-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло (вершкове масло фасоване вагою не менше як по 5 кг, масова частка жиру не менше 72,5% (код за ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло))
Вершкове масло (вершкове масло фасоване вагою не менше як по 5 кг, масова частка жиру не менше 72,5% (код за ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло)). Більш детальна інформація викладена у файлі з Вимогами до предмета закупівлі.
Завершена
79 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 396.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 396.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2021 19:48 - 15.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
На рішення замовника
Номер:
2acc0bf401bf4e1d89ffaad89584b4aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-11-003779-a.a5
Назва:
На рішення замовника
Вимога:
Згідно документації конкурсних торгів Розділ 3 п3.3.1 6) учасник повинен надати копії технічних паспортів, протоколів ОТК (обов’язковий технічний контроль) та ветеринарно - санітарних книжок на автомобілі (рефрижератори), які будуть залучені для виконання умов договору, при чому їх кількість повинна становити не менше двох одиниць; У пропозиції "переможця" торгів відсутні ветеринарно - санітарні книжки на автомобілі рефрижиратори (не менше двох), а також відсутній протокол ОТК На автомобіл АС8859, а також відсутня довідка про проведення санобробки даного автомобіля, що є грубим порушенням тендерної документації. Просимо переглянути своє рішення, щодо визначення переможця, оскільки документи подані в пропозиції не відповідають вимогам замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз’яснення на вимогу № UA-2021-01-11-003779-a.а5.pdf.zip 07.02.2021 15:11
Дата подачі:
02.02.2021 14:17
Вирішення:
Документ, що передбачений підпунктом 6 пункту 3.3.1 Розділу 3 Додатку 2 Вимог до предмета закупівлі, наданий учасником, ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, у складі пропозиції, а саме у файлах, що отримали назву: 9- Копія_рефрижиратор 1 документ; 9- Копія_рефрижиратор 2 документ; 9.1 - Копія_Договір оренди транспорту; 9.2- Протоколи ОТК; 9.3 - Санітарна обробка транспорту.
На основі вищевикладеного вважаємо,що подана пропозиція відповідає всім вимогам оголошення і положенням Вимог до предмету закупівлі UA-2021-01-11-003779-a та підстави до відхилення пропозиції й учасника відсутні. Окрім того хочемо зауважити що при визначенні переможця в першу чергу ми керувалися принципом Публічних закупівель передбачених статтею 5, а саме максимальною економією, ефективністю та пропорційністю
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
На рішення замовника
Номер:
8d83703963864c80b7e1b5ba0e6b063c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-11-003779-a.a4
Назва:
На рішення замовника
Вимога:
Згідно документації конкурсних торгів розділ 3 п 3.3.1 7) учасник повинен надати копію свідоцтва про атестацію контрольно-виробничої лабораторії, яка буде залучена під час виконання договору; "Переможцем" торгів не надано атестат контрольно - виробничої лабораторії виробника продукції, що є грубим порушенням документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз’яснення на вимогу № UA-2021-01-11-003779-a.а4.pdf.zip 07.02.2021 15:17
Дата подачі:
02.02.2021 14:16
Вирішення:
Документ, що передбачений підпунктом 7 пункту 3.3 Розділу 3 Додатку 2 Вимог до предмета закупівлі, наданий учасником, ФОП СЕМЕНЮКОМ МИХАЙЛОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, у складі пропозиції, а саме у файлі, що отримав назву: “14- Свідоцтво про атестацію лабораторії”.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
На рішення замовника
Номер:
0e1942dc69b9475b8bab7787ce37d826
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-11-003779-a.a3
Назва:
На рішення замовника
Вимога:
Згідно документації конкурсних торгів учасник повинен надати сертифікат системи Iso 22000:2019 , однак у супереч документації, "переможець" надав сертифікат iso 22000:2007 року, що не відповідає технічному завданню. Вимагаємо переглянути рішення, щодо визначення переможця та провести повторно оцінку пропозиції
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз’яснення на вимогу № UA-2021-01-11-003779-a.а3.pdf.zip 07.02.2021 15:01
Дата подачі:
02.02.2021 14:16
Вирішення:
Концепція передбачена стандартом ISO 22000:2007 при розробці плану HACCP не представлена в даному документі в явному вигляді. Але HACCP можна розглядати як необхідні заходи для запобігання небезпек або їх зниження до допустимих рівнів, щоб забезпечити безпеку харчових продуктів під час споживання. Вимоги цього документу призначені для застосування до всіх організацій в харчовому ланцюгу незалежно від їх розміру і складності. Також необхідно відзначити, що організації, сертифіковані по ISO 22000: 2007, мають можливість здійснити перехід на нову версію протягом 3-х років з дати його опублікування.
Також, відповідно до пункту 2 Наказу Державного підприємства “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, специфікації та якості” “Про прийняття та скасування національних стандартів” від 31.10.2019 №340 національний стандарт ISO 22000:2007 втрачає свою чинність із 01.07.2021, тобто станом на момент подання пропозиції вищезазначеним учасником ISO 22000:2007 перебував у статусі дійсного та чинного, відповідно до норм чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
На рішення замовника
Номер:
22916db4b1944841a73e6c67c7e8fc99
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-11-003779-a.a2
Назва:
На рішення замовника
Вимога:
Згідно документації конкурсних торгів учасник повинен надати: рішення про державну реєстрацію потужності (виробництво, зберігання, транспортування, із зазначенням реєстраційного номеру потужності); "Переможцем" надано лише рішення про реєстрацію потужності лише виробництва!!!!!! відсутній документ, щодо зберігання, транспортування, оскільки учасник здійсн.є зберігання, а також транспортуванння продукції орендованим транспортом, він повинен зареєструвати таку потужність згідно чинного законодавства ст 25 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів". Відсутнійсть даного документу свідчить, про невідповідність діяльності учасника, на яку отримано дозвіл Держспоживслужби. Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем торгів ФОП Семенюк, та провести повторну оцінку
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз’яснення на вимогу № UA-2021-01-11-003779-a.а2.pdf.zip 07.02.2021 15:14
Дата подачі:
02.02.2021 14:15
Вирішення:
Документ, що передбачений підпунктом 9 пункту 3.3.1 Розділу 3 Додатку 2 Вимог до предмета закупівлі, наданий учасником, ФОП СЕМЕНЮКОМ МИХАЙЛОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, у складі пропозиції, а саме у файлі, що отримав назву: “16- Рішення про державну реєстрацію потужності, що забезпечує виконання умов чинного законодавства ст 25 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів"”.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
На рішення замовника
Номер:
b0f59f16d7d543ecbb5464855213dd73
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-11-003779-a.a1
Назва:
На рішення замовника
Вимога:
Згідно тендерної документації ціна товару повинна включати всі податки та збори. "Переможець" ФОП Семенюк зазначив на електронному майданчику Прозоро ціну з ПДВ, однак у документації відсутній витяг про реєстрацію платника ПДВ. Дане порушення значно спотворило результат визначення автоматично найбільш економічно вигідної ціни. Учасник повинен зазначити ціну з ПДА та або без ПДВ в залежності від системи оподаткування!!!!!!!!!!!!! Ціна без ПДВ ФОП Семенюк є не найнижчою.
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз’яснення на вимогу № UA-2021-01-11-003779-a.а1 (1).pdf.zip 07.02.2021 15:08
Дата подачі:
02.02.2021 14:15
Вирішення:
Відповідно до даних про взяття на облік платників податків, реєстру платників єдиного податку та даних реєстру платників ПДВ, поданих у складі тендерної пропозиції, учасник ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ є платником єдиного податку.
Окрім того, вважаємо за необхідне зазначити, що при опублікуванні оголошення про проведення закупівлі замовник визначає очікувану вартість з ПДВ, тому учасники не мали можливість вибрати варіант ціни пропозиції з ПДВ або без ПДВ (дана позиція автоматично визначалася електронною системою, а саме як така, що обов’язково включає в себе ПДВ). Із урахуванням пункту 5.1. Перелік критеріїв і методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію вимог до предмету закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією буде визначена пропозиція з найнижчою ціною за результатами електронного аукціону з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ), в протилежному випадку (якщо учасник не є платником ПДВ) ПДВ = 00,00 грн.
Статус вимоги:
Відхилено