• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло

Відділ освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради; 24450, Україна, Вінницька область, Бершадський район, село Джулинка, вулиця Соборна, будинок 1; код згідно з ЄДРПОУ 41493701; категорія – відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"

Завершена

406 726.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2021 17:30 - 23.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 597c6c5e0eaf4fb68df43a791674d4ce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-001041-c.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь надана в попередній скарзі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: d0a08332896143479563662fb6c7d6d2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-001041-c.a5
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу №203 від 12.02.2020 Розглянувши Вашу вимогу, вона не підлягає задоволенню з огляду на наступне: 1. Тендерною документацією вимагалося надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та відгуки. ФОП Столяр С.М. надав в складі тендерної пропозиції зазначені документи в повному обсязі. Чинне законодавство не встановлює обмежень чи заборон стосовно вибору суб'єктом господарювання партнетрів. Законодавством поняття недостовірний документ не визначено та жодних правових наслідків не несе. 2. ФОП Столяр С.М. в складі тендерної пропозиції надав акти наданих послуг, який передує даті розкриття тендерних пропозицій (грудень). Акт наданих послуг, датований груднем місяцем 2020 року, що свідчить, він передує даті розкриття тендерних пропозицій. Вимоги щодо кількості та об'ємів наданих послуг з дезінфекції та миття Замовником не встановлювалось. 3. Дійсно в тендерній документації було зазначено, що працівники, які будуть залучені до поставки товару повинні мати (а не надати) медичні книжки. Проте, тендерною документацією не передбачалося їхнє надання в складі тендерної пропозиції. Наявність медичних книжок Замовник зможе перевірити під час виконання Договору про публічні закупівлі переможцем закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: bfdef6a49d49483480f8d4616a90a4cb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-001041-c.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 13.02.2021 12:33
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: d0b03b6814e8469fb13c9848c8859586
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-001041-c.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу №201 від 12.02.2021 Розглянувши Вашу вимогу, вона не підлягає задоволенню з огляду на наступне: 1. Замовником в Тендерній документації була встановлена чітка вимога – наявність в учасника транспортного засобу з холодильним обладнанням (не ізотремічний). 2. Згідно наданих учасником документів, а саме договору на дезінфекцію та довідки №6 від 06.01.2021 виданої ВСП Бершадський МВЛД ДУ «ВОЛЦ МОЗ України», вбачається тільки проведення профілактичної дезінфекції дезрозчином 0,5% Ді-Хлор. Миття не передбачено. 3. В Тендерній документації, зокрема в Додатку №4 в примітках була вимога повністю заповнити проект Договору, крім цін. Учасником не вказано електронну пошту та не заповнено специфікацію. 4. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен був надати: - документ, виданий державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку; - рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (транспортування) – власних або орендованих Учасником, що будуть використовуватися при поставці товару. Згідно п.1 розділу ІІІ тендерної документації: Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.. Учасником не було надано зазначених документів та листів пояснень. Якщо учасник вважає, що вимога надання зазначених документів є дискримінаційною, він мав право оскаржити умови закупівлі, проте цього не було зроблено, що свідчить про згоду з умовами закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 32b50aa3026e4f76868240ca5c75910b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-001041-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога на рішення замовника про дискваліфікацію
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник не може надати відповідь, оскільки відсутній зміст скарги
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: ffc7ce449b8d42d594d2f930fefc10d1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-001041-c.b1
Назва: Вимога відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
В тендерній пропозиції ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) виявлено наступні недоліки: 1. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) зазначив, що орендує транспортний засіб ISUZU модель NQR 71P, д/н АВ5786АС (далі – Т/З №1) та транспортний засіб ISUZU модель ФУА-N2-171R, д/н АВ5056ВЕ (далі – Т/З №2). Як вбачається з свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів Т/З №1 це – спеціалізований вантажний фургон, а Т/З №2 це – спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-С, відмітки про наявність холодильного обладнання в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів Т/З №1 та Т/З №2 відсутні). Отже, вбачається, що транспортні засоби, зазначені ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідають вимогам п. 1.2. Додатку №2 до тендерної документації. 2. ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) в складі тендерної пропозиції надав копію договору та актів наданих послуг (виконаних робіт) з підприємством, яке виконує лише дезінфекцію (договору та актів наданих послуг (виконаних робіт) з підприємством, яке виконує миття транспортного засобу не надано). Вищевикладене свідчить, що ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) не надав в повному обсязі документи передбачені п. 1.3. Додатку №1 до тендерної документації. 3. ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) в складі тендерної пропозиції надав підписаний ним проект Договору не заповнивши всі пункти Договору, а саме: - в п. 10.4. проекту Договору не заповнено електронну адресу Постачальника; - в Специфікації до проекту Договору (специфікація є невід’ємною частиною Договору згідно п. 13.1. проекту Договору) не заповнено графу «найменування товару», «одиниця виміру» та «кількість». Отже, ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) не виконав вимоги передбачені Додатком №4 (проект Договору) до тендерної документації. 4. ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) повинен був надати експлуатаційний дозвіл на зберігання харчових продуктів тваринного походження та документ, що підтверджує реєстрацію потужності транспортування, а не документ, що підтверджує реєстрацію потужності на роздрібну торгівлю харчовими продуктами. Враховуючи вищевикладене, ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) не надав документів, які вимагались Замовником відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за звернення. Замовником буде переглянуто рішення щодо розгляду пропозиції учасника ФОП Ульянов В. І.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так