-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Надання послуг охоронців
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2021 13:13 - 28.01.2021 00:00
Скарга
Скасована
довідка про Ліцензію Міністерства освіти
Номер:
d8d612f444414759a7f1dfaead7b49ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-002025-a.b2
Назва:
довідка про Ліцензію Міністерства освіти
Скарга:
Шановний Замовнику. пунком 8 додатку 3 Тендерної документації "інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічне завдання)" встановлено вимогу для Учаників - надати довідку в довільній формі від установи, яка видала свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації про наявність Ліцензії Міністерства освіти щодо надання освітніх послуг або копія ліцензії установи, яка видала зазначені свідоцтва.
Пунктом 3.2 Ліцензійних умов встановлено, що охоронники, охоронці повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Міністерства праці та соціальної політики України. Підготовку та присвоєння кваліфікації охоронця та/або охоронника здійснюється спеціальними навчальними центрами, які мають ліцензію Міністерства освіти і науки України на освітню діяльність. Особам, які завершили курс професійно-технічного навчання за програмами курсової чи індивідуальної підготовки, підвищення кваліфікації за професіями "Охоронник", "Охоронець" і успішно пройшли кваліфікаційну атестацію, видається свідоцтво
встановленого зразка про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації. Зразок свідоцтва та додаток до нього затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.1997 N 1260 "Про документи про освіту та вчені звання" (із змінами згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2001 N 979 "Про затвердження зразків документів про професійно-технічну освіту"). Підприємтсво при здійсненні господарської діяльності здійснює прийом на роботу осіб за наявності свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації "охороонник" без надання переваги будь- якій установі, що уповноваженна здійснювати відповідну діяльність. В звз'яку з цим безпосередньо на нашому підприємстві на посаді охоронника працють громадяни що пройшли відповідну підготовку в учбових центрах, що діють на всій території України, (яких у нас нараховується більше п'яти). Для виконання встановленої Вами вимоги нам як Учаснику конкурсних торгів необхідно надати довідки від усіх освітніх учтанов, що в значній мірі ускладнює підготовку матеріалів тендерної пропозиції . Вказана вимога за своє суттю жодним чином не стосується заявленого предмету закупівлі "Надання послуг охоронців ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги» та є тако, що значно звужує коло учасників та порушує ст. 5 Замкону України "Про публічні закупівлі" в звязку з чим вимагаємо скасувати дану вимогу та видалити її з тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
22.01.2021 18:39
Вимога
Залишено без розгляду
Договір з УПО
Номер:
2bd3a258cc394c90b07ae7477d576475
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-002025-a.b1
Назва:
Договір з УПО
Вимога:
Замовнику, Вами вимагається від учасників надання у складі тендерної пропозиції копії договору, який укладений з Управлінням поліції охорони про реагування, дійсний на дату подання тендерної пропозиції або на підтвердження терміну дії договору, що був укладений в попередніх роках надати акти виконаних робіт за грудень 2020 року. При цьому, Вами передбачено, що Учасник (Виконавець) повинен мати власні мобільні групи затримання у кількості трьох груп, які використовують власний транспорт учасника та які за екстреним викликом охоронника з місця дислокації об'єкта, що охороняється, прибудуть в найкоротші строки на об’єкт. Тому виникає питання, для чого учаснику потрібно укладати договір з поліцією охорони на реагування, якщо останній має власні групи реагування? Як результат, дана вимога, встановлена по відношенню до учасників, порушує принцип максимальної економії та ефективності, так як призводить до непотрібних та необґрунтованих витрат витрат для учасника, що пов'язані з укладенням договору з органами поліції охорони. В свою чергу повідомляємо, що обов'язкове укладання подібного договору не передбачено ні Законом України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI, ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960, які є основними НПА, відповідно до яких здійснюють свою діяльність охоронні підприємства. Саме тому, Ваша вимога є неправомірною, та спрямованою на обмеження кола учасників. Вимагаємо виключити дану вимогу зі складу тендерної документації для уникнення порушення законних прав та інтересів учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 25.01.2021 09:34
Дата подачі:
21.01.2021 12:47
Вирішення:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника наявність договору з Управлінням поліції охорони про реагування, оскільки повноваження поліції охорони значно ширші за звичайну охорону, наприклад, право на носіння та використання вогнепальної зброї і значно більші можливості залучення додаткових сил реагування. У випадку наявності такого договору Управління поліції буде мати можливість оперативно зреагувати на повідомлення Учасника про спрацювання сигналізації, можливе правопорушення або злочин та прийняти невідкладні заходи стосовно забезпечення публічного порядку. Також хочемо зазначити що договір з Управління поліції охорони про реагування, є доступним для укладення для багатьох суб’єктів охоронної діяльності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.02.2021 13:21