• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації по об'єкту: «Реконструкція будівлі Лісівщинського ліцею ім. О. Дубінчука за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с. Лісівщина, вул. Чкалова, 4»

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 2 до оголошення.

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2021 14:06 - 18.01.2021 18:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 97a599c8caa848908e3a1e8ab0ac289a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-002418-a.c7
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник, пункті 2 Розділу ІІІ зазначено наступне: "2. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період уточнень, особисто відвідати та оглянути будівлю, в якій буде здійснюватися реконструкція, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, погодити з Замовником власну візуалізацію запланованих архітектурних рішень, а пропозиції. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано. ". Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам статей 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки при огляді об’єкту учасник буде змушений ідентифікувати себе, тобто Замовник буде мати орієнтовний перелік потенційних учасників, що дасть можливість прогнозувати хід аукціону та порядок проведення закупівлі! Окрім цього постійно діюча адміністративна колегія АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надала роз'яснення щодо незаконності встановлення такої вимоги Замовником. Замовник даною вимогою порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель а, саме запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до оголошення дана вимога встановлена як зазначає Замовник для : «повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму…» проте відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Тобто Закон встановлює вимогу до Замовника, щодо повноти відображення всієї інформації та характеристик робіт у технічній специфікації, відповідно обов’язок щодо повноти інформації щодо об’єму предмету закупівлі покладена на Замовника, таким чином вимога щодо огляду об’єкту встановлена через те, що Замовник не в повній мірі надає всю інформацію щодо технічної специфікації чим порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» і цим самим ставить потенційних Учасників в незручне та проблематичне становище при підготовці пропозиції! Окрім цього надання візуалізації запланованих архітектурних рішень є не законним оскільки Замовник хоче до укладення договору та проведення процедури Закупівлі отримати частину робіт, що відповідно до Додатку Д ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво є складовою РП. Таким чином Замовник хоче від Учасників безоплатного виконання архітектурних рішень об’єкту, при цьому Замовник даною вимогою залишає за собою право не погодити такі рішення, що дає можливість просто завадити в участі у закупівлі та знову ж таки обмежує потенційних Учасників. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги наведені вище шляхом виключення зазначеної вимоги та привести Оголошення у відповідність до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги буде здійснено звернення до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що потенційні учасники закупівлі не обмежені у можливості здійснити огляд об'єкта. Крім того, описані вами норми Закону стосуються процедури відкритих торгів. При цьому, Замовником здійснюється спрощена закупівля
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 6352130f7ff24582a3667bf699918a6b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-002418-a.a6
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Замовник в Додатку 3 вимагає від потенційних учасників надання "висновків державної будівельної ексертизи". Дана вимога єдискримінаційною і такою, що грубо порушує вимоги чинного законодавства в звязку з тим що: 1. Висновки експертизи знаходяться у замовників і не можуть бути в оргинілі в учасників 2. На сьогоднішній день на території України діють експертизи різних форм власності і право замовників та проектувальників на власний розсуд вибирати будь-яку експертну органзацію не залежно від її форми власності,в свою чергу вимога надання висновку саме держаної експертизи є такою, що грубо порушує основні нормативні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що замовником самостійно встановлюються кваліфікаційні критерії у відповідності до вимог чинного законодавства
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: eebeeec82ab946c7b490d67b53184d60
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-002418-a.a5
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до статті 19 Конституції України "Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України." Вимагаємо надати нормативне обгрунтування (з посиланням на норми Закону) вимог щодо надання учасниками дійсний сертифікат ISO 9001:2015, та необхідності "надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника". Зазначимо, що Ваші вимоги прямо суперечать порядку тавимогам визначеним ЗУ Про архітектурну діяльність, ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та іншим діючим заокнодавчим та нормативним актам
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. Згідно із ч. 3 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зазначена вимога обумовлена тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 9001. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника щодо надання у складі Пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною. Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018. А тому, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Оголошення по зазначеній підставі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Невідповідність законодавству

Номер: 11f78298c62042969325c277e9a22765
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-002418-a.a4
Назва: Невідповідність законодавству
Вимога:
Просимо внести зміни в пункт 1.2 проекту Договору, а саме: відповідно до вимог Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року № 45 та відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 для об'єктів з класовм наслідків відповідальності СС 2 проектування передбачено в дві стадіі, у Вас зазначено одностадійне проектування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до Оголошення та проекту договору
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Невідповідність законодавству

Номер: b09522ff9df3415c813869dba07c0c6e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-002418-a.a3
Назва: Невідповідність законодавству
Вимога:
Просимо видалити вимогу (пункт 2 Розділу VI) щодо надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру. Відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" визначений предмет даної закупівлі (розроблення проектної документації) не підлягає ліцензуванню. Таким чином, зазначена вимога Замовника суперечить положенням Закону України "Про публічні закупівлі" (ч. 4 ст.5).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.2 Розділу VI оголошення, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Дана вимога дублюється із положеннями ч.2 ст.41 Закону, а тому є правомірною. Крім того, в оголошенні зазначено, що такі документи надаються якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 96e46c7181d545e7b23fbad6514de888
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-002418-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Просимо видалити вимогу, зазначену в пункті 2 Розділу ІІІ до Оголошення, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що зазначена вимога встановлена задля якісної підготовки учасниками пропозиції. Будь-хто із потенційних учасників не обмежений у можливості здійснити огляд об'єкту. При цьому, повідомляємо, що рішення Органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: fcbab60954cb449ebc3d32e33bbb6ffe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-002418-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно зі змістом п. 15 Розділу ІІІ Замовником передбачено, що у складі пропозиції учасники закупівлі повинні надати дійсний сертифікат ISO 9001:2015 стосовно надання інженерних послуг в галузі проектно-конструкторських робіт у сфері будівництва, що виданий учаснику закупівлі. Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною з наступних причин: Відповідність Товару вимогам державних стандартів визначається Сертифікатом відповідності продукції вимогам ТУ (технічних умов), або ДСТУ Державної системи сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У той же час, сертифікат ISO 9001 підтверджує не якість самої продукції, а, згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Національний стандарт України. Системи управління якістю» установлює вимоги до системи управління якістю. Вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Тобто сертифікації за ISO 9001 підлягає не якість самої продукції, а система управління (менеджмент) виробника. Згідно з чинним законодавством України Сертифікація за стандартами ISO 9001 не є обов’язковою. Таким чином, учасник, який є безпосереднім сертифікованим Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України виробником зазначеного у документації обладнання, має власні технічні можливості та працівників відповідного кваліфікаційного рівня для забезпечення самостійного якісного проектування, виготовлення, а також гарантійного та післягарантійного сервісне обслуговування продукції власного виробництва, не потребує обов’язкової сертифікації за стандартами ISO 9001. Вимогою до учасників закупівлі надання у складі тендерної пропозиції сертифікату за стандартами ISO 9001 Замовник обмежує коло учасників, у тому числі і безпосередніх виробників предмету закупівлі, такими, які мають вказаний необов’язковий сертифікат. Тобто, для учасників створюються дискримінаційні умови, які негативно впливають на конкуренцію, що у свою чергу перешкоджає максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів, виділених на цю закупівлю. Враховуючи викладене, зміст та вимоги тендерної документації Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», а також частини 4 ст. 22 «Тендерна документація» вказаного Закону, згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю , а саме п. 15 Розділу ІІІ Оголошення, вимогу «15. У складі пропозиції учасники закупівлі повинні надати дійсний сертифікат ISO 9001:2015 стосовно надання інженерних послуг в галузі проектно-конструкторських робіт у сфері будівництва, що виданий учаснику закупівлі.». Заздалегідь вдячні за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. Згідно із ч. 3 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зазначена вимога обумовлена тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 9001. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника щодо надання у складі Пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною. Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018. А тому, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Оголошення по зазначеній підставі.
Статус вимоги: Відхилено