-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб пшеничний
Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2021 рік
Торги не відбулися
787 927.82
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 939.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 939.64 UAH
Період оскарження:
12.01.2021 11:17 - 24.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА на неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Номер:
b6bf346954c34ff5b40240ae43fb4661
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-001107-a.a1
Назва:
ВИМОГА
на неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Вимога:
ВИМОГА
на неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САФ'ЯНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 04.02.21 за № 76 було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "Проект Інвест ХХІ" процедури закупівлі відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний).
Відповідно до вказаного Протоколу підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника стало надання ним на вимогу п.6.7 ч.6 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника скан-копії оригіналу діючого сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів ТОВ "Проект Інвест ХХІ" відповідає ДСТУ ISO 22000:2007 (180 22000:2005) замість сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) , а також відсутність звіту з перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018).
ТОВ "Проект Інвест ХХІ", як учасник зазначеної процедури закупівлі вважає прийняте рішення безпідставним та таким, що прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав.
По-перше, згідно з Наказом Національного агентства акредитації України «Про впровадження національного стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) в діяльність НААУ» від 18.11.2019 за № 203од встановлено, що з 18 листопада 2019 року на території України починається офіційний перехід на нову версію стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) та організації і підприємства, що сертифіковані за стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) зобов’язані в строк до 19 червня 2021 року перейти до нової версії стандарту, тобто до 19.06.2021 діючі Сертифікати ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) є чинними.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, наданий учасником сертифікат, виданий акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів ТОВ "Проект Інвест ХХІ" відповідає ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника замовником, оскільки на момент подання тендерної пропозиції відповідно до чинного законодавства України даний документ є чинним та посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів ТОВ "Проект Інвест ХХІ" відповідає ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
По-друге, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Оскільки вимога щодо надання оригіналу діючого сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, та відповідний звіт з перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) в силу п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» не має відношення до технічної специфікації до предмета закупівлі та за своєю юридичною природою відноситься до кваліфікаційного критерію, Замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини 16 статті 29 та частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо Вашу увагу не то, що таку ж позицію висловив і орган оскарження - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях № 12130-р/пк-пз від 18.06.2020№ та 11064-р/пк-пз від 04.06.2020.
На підставі викладеного, керуючись частинами 9 та 11 ст. 26, ч. 16 ст. 29, ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "Проект Інвест ХХІ" процедури закупівлі відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний), оформлене Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САФ'ЯНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 04.02.21 за № 76.
2. Розмістити у строк, встановлений законодавством, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією в електронній системі закупівель в порядку частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Надати Учаснику визначений законодавством строк для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Nakaz-203od.pdf 04.02.2021 21:13
Дата подачі:
04.02.2021 21:13
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу від 04.02.2021 р., по предмету закупівлі «Хліб пшеничний», згідно за ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-12-001107-a повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.». Однак, у визначений Законом час відповідних звернень від Учасників торгів через електронну систему закупівель до Замовника не надходило. В разі не надходження відповідних звернень від Учасників щодо усунення порушень чи дискримінаційних вимог, умови Тендерної документації вважаються такими, що не порушують принципів здійснення закупівель, в тому числі це стосується і вимоги про надання Учасниками торгів документу, що підтверджує впровадження системи НАССР на потужності оператора ринку, а саме скан-копію оригіналу діючого сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, та відповідний звіт з перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018). Враховуючи зазначене, уповноважена особа Замовника правомірно прийняла рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: через відсутність в складі пропозиції вищезазначених документів, вимога про які міститься в п. 6.7 ч.6 Додатку 2 до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено