-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Торги відмінено
500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2021 14:20 - 22.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Штатний розклад СОД
Номер:
0d26263a8d734df5856de34d5f9cdbfd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-002566-a.a7
Назва:
Штатний розклад СОД
Вимога:
Доброго дня, пункт 1 Додатку №2 вимагає наявності у складі суб’єкта оціночної діяльності не менше 4 (чотирьох) сертифікованих оцінювачів. Відповідно до трудового законодавства в штат зараховуються не тільки працівники на умовах повної зайнятості, а і за сумісництвом та за трудовою угодою. Разом з тим п4 Додатку №2 вимагає у якості підтвердження штатного обліку тільки копії трудових книжок, що засвідчують зайнятість на умовах повної зайнятості в оціночній фірмі. Задля усунення дискримінації та дотримання трудового законодавства, просимо доповнити п4 такими підтверджуючими документами щодо обліку сертифікованих оцінювачів в штаті СОД, як : наказ на прийняття на роботу та трудова угода.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2021 11:19
Вирішення:
Доброго дня!
При проведенні закупівель через Прозорро склалась не дуже добра практика, коли "формують" колектив під тендер (аби виконати кваліфікаційні вимоги). Формулюючи кваліфікаційні вимоги У СУКУПНОСТІ, ми розраховуємо на співпрацю (залучення) СОД, які мають досвід, СТАЛИЙ колектив фахівців, широку спеціалізацію, певну репутацію на ринку, якою вони дорожать. Тому, на думку ДК "Укроборонпром", якщо мати на меті отримання якісної послуги, бажано залишити саме вимогу про запис у трудовій книжці.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Наявність у складі СОД судового експерта
Номер:
dbd112530ee74b2a8aacff313cc66e2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-002566-a.c6
Назва:
Наявність у складі СОД судового експерта
Вимога:
Доброго дня! Надана вами відповідповідь: "..Наявність у складі СОДу судового експерта суттєво підвищує його практичний досвід по відстоюванню достовірності виконаної оцінки, в тому числі у суді.»
Маємо зауважити, що ця відповідь є абсолютно не аргументованою ні посилками на нормативні документи, що регламентують оцінку, ні досвідом вирішення спірних питань з оцінки в Україні. При вирішенні спірних питань з оцінки майна в першу чергу проводиться рецензування звіту (ст.13 ЗУ «Про оцінку майна….»). При цьому наявність серед підписантів звіту судового експерта не є запорукою ні якості звіту, ні можливості оскарження результатів звіту через суд. Тому вважаємо цю вимогу до виконавця суттєво дискримінаційною та такою, що має ознаки змови з конкретним потенційним виконавцем
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2021 20:26
Вирішення:
Добрий день!
Задовольняємо вашу вимогу.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Мета та об'єкт оцінки
Номер:
4f434f4e2fe64b5d9a3a3f05f8024e14
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-002566-a.b5
Назва:
Мета та об'єкт оцінки
Вимога:
По тексту тендерної документації мета оцінки сформульована наступним чином: "Окреме індивідуально визначене ринкової вартості окремо визначеного нерухомого майно, що рахується на балансі ДП завод "Генератор", перелік майна визначений у переліках до Договору Додаток 4" - не коректно. Доцільно було б виправити, наприклад так: "Визначення ринкової вартості індивідуально визначеного нерухомого майно, що рахується на балансі ДП завод "Генератор", перелік майна визначений у переліках до Договору Додаток 4".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2021 17:18
Вирішення:
Добрий день!
Внесемо зміни до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо посилання на нормативний документ "Методика оцінки майна"
Номер:
c380feb14d3645b48d3faa59d7de97dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-002566-a.b4
Назва:
Щодо посилання на нормативний документ "Методика оцінки майна"
Вимога:
В тексті конкурсної документації йде посилання на Методику оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 № 1891 (в редакції постанови КМУ від 25.11.2015 № 1033). Але, коректно в документації зазначити Методику оцінки майна затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 № 1891 (в редакції постанови КМУ від 20.02.2019 р.№224). Просимо внести уточнення в текст документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2021 17:10
Вирішення:
Добрий день! Дякую за питання.
Внесемо зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо вимог додатку 3
Номер:
b4cd4a038be541a88eec522f1ecb1c00
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-002566-a.b3
Назва:
Щодо вимог додатку 3
Вимога:
Тендерною документацією передбачено: "Довідка у довільній формі, що містить інформацію про те, що в Учасника у штатному складі є не менше як 1 кваліфікованого діючого судового експерта з правом проведення будівельно-технічних експертиз".
В Додатку 3 Конкурсної документації вимоги до виконавця регламентуються ЗУ «Про оцінку майна, майнові права та професійну оціночну діяльність в Україні». Але вимога наявності у штаті СОД судового експерта з правом проведення будівельно – технічних експертиз протирічить положенням цього законодавства. ЗУ «Про оцінку майна …» (ст.4) передбачено, що «Діяльність судових експертів, пов'язана з оцінкою майна, здійснюється на умовах і в порядку, передбачених Законом України "Про судову експертизу", а не законодавством з оцінки майна.
Оскільки сформовані в Конкурсній документації мета оцінки для цілей відчуження не передбачає виконання робіт, специфічних для судових експертів, просимо виключити цей кваліфікаційний критерій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2021 17:05
Вирішення:
Добрий день!
Наявність у складі СОДу судового експерта суттєво підвищує його практичний досвід по відстоюванню достовірності виконаної оцінки, в тому числі у суді.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо вимог додатку 2
Номер:
aaac2a0fb438407ba853cf4c408c1528
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-002566-a.b2
Назва:
Щодо вимог додатку 2
Вимога:
В Додатку 2 Конкурсної документації міститься вимога щодо наявності у оцінювача не менше 3-х оцінювачів, що мають професійний стаж не менше 12 років та працюють в штаті не менше 10 років. Принципи та підстави формування цієї вимоги (чому 12 років стажу та 10 в даній фірмі) не зрозумілі. Ця вимога по суті є дискримінаційною. По- перше вона ніякими нормативними документами з оцінки не регламентована, по друге фактично дискримінує по віку (тобто не молодше 35 років), та не гарантує якості робіт.
Просимо змінити цей кваліфікаційний критерій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2021 17:03
Вирішення:
Добрий день!
По-перше, у тендерних вимогах не має умови про 15 років, а лише за 10 років професійної діяльності у складі одного суб’єкта оціночної діяльності. По-друге, довгий термін безперервної професійної діяльності оцінювача, в тому числі у складі одного суб’єкта оціночної діяльності є доказом його стабільної роботи на ринку оціночних послуг. Це доказ того, що враховуючі значну кількість виконаних за 10 та більше років робіт, він не притягався до відповідальності за неякісні або не професійні оцінки. Його не позбавляли кваліфікаційного свідоцтва тощо.
Робота оцінювача в одному СОДі також підтверджує його стабільність. Часта зміна штатного складу працівників або часта зміна роботодавців говорить мінливість професійної діяльності Виконавця оцінки. Це може призвести до ситуації, коли у разі та на час оспорювання оцінки оцінювач вже не буде працювати у складі СОДа, який виконував оцінки. А тому не буде прикладати відповідні зусилля по її відстоюванню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення дикримінаційних вимог
Номер:
51751eb24ad2433ca778989b989aba82
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-002566-a.a1
Назва:
Усунення дикримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня.
У додатку №2 до Конкурсної документації серед критеріїв, що висуваються до Учасників закупівлі, вказано про наявність у складі суб'єкта оціночної діяльності не менще 3 (трьох) штатних працівників сертифікованих оцінювачів, які мають безперервний професійний досвід роботи оцінювачем не менше 12 (дванадцяти) років та працюють у штатному складі учасника не менше, ніж 10 (десять) років, та які будуть залучатися до надання послуг.
Відповідно до ст. 13 ЗУ "Про оцінку, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) може виконувати оцінювач, який має не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна. Тобто, законодавчо закріплено, що оцінювач, який має дворічний досвід роботи має право кваліфіковано та критично аналізувати звіти інших оцінювачів. Тобто, вимога щодо наявності у штатних працівників безперервного професійного досвіду роботи оцінювачем не менше 12 (дванадцяти) років є дискримінаційною вимогою та значно обмежує кількість потенційних учасників.
Суб’єкти господарювання у сучасних реаліях оптимізують усі процеси, в тому числі й щодо кількості найманого персоналу. Вимога щодо наявності штатних працівників, які працюють у складі Учасника не менше 10 (десяти) років кваліфікована як дискримінаційна зважаючи, що облік працівника протягом 10 чи 15 років у складі одного суб’єкта господарювання жодним чином не впливає на кваліфікацію даних працівників, в зв’язку з чим дана вимога є необгрунтованою та значно скорочує кількість потенційних Учасників закупівлі
Відповідно до ст. 5 Суб'єктами оціночної діяльності є суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону. Тобто, наявність у складі суб’єкта господарювання хоча б 1 оцінювача вже є достатнім для проведення оцінки.
У додатку №2 до Конкурсної документації серед критеріїв, що висуваються до Учасників закупівлі, вказано наявність в Учасника у штатному складі є не менше як 1 кваліфікованого діючого судового експерта з правом проведення будівельно-технічних експертиз. За предметом закупівлі «Послуги з незалежної оцінки ринкової вартості окремо визначеного майна» результатом надання послуг є звіт про оцінку майна, який підписує оцінювач, який безпосередньо проводив дану роботу. Разом з тим, у додатку 3 Конкурсної документації вказано мету оцінки - Визначення ринкової вартості майна для цілей його відчуження: зазначається вид вартості відповідно до вимог Методики оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 № 1891 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 № 1033). Ні за метою оцінки ні за результатом надання послуг наявність судового експерта не вимагається, тому дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників закупівлі.
Вищенаведені вимоги спрямовані на обмеження переліку учасників, що можуть взяти участь у Процедурі закупівлі, що порушує принцип недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Просимо виключити вимоги щодо років досвіду роботи оцінювачів та років праці у штатному складі учасника штатних працівників сертифікованих оцінювачів, а також виключити вимогу щодо наявності у штатному складі Учасника не менше як 1 кваліфікованого діючого судового експерта, як дискримінаційні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2021 17:05
Вирішення:
Добрий день!
Вимога, щодо строку безперервного професійного досвіду роботи оцінювачем обумовлена тим, що об’єктом оцінки є Державне майно. В подальшому результати оцінки будуть використовуватись при прийнятті майнових рішень, щодо цього майна, а саме його відчуження. Подібні майнові рішення щодо Державного майна завжди є предметом пильної уваги контролюючих органів. Одною з суттєвих вимог є достовірна оцінка ринкової вартості майна. Саме оцінка може бути оскаржена в процесі контролю з боку контролюючих або правоохоронних органів.
Довгий термін безперервної роботи суттєво підвищує вірогідність наявності практичного досвіду роботи по доказуванню та відстоюванню достовірності виконаної оцінки, в тому числі перед контролюючими або правоохоронними органами. Ми впевнені, що оцінювач, з професійним досвідом роботи в межах 2-5 років підготовлений до цього значно гірше, ніж його більш досвідчені колеги.
Статус вимоги:
Відхилено