• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали (2 лота)

Завершена

779 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 760.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2021 12:33 - 24.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: 16e31ebd2bb04222a5476b74f08806cb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-12-001728-a.a1
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний замовнику! Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання. Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Отже, просимо розділити предмет закупівлі ЛОТУ №1 на окремі позиції та внести зміни до медико-технічних вимог по позиції №1 першого лоту - З’єднувальна трубка. МТВ зі змінами додається окремим файлом. Об’єднання усіх позицій в один єдиний лот може бути розцінене як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: I. На ваш запит щодо розподілу предмету закупівлі на окремі лоти надаємо відповідь: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) встановлює правові та економічні заcади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. 2. Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454 із змінами «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 та 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021: 2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуг. Замовник може визначити окремі частини предмету закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг. 3. Згідно законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи ні частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини/лоти залишає право за замовником розподіл відповідно до його потреб. 4. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 02.08.2017р. №3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та є правом, а не обов’язком Замовника. 5. Вказані вироби медичного призначення використовуються одномоментно під час проведення оперативних втручань на судинах серця. Тому бажано, щоб вони були придбані одночасно (одним лотом).Даний розподіл також дозволяє здійснювати ефективний бухгалтерський облік та мінімізує затрати на ведення медичної та бухгалтерської документації у процесі використання виробів. На підставі викладеного, тендерну документацію в частині визначення предмету закупівлі залишити без змін. II. Щодо внесення змін до медико-технічних завдань: 1. При підготовці медико-технічних вимог до цієї закупівлі тендерним комітетом було проведено моніторинг ринку на наявність витратних матеріалів, з показниками, що максимально відповідають потребам. За його результатами було встановлено наявність щонайменше трьох виробників на ринку вказаної продукції, які виготовляють витратні матеріали з показниками, описаними у Додатку до тендерної документації. 2. Кожен майбутній учасник може реалізувати своє право, на участь у процедурі відкритих торгів подавши при цьому свою пропозицію через систему електронних майданчиків прозоро, долучившись до проведення процедури відкритих торгів. Зауваження щодо складання медико-технічних вимог під одного виробника є необґрунтованим та не правдивим. На підставі викладеного, тендерну документацію в частині Медико-технічні вимоги залишити без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2021 00:03