-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Херсонського ясла-садка № 38 комбінованого типу з групами інтенсивної педагогічної корекції Херсонської міської ради
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2021 16:17 - 15.01.2021 16:22
Вимога
Залишено без розгляду
Скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Войченко Ю.О.
Номер:
d95655e777ca4950858d008b2cc69188
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-11-000885-c.a2
Назва:
Скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Войченко Ю.О.
Вимога:
«11» січня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було оприлюднено оголошення та документацію до нього про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом: Капітальний ремонт покрівлі Херсонського ясла-садка № 38 комбінованого типу з групами інтенсивної педагогічної корекції Херсонської міської ради; ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-11-000885-c.
«21» січня 2021 року відбувся аукціон.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною остаточна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ", проте учасник був дискваліфікований.
Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" були надані всі необхідні документи, що підтверджують відповідність статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам оголошенню про проведення спрощеної закупівлі і додаткам до нього.
Проте згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 11 від «26» січня 2021 року Замовником було прийнято рішення як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмета закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У той же час, «27» січня 2021 року Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ФОП Войчек Юлія Олексіівна.
Проте, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що «У разі підписання документів фізичною особою-підприємцем (ФОП) – скан копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»
У своїй пропозиції ФОП Войчек Юлія Олексіівна надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»:
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію;
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Також, ФОП Войчек Юлія Олексіівна у складі пропозиції надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 1, в якому передбачено вивезення сміття самоскидом, проте Довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не передбачено вказаного обладнання.
Повідомляємо,що відповідно до частини десятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацом першим і другим частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Абзацом першим частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
На виконання Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснювались за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій полягає в забезпеченні рівного та об'єктивного відношення до всіх учасників закупівлі.
Відтак, законодавчо визначені принципи здійснення публічних закупівель утворюють систему, яка відповідає сучасному стану розвитку сфери публічних закупівель, та закріплюють вектор правового регулювання публічних закупівель.
Відповідно положень статті 16414 КУпАП придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (тобто від 25 500,00 грн. до 51 000,00 грн.).
Звертаємо увагу, що вся зазначена інформація знаходиться у відкритому доступі, а саме в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, та керуючись частиною двадцятою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо переглянути рішення в частині визнання переможцем ФОП Войчек Юлія Олексіівна та скасувати неправомірне рішення та повідомити ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ", про своє рішення як найшвидш
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2021 18:08
Вирішення:
Пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" була відхилена відповідно до Протоколу № 11 від 26 січня на підставі частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» після виявлених помилок.
29.01.2021, 18:06. ID: UA-2021-01-11-000885-c.a1отримано Вимоги до замовника відТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ"
Про відхилення дискваліфікації ТОВ "БК "Буделітстандарт"" відповідаємо наступне:
Подання документа ФОП Войчек Юлія Олексіівна у складі пропозиції закупівлі в форматі, що відрізняється від формату який вимагався Замовником, а саме Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Виписка) (вимагався Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі – Витяг)) не впливає на зміст пропозиції. При цьому відомості які містяться як у Витягу та і у Виписці містяться у відкритих джерелах інформації, а саме на сайті Міністерства юстиції України. При цьому забезпечена можливість перегляду та перевірки цієї інформації всім зацікавленим особам безкоштовно та загальнодоступному вигляді.
Відповідно до пункту 11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до форми наведеної в пункті 11 оголошення (далі – Довідка). При цьому умовами оголошення не встановлено обов’язкове зазначення учасником в Довідці обладнання, яке зазначено в Локальному кошторисі. Також ФОП Войчек Юлія Олексіівна Довідкою передбачено, що «в разі необхідності буде залучено додатково будівельні машини, механізми, інструменти для виконання робіт,про що буде проінформовано Замовника за його вимогою»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.02.2021 14:02
Вимога
Залишено без розгляду
Про відхилення дискваліфікації ТОВ "БК "Буделітстандарт""
Номер:
d9eba1c8569a4e5cb12b2a577dbaabba
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-11-000885-c.a1
Назва:
Про відхилення дискваліфікації ТОВ "БК "Буделітстандарт""
Вимога:
«11» січня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було оприлюднено оголошення та документацію до нього про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом: Капітальний ремонт покрівлі Херсонського ясла-садка № 38 комбінованого типу з групами інтенсивної педагогічної корекції Херсонської міської ради; ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-11-000885-c.
«21» січня 2021 року відбувся аукціон.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною остаточна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ", проте учасник був дискваліфікований.
Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" були надані всі необхідні документи, що підтверджують відповідність статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам оголошенню про проведення спрощеної закупівлі і додаткам до нього.
Проте згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 11 від «26» січня 2021 року Замовником було прийнято рішення як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмета закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно вимог визначених Додатком №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати копії зазначених договорів з усіма сторінками та додатками, та акти виконаних робіт (КБ-2в).
Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" надано Договір від 03.09.2020 № 4/03-09-20 на виконання робіт з капітального ремонту покрівлі між Фізичною особою підприємцем ШАГІЄВ МАРАТ МУНАВІРОВИЧ та ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" засновником якого виступає ШАГІЄВ МАКСИМ МАРАТОВИЧ, що жодним чином не порушує чинного законодавства України.
До Договору від 03.09.2020 № 4/03-09-20 надано акт КБ-2В, в якому зафіксований повний перелік виконаних робіт.
Щодо печатки на кожній сторінці акту, зазначеної вимоги Додатком №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі для учасників не встановлено.
Таким чином, звертаємо Вашу увагу, що Замовником була допущена груба помилка в прийнятті рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ".
Крім цього, превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.
Тобто, Замовником прийнято безпідставне рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" та не враховано головних принципів публічних закупівель.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2021 18:06
Вирішення:
Пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" була відхилена відповідно до Протоколу № 11 від 26 січня на підставі частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» після виявлених помилок.
29.01.2021, 18:06. ID: UA-2021-01-11-000885-c.a1отримано Вимоги до замовника відТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" про відхилення дискваліфікації ТОВ "БК "Буделітстандарт"" відповідаємо наступне:
Подання документа ФОП Войчек Юлія Олексіівна у складі пропозиції закупівлі в форматі, що відрізняється від формату який вимагався Замовником, а саме Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Виписка) (вимагався Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі – Витяг)) не впливає на зміст пропозиції. При цьому відомості які містяться як у Витягу та і у Виписці містяться у відкритих джерелах інформації, а саме на сайті Міністерства юстиції України. При цьому забезпечена можливість перегляду та перевірки цієї інформації всім зацікавленим особам безкоштовно та загальнодоступному вигляді.
Відповідно до пункту 11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до форми наведеної в пункті 11 оголошення (далі – Довідка). При цьому умовами оголошення не встановлено обов’язкове зазначення учасником в Довідці обладнання, яке зазначено в Локальному кошторисі. Також ФОП Войчек Юлія Олексіівна Довідкою передбачено, що «в разі необхідності буде залучено додатково будівельні машини, механізми, інструменти для виконання робіт,про що буде проінформовано Замовника за його вимогою» Таким чином відхилення дискваліфікації ТОВ "БК "Буделітстандарт""не буде .
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.02.2021 15:12