-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Завершена
92 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 462.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 462.50 UAH
Період оскарження:
12.01.2021 10:21 - 20.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена
дискримінаційні умови
Номер:
ab03a84733d64b2b99d4121d763d2d7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-12-000626-a.c1
Назва:
дискримінаційні умови
Вимога:
В Додатку №3 пункту 7 в оголошенні тендерної документації зазначено, що учасники мають надати: " « Ліцензію на діяльність зі зберігання пального у порядку, визначеному Законом від 19.12.95 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва й обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на право зберігання палива – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на зберігання палива – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku. Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Таким чином, така умова документації суперечить ст.5 Закону, носить дискримінаційний характер та має бути вилучена
Пов'язані документи:
Замовник
- оголошення (виправлене).doc 13.01.2021 10:00
Дата подачі:
12.01.2021 16:13
Вирішення:
Вимогу задоволено: з додатку №3 в оголошенні тендерної документації вилучено пункт 7.
Статус вимоги:
Задоволено