• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДБН А. 2.2-3:2014 - ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь – Послуги з поточного ремонту каналізаційної мережі (каналізаційного випуску) житлового будинку №10 на вул.Замарстинівська у м.Львові

ДБН А. 2.2-3:2014 - ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь – Послуги з поточного ремонту каналізаційної мережі (каналізаційного випуску) житлового будинку №10 на вул.Замарстинівська у м.Львові - відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Торги не відбулися

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2021 13:24 - 18.01.2021 17:00
Вимога
Відхилено

Вимогою щодо скасування неправомірного рішення відхилення пропозиції учасника ТзОВ «Твоє Тепло» від 28.01/2021 року № 5/28101/2021

Номер: 3e960456359345efb47a55f90b2b4370
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-002103-a.c1
Назва: Вимогою щодо скасування неправомірного рішення відхилення пропозиції учасника ТзОВ «Твоє Тепло» від 28.01/2021 року № 5/28101/2021
Вимога:
ТзОВ «Твоє Тепло», звертається із Вимогою щодо скасування неправомірного рішення відхилення пропозиції учасника ТзОВ «Твоє Тепло» від 28.01/2021 року № 5/28101/2021, та інформуємо уповноважену особу про відповідність тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Твоє Тепло» оголошенню про проведення спрощеної закупівлі «ДБН А. 2.2-3:2014 - ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь – Послуги з поточного ремонту каналізаційної мережі (каналізаційного випуску) житлового будинку №10 на вул. Замарстинівська у м. Львові» та Вимагаємо її прийняття та визнання ТзОВ «Твоє Тепло» переможцем закупівлі, з таких причин: 1) Договір поданий нами відповідає вимогам зазначеним в п. 14.3.3 з таких підстав: 1. Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір. Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970–1980, стор. 42) аналогічний — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Із цього визначення можна зробити висновок, що аналогічний — це не одне і те ж саме, що тотожний чи ідентичний. Аналогічним договором є не лише договір із закупівлі ідентичної або тотожної продукції, а також і договір на закупівлю продукції з подібними або схожими характеристиками. Практика розгляду скарг органом оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників та залишає поза межами тендерної процедури тих учасників, які не мають попереднього досвіду виконання договорів тотожних або аналогічних предметові закупівлі. Зокрема, розглядаючи скаргу, подану в процедурі закупівлі № UA-2016-09-02-001082-с, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням АМКУ № 797-р/пк-пз від 23.09.2016 визнає дискримінаційною вимогу замовника, якою встановлено обов’язок учасників подати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання аналогічного договору, ідентичного предметові закупівлі. 2. В п. 14.3.1 тендерної документації сказано: «Учасник завантажує аналогічний Договір, який виконаний відповідно до предмету закупівлі». Але, в документації поданій замовником ніде не міститься точна інформація про те, яким є предмет договору. Враховуючи вище сказане, і переглядаючи акти виконаних робіт до поданого нами аналогічного договору, чітко видно, що договір «Будівництво каналізаційної насосної станції (КНС) на вул. Галицька у с. Рясне-Руська Яворівського району Львівської області (коригування)» по своїй суті є аналогічним договором для цієї закупівлі. 2) Технічне завдання поданий нами відповідає всім вимогам законодавства з таких підстав: 1. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону те, що «окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання)» та «подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис» вважається формальною помилкою та не впливає на зміст тендерної пропозиції. 2. У поданій нами довідці про згоду з умовами договору сказано: «даємо згоду із проектом договору на закупівлю та технічним заданням викладеним в додатках до цієї тендерної документації». Отже, ТзОВ Твоє Тепло підтвердило згоду з технічним завданням. 3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі пункті 14.10. сказано, що має бути подано: «Технічне завдання (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Учасник не повинен відступати від даної форми». Так, як в даній формі місце передбачене для печатки міститься лише на другій сторінці, проставлення печатки на першій сторінці було б відступом від форми. Отже ми, ТзОВ «Твоє Тепло», Вимагаємо визнання ТзОВ «Твоє Тепло» переможцем закупівлі «ДБН А. 2.2-3:2014 - ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь – Послуги з поточного ремонту каналізаційної мережі (каналізаційного випуску) житлового будинку №10 на вул.Замарстинівська у м.Львові.» Підприємство залишає за собою право звернутися до органів державного фінансового контролю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа з організації та проведення спрощених закупівель Галицької районної адміністрації, розглянувши Вашу вимогу про усунення порушень № UA-2021-01-12-002103-a.c1, подану 29 січня 2021 о 13:55, повідомляє, що правових підстав для перегляду рішення немає з наступних причин. 1. Поняття «будівництво» та «поточний ремонт» не є аналогічними поняттями. отже, подання договору зі здійснення будівництва не може підтверджувати наявність досвіду у сфері виконання аналогічного договору із предметом закупівлі «послуги з поточного ремонту». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) Учасник підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до Наказу №708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»: - визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. - під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Відповідно до Закону: роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. 2. Наказ №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не застосовується до спрощених закупівель, оскільки цей перелік використовується в тендерній документації, а в спрощеній закупівлі немає тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено