодекс законів про працю України (ст. 169, 191), Закон України «Про охорону праці» (ст. 17), Постанова Кабінету Міністрів України №559 від 23.05.2001р. «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» передбачають, що працівники підлягають обов'язковому медичному огляду під час прийому на роботу, а також профілактичним медичним оглядам у період трудової діяльності. Всі перелічені нормативні акти в сукупності та інші спеціальні нормативні акти говорять про те, що роботодавець власним коштом зобов'язаний забезпечити для певного кола працівників проходження медичного огляду перед працевлаштуванням (попередній) та у процесі здійснення трудової діяльності працівника (періодичні) медичні огляди. Наказом Міністерства охорони здоров'я №280 від 23.07.2002р. були затверджені Правила щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Наказом також визначено, що перелік посад, професій та видів робіт, для яких встановлюються обов'язкові попередні медичні огляди в конкретній організації, має бути зафіксований у колективному договорі. Такий перелік розробляють на підставі зазначених вище нормативних актів за результатами атестації робочих місць за умовами праці (для посад і робіт, для яких передбачається проведення такої атестації), а також для посад, для яких умови роботи не є шкідливими чи небезпечними, але які прямо передбачені у зазначених вище нормативних актах. Також така вимога встановлена Замовником оскільки це безпосередньо стосується застосування програм-передумов системи НАССР, яка передбачає розробку та впровадження операторами ринку харчових продуктів процедур для підтримання гігієни у всьому харчовому ланцюгу, які необхідні для виробництва, переробки та постачання безпечних харчових продуктів для споживання людиною в нашому випадку дитиною, правила поводження з харчовими продуктами, а також безпосередньо працівників персоналу потужностей підприємств харчової промисловості (операторів ринку), від яких вимагається дотримання принципів на яких базується програми-передумови системи НАССР , а також забезпечення знань та практичних навичок у розробленні, впровадженні систем управління безпечністю, їх ефективному функціонуванні, відповідно до Наказу №590 від 01.10.2012року Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Працівники адміністрації, які мають доступ у виробничі цехи, складські приміщення, холодильники, експедиції, виробничі лабораторії згідно з наказом МОЗ України від 23.07.2002 року № 280 мають проходити обов’язкові медичні огляди.
Крім того звертаємо Вашу увагу: в п. 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що якщо один із документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.02.2021 21:24
Вимога
Залишено без розгляду
Наявність дискримінаційної вимоги
Номер:
e0b8df682a784e108e4b83faa62539d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000833-c.b6
Назва:
Наявність дискримінаційної вимоги
Вимога:
Доброго дня. Я планую прийняти участь у ваших відкритих торгах на закупівлю: «молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності; молоко згущене 8,5% жирності без рослинних домішок». У відповідності до ч.2 Додатку 2 тендерної документації кожен учасник повинен мати у своєму штаті працевлаштованих працівників, але в мене є укладений Договір зберігання та Договір на надання мені транспортних послуг, у відповідності до яких усі необхідні працівники працевлаштовані у особи з якою в мене якладено вище перелічені Договори. Тому на мою думку дана вимога є дискримінаційною по відношенню до мене, як вже було мною доведено у попередніх торгах які вами були проведені у 2019 році, а мною були оскаржені, тому вимагаю внести відповідні зміни до ч.2 Додатку 2 тендерної документації щодо наявності працівників у учасника, або я вимушений буду звернутись за захистом порушених моїх прав до Уповноваженого органу з питань розгляду скарг у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 14.01.2021 13:48
Дата подачі:
12.01.2021 20:51
Вирішення:
Відповідь на вимогу в прикріпленому файлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.02.2021 21:24
Вимога
Залишено без розгляду
Відсутність необхідної інформації
Номер:
e3b318d250a947dc8c506c1b524b38c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000833-c.b5
Назва:
Відсутність необхідної інформації
Вимога:
Доброго дня. Я планую прийняти участь у ваших відкритих торгах на закупівлю: «молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності; молоко згущене 8,5% жирності без рослинних домішок». Предметом закупівлі та таблицею 1 Додатку 1 передбачено, що ви проводите закупівлю на: 1. молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; 2. молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності; 3. молоко згущене 8,5% жирності без рослинних домішок. Але Додатком 1 тендерної документації чомусь не передбачені технічні характеристики окремо до 1. молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; та до 2. молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності. Вимагаю доповнити Додаток 1 тендерної документації технічними характеристиками окремо до 1. молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; та до 2. молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2021 20:48
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за вимогу.
З метою більш простого і чіткого викладення вимог до якості молока коров’ячого пастеризованого не менше 2,5% жирності, фасоване, пакет 1л і молока тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності, пакет 1л, замовником в тендерній документації зазначено єдиним словом «МОЛОКО».
Молоко повинно відповідати умовам ДСТУ 2661:2010 «Молоко коров’яче питне. Загальні технічні умови». Цей стандарт поширюється на молоко коров’яче питне, що виробляють із молока-сировини коров’ячого, яке підлягало нормалізації, температурному обробленню, пакуванню до або після оброблення, охолодження до заданих режимів та призначене для безпосереднього вживання в їжу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.02.2021 21:24
Вимога
Вирішена
Наявність вимоги, яка суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер:
1db7eda59aeb49c794641afc85405f7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000833-c.b4
Назва:
Наявність вимоги, яка суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Доброго дня. Я планую прийняти участь у ваших відкритих торгах на закупівлю: «молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності; молоко згущене 8,5% жирності без рослинних домішок». Так п.3.3 ч.3 Розділу V тендерної документації передбачено, що «Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок товару на вибір Замовника. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2-х робочих днів, у разі вимоги Замовника. В разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена. У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні документи, що підтверджують якість товару або учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція такого учасника відхиляється». Але дана вимога суперечить статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» так, як даною статтею не передбачена причина відхилення пропозиції у разі не надання зразку предмета закупівля (зразок предмету закупівлі не є частиною тендерної пропозиції). Такої ж думки і Уповноважений орган з питань розгляду скарг у сфері публічних закупівель (номер скарги UA-2018-02-09-001865-a.a1). Тому вимагаю внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити п.3.3 ч.3 Розділу V тендерної документації так, як вона суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2021 20:47
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за вимогу.
За результатом рішення Тендерного комітету Замовника будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Наявність у документації вимоги, яка не стосується предмету закупівлі
Номер:
15fe9157f0964dfc867ce3dfd2d8d213
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000833-c.b3
Назва:
Наявність у документації вимоги, яка не стосується предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня. Я планую прийняти участь у ваших відкритих торгах на закупівлю: «молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності; молоко згущене 8,5% жирності без рослинних домішок». Так п.5.8 ч.5 та п.8.1 ч.8 Розділу ІІІ тендерної документації передбачається, що учасник має право залучити для виконання робіт або надання послуг субпідрядні організації. Але у відповідності до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид закупівлі є товар. Тобто дана вимога є такою, що не стосується предмету закупівлі. Вимагаю внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити п.5.8 ч.5 та п.8.1 ч.8 Розділу ІІІ тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2021 20:46
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за вимогу.
Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Ураховуючи вимоги п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розроблена та затверджена замовником і містить обов'язкову інформацію і перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також в п. 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що якщо один із документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа.
Крім того п.11 ст.26 Закону зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.02.2021 21:24
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація учасника
Номер:
2ff24583ac5e44acb53a05a56a0d3fab
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000833-c.b2
Назва:
Дискримінація учасника
Вимога:
Доброго дня. Я планую прийняти участь у ваших відкритих торгах на закупівлю: «молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності; молоко згущене 8,5% жирності без рослинних домішок». п.1.2 ч.1 Розділу ІІІ та до ч.4 Додатку 6 тендерної документації передбачено що Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, повинен надати у складі тендерної пропозиції, складений у довільній формі, лист-згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», але чомусь дана вимогу не стосується уповноважених осіб, які представляють інтереси юридичних осіб. Тобто на час публікації даного оголошення тендерна документація передбачає, що учасники (юридичні особи), не мають у штаті працівників фізичних осіб, тобто працюють одні роботи. Прошу надати обгрунтовану відповідь, чому Замовником вимагається надання листа-згоди на обробку персональних даних тільки від фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а від представників юридичної особи не вимагається, або внести відповідні зміни до п.1.2 ч.1 Розділу ІІІ та до ч.4 Додатку 6 тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2021 20:45
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за вимогу.
При поданні тендерної пропозиції, постачальники та представники постачальників (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) надають свої персональні дані.
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Тож, Замовник в складі тендерної пропозиції вимагає лист-згоду на обробку персональних даних.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.02.2021 21:24
Вимога
Залишено без розгляду
Не відповідність діючому законодавству
Номер:
5e284754cf1c425eadd209bfa414d644
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000833-c.b1
Назва:
Не відповідність діючому законодавству
Вимога:
Доброго дня. Я планую прийняти участь у ваших відкритих торгах на закупівлю: «молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності; молоко згущене 8,5% жирності без рослинних домішок», але у тендерній документації міститься вимога, яка суперечить сама собі, так у відповідності до п.1.2 ч.1 Розділу ІІІ та до ч.4 Додатку 6 тендерної документації передбачено, що : "Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, повинен надати у складі тендерної пропозиції, складений у довільній формі, лист-згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які передбачено у тендерній документації згідно із Законом України "Про публічні закупівлі". Прошу надати обґрунтовану відповідь, яким чином Замовник торгів буде захищати надані учасником персональні дані обробляти та використовувати їх, якщо ці дані будуть офіційно оприлюднені системою прозорро у мережі інтернет та не зберігаються Замовником особисто торгів. Тобто вимога замовника щодо надання згоди на обробку персональних даних є абсурдною та такою, яку Замовник за результатами торгів виконати не зможе, що у свою чергу може призвести до того, що Замовник не зможе виконати взяті на себе зобов'язання у відповідності до умов вище вказаної документації. Тому вимагаю видалити вимогу про надання листа-згоди на обробку персональних даних (у відповідності до п.1.2 ч.1 Розділу ІІІ та ч.4 Додатку 6 тендерної документації в частині видалення вимоги щодо надання учасниками фізичними особами та фізичними особами-підприємцями листа-згоди на обробку персональних даних), або надати обґрунтовану відповідь, яким чином Замовник буде зберігати персональні дані, які йому особисто не надаються.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2021 20:45
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за вимогу.
В п.1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Учасник може визначити деякі документи та інформацію, у тому числі що містять персональні дані, конфіденційною відповідно до вимог чинного законодавства. У такому випадку документи та інформація, що обґрунтовано визначені учасником конфіденційними відповідно до вимог чинного законодавства, подаються у вигляді окремого файлу та не розкриваються.
В п.2 розділу ІV тендерної документації; Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.02.2021 21:24