Охорона будівлі та прилеглої до неї огородженої території
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 2.1. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме: Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою, з обов’язковим накладенням ЕЦП (далі – банківська гарантія). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 2.1.1. В банківській гарантії обов’язково мають значитися: - предмет закупівлі - номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу; - строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції. 2.2. Розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції 7 800,00 грн. 2.3. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). 2.4. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. 2.5. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання пропоицій. 2.6. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації 2.7. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 2.8. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ
Завершена
780 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 800.00 UAH
Період оскарження:11.01.2021 17:02 - 23.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення вимог
Номер:3cd8927c9f9f4d4bb10b0415c8fc33e2
Пов'язана кваліфікація:ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕТЕКТИВНО-ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ГРІЗЛІ", UA-EDR 39215369
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-11-003303-a.c1
Назва:Порушення вимог
Вимога:
В Додатку 3 п.В підтвердження наявності матеріально-технічної бази та обладнання на кожну позицію довідки мають бути надані підтверджуючі документи:
На автомобілі груп затримання - свідоцтва про реєстрацію або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю, що вказано в табличці Учасника.
На підтвердження наявності груп швидкого реагування учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕТЕКТИВНО-ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ГРІЗЛІ" у своїй тендерній пропозиції під назвою файла "4213" та "4216" надав скан технічного паспорту на автомобіль RENAULT SANDERO(спеціалізований легковий хетчбек) реєстраційний номер АА 4213КС та RENAULT SANDERO (спеціалізований легковий хетчбек) реєстраційний номер АА 4216КС та фото на дані автомобілі. Відповідно до частини п’ятої статті 6 Закону України „Про охоронну діяльність” транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Відповідно до п. 9.1 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом МВС України від 11.08.2010 р. № 379, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 січня 2011 року за № 123/18861встановлено Аналогічна вимога зазначена і у Постанові Кабінету Міністрів України №960 від 18 листопада 2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Відповідно до розділу 1 ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з охорони власності та громадян визначено, що транспорт реагування - транспортний засіб суб'єкта охоронної діяльності, що призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнову шкоду або створюють можливу загрозу життю і здоров'ю громадян або персоналу охорони на об'єктах охорони. З урахуванням вищезазначеного, Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕТЕКТИВНО-ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ГРІЗЛІ" не надав належного підтвердження наявності автомобіля, який призначений саме для використання групами швидкого реагування, оскільки сам факт наявності в технічному паспорту типу транспортного засобу «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ» не дає підстави вважати, що даний транспорт придатний до використання групами швидкого реагування, адже саме дозвіл на світлові та звукові пристрої виданий Міністерством внутрішніх справ та кольорографічні розпізнавальні схеми охоронної компанії на транспорту реагування та маяки, дають законні підставі вважати транспортних засіб придабний для використання цілей ГШР. Маяки, встановлені на транспортному засобі реагування надають можливість поступитися дорогою інших транспортних засобів на шляху до відповідного об’єкту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:13.02.2021 14:16
Вирішення:Шановний Учаснику! У задоволенні вашої вимоги вимушені відмовити, адже тендерною документацією для учасників даної закупівлі не встановлено обов’язку надання дозволу Міністерства внутрішніх справ на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціалізованих світлових сигнальних пристроїв.
Відхилення тендерної пропозиції учасника є можливим виключно у випадках її невідповідності умовам тендерної документації, або наявності інших підстав, передбачених ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕТЕКТИВНО-ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ГРІЗЛІ" цілком відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та не містить підстав для її відхилення, передбачених ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».