• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації і проведення загальноміського заходу з нагоди відзначення Міжнародного жіночого дня, урочистої церемонії вручення відзнак переможницям міської конкурсної програми «Киянка року»)

Торги відмінено

237 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 185.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2021 15:15 - 23.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: ffdff4b370a5441d98fc2be249696aa3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-002279-a.c4
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Київський палац ветеранів праці (далі — Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2021-01-11-002279-a),  предмет закупівлі ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації і проведення загальноміського заходу з нагоди відзначення Міжнародного жіночого дня, урочистої церемонії вручення відзнак переможницям міської конкурсної програми «Киянка року»). Надана пропозиція Скаржника ФОП Параска Ярослав Олександрович відповідно до результатів проведеного аукціону є найбільш економічно вигідною. Водночас, як випливає з рішення Замовника, що оформлене в вигляді Протоколу №9 від 01.02.2021 року, тендерний комітет дійшов до висновку, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Ми не можемо погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон,) що і стало підставою для звернення з цією Скаргою до органу оскарження. .Отже, відхилення нашої пропозиції є грубим порушенням Закону з наступних причин.. По-перше, частиною 16 статті 29 та частиною 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закон встановлює перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Замовник не може не дати Учаснику виправити помилки і це його прямий обов’язок надати учаснику 24 години на виправлення недоліків в тендерній пропозиції. Отже, ненадання нам 24 години на виправлення недоліків є прямим порушення Закону. По-друге, в вимогах тендерної документації Замовника на підтвердження наявності працівників потрібно надати довідку в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. На виконання цієї вимоги у складі пропозиції налано файл Додаток 2 zip (Додаток 2_Працівники.pdfі), в якому зазначено, що у разі підписання договору будуть залучені інші спеціалісти для виконання умов договору. Крім того, ФОП ПАРАСКА Я. О, в складі пропозиції надав лист-погодження з усіма умовами тендерної документації і гарантує їх виконання файл Листи Довідки zip. (Погодження Усі вимоги.pdf). По-третє, звертаємо увагу на те, що в ТД відсутня пряма вимога про те, що в довідці повинні бути вказані всі працівники, які працюють і будуть залучені на виконанні умов договору, у разі його підписання. Враховуючи зазначене, вимагаємо скасувати незаконне рішення щодо відхилення нашої пропозиції. . Замовник, приймаючи рішення про відхилення переможця з найнижчею ціною абсолютно не врахував принципи передбачені спеціальним законом, зокрема Замовником не було додержано принципів: принципу об’єктивності, максимальної економія та ефективності при оцінці тендерної пропозиції з найнижчею ціною, оскільки ця пропозиція не мала порушень та невідповідності вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зупинити Процедуру закупівлі 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП ПАРАСКА Я.О.
Дата розгляду скарги: 24.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.02.2021 12:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.03.2021 18:46
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2021 12:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Керуючись статтею 18 Закону та виконуючи рішення Колегії №3398-р/пк-пз від 24.02.2021 р скасувати рішення тендерного комітету Київський міський Палац ветеранів від 01.02.2021 р. протокол №9 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Параски Ярослава Олександровича по процедурі закупівлі № UA-2021-01-11-002279-а, «ДК 021:2015: 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації і проведення загальноміського заходу з нагоди відзначення Міжнародного жіночого дня, урочистої церемонії вручення відзнак переможницям міської конкурсної програми «Киянка року»).
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАСКА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Параска Ярослав 380965847554 freshfoodgood@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга Про порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі та визначення переможця та зобовязання вчинити дії UA-2021-01-11-002279-a Постійно діючій адміністративній Колегії з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель Скаржник: ФОП Гречківська Ірина Ростиславівна м. Київ, вул. Білицька 18, 04075 0677711460, 0733071126 email: moykorporativ.kiev.ua@gmail.com Замовник: Київський міський Палац ветеранів 01014, Україна, Київська область, Київ, Бастіонна 11 +38 044 285-45-81 kmpv1@ukr.net

Номер: a9c54bc3f7d14ec3a46030d58e975117
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-002279-a.a3
Назва: Скарга Про порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі та визначення переможця та зобовязання вчинити дії UA-2021-01-11-002279-a Постійно діючій адміністративній Колегії з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель Скаржник: ФОП Гречківська Ірина Ростиславівна м. Київ, вул. Білицька 18, 04075 0677711460, 0733071126 email: moykorporativ.kiev.ua@gmail.com Замовник: Київський міський Палац ветеранів 01014, Україна, Київська область, Київ, Бастіонна 11 +38 044 285-45-81 kmpv1@ukr.net
Скарга:
ФОП Гречківська І.Р. прийняла участь у закупівлі під назвою ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації і проведення загальноміського заходу з нагоди відзначення Міжнародного жіночого дня, урочистої церемонії вручення відзнак переможницям міської конкурсної програми «Киянка року») яка проводилась Київським міським Палацом ветеранів (далі - Замовник) UA-2021-01-11-002279-a та за результатами кваліфікації Замовником було незаконно відхиллено пропозицію ФОП Гречківської та незаконними діями було порушено норми Закону України “ Про публічні закупівлі. Відповідно до протоколу тендерного комітету Замовника № 12 від 03.02.2021 за результатами оцінки документів пропозиція ФОП Гречківської була відхилена на підставі пункту 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не підтверджують вимоги щодо кваліфікації працівників, які передбачені в тендерній документації Додатку 2 Розділу 1 пункту 1 1 підпункту 1.1 (Інформаційна довідка в довільній формі з доданням підтверджуючих документів про працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, з зазначенням їх ПІБ, освіти, спеціальності, загального стажу роботи. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Пунктом 2 передбачено перелік таких критеріїв, 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Тендерною документацією Замовника під назвою «Додаток 2», яка завантажена в систему Прозорро Замовником у розділі Документи, які надають учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв пунктом 1 вставлено критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації», відповідно до якого Учасник повинен надати Інформаційну довідку в довільній формі з доданням підтверджуючих документів про працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, з зазначенням їх ПІБ, посад, освіти і спеціальності, загального стажу роботи (років), досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Так, на виконання зазначеної вимоги та статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» ФОП Гречківська І.Р. надала у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі під назвою «Довідка працівники», із зазначенням всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг в повному обсязі. Між цим¸ Замовником не уточнено які самі підтверджуючі документи необхідно надати для працівників. Разом з тим, відповідно до статті 29 Закону «Про публічні закупівлі», а саме пункту 16 наступного змісту Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. ФОП Гречківська звернулась з вимогою UA-2021-01-11-002279-a.a1 до Замовника в якій зазначала порушення законодавства допущені Замовником під час розгляду пропозиції та вимагала скасувати рішення щодо відхилення. Однак, Замовник не задовольнив зазначену вимогу та зазначив начебто він діяв в рамках закону. Підсумовуючи наведене, Замовник не дотримався положень пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавав ФОП Гречківській строк для усунення недоліків для завантаження додаткових підтверджуючих документів для працівників, НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛИВ пропозицію. Такі дії Замовника полягають у порушенні принципу недискримінації публічних закупівель, порушенням своїх прав на рівне ставлення до всіх учасників процедур закупівель, справедливий розгляд тендерних пропозицій, а також грубим порушенням статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не надання строку для усунення невідповідностей у тендерній пропозиції та БЕЗПІДСТАВНЕ відхилення тендерної пропозиції тягнуть за собою грубе порушення законодавства та підстави звернення до Органу оскарження АМКУ. ФОП Гречківська не погоджується з рішенням Замовника, а саме відхилити пропозицію на підставі не підтвердження вимоги щодо кваліфікації працівників, які передбачені в тендерній документації Додатку 2. Враховуючи наведене, керуючись пунктом 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО 1. Встановити у діях замовника факти порушень законодавства про публічні закупівлі; 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Гречківської І.Р. в повному обсязі, зобов’язати Замовника надати передбачений законом строк для усунення недоліків тендерної пропозиції та повторно розглянути тендерну пропозицію.
Дата розгляду скарги: 17.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2021 17:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.02.2021 19:28
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2021 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись статтею 18 Закону та виконуючи рішення Колегії № 2954-р/пк-пз від 17.02.2021 р, скасувати рішення тендерного комітету Київський міський Палац ветеранів від 03.02.2021 р. протокол №12 про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Гречківської Ірини Ростиславівни по процедурі закупівлі № UA-2021-01-11-002279-а, «ДК 021:2015: 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації і проведення загальноміського заходу з нагоди відзначення Міжнародного жіночого дня, урочистої церемонії вручення відзнак переможницям міської конкурсної програми «Киянка року»).
Автор: ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА", Ірина Гречківська +380733071126 moykorporativ.kiev.ua@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 3fcced99249b460a838be7a7418ed0a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-002279-a.c2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Відхилення нашої пропозиції (ФОП Параска Я.О.) є грубим порушенням Закону. По-перше, частиною 16 статті 29 та частиною 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закон встановлює перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Замовник не може не дати Учаснику виправити помилки і це його прямий обов’язок надати учаснику 24 години на виправлення недоліків в тендерній пропозиції. Отже, ненадання нам 24 години на виправлення недоліків є прямим порушення Закону. По-друге, в вимогах вашої документації на підтвердження наявності працівників потрібно надати довідку в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ і відсутня пряма вимога про те, що повинні в довідці бути вказані всі працівники, які будуть залучені на виконанні умов договору, у разі його підписання. Враховуючи зазначене, вимагаємо скасувати незаконне рішення щодо відхилення нашої пропозиції (ФОП Параска Я.О.). У разі ігнорування ми змушені звернутися до АМКУ і ДАСУ про порушення наших прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Заперечення на вимогу ФОП Параска Я.О.: Відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. У свою чергу статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини восьмої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Частиною дев’ятою цієї статті Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерний пропозицій. В той же час, виходячи зі змісту частини восьмої статті 26 та частини шістнадцятої статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення виключно невідповідностей в інформації та/або документах учасника, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. В частині третьої статті 16 Закону зазначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Частина сьома статті 17 Закону визначає, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Таким чином, відмова ФОП Параска Я.О. було відхилено за невідповідність кваліфікаційних критеріїв, встановлені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не було надано підтверджуючих документів відповідності такого учасника кваліфікаційному критерію, передбаченому в п. 2 частини другої статті 16 Закону. При цьому, в тендерній пропозиції міститься довідка ФОП Параска Я.О. в якій повідомляється про те, що Учасник, ФОП Параска Ярослав Олександрович, не планує залучати субпідрядників для виконання робіт по договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Необґрунтоване відхилення пропозиції

Номер: 49882877ab2042049269817a978f92f1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-002279-a.a1
Назва: Необґрунтоване відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний замовник, звертаємо увагу що рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ФОП Гречківської є упередженим та таким що не відповідає законодавтсву, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі". А саме: стаття 29 зазначеного закону, пункт 16 має зобов'язання для замовника Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Однак без будь-яких пояснень Замовник не надавав ФОП Гречківський Термін для виправлення недоліків, оскільки відповідно до протоколу відхилення Замовника ФОП Гречківську було відхилено саме за невідповідність кваліфікаційних критеріїв, встановлені статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" оскільки начебто не було надано підтверджуючих документів на працівників. Враховуючи наведене, з метою недопущення порушення законодавства ФОП Гречківська вимагає 1. Скасувати незаконне рішення Тендерного комітету (протоклол відхилення від 03.02.2021 № 12). 2. Надати встановлений законом термін для виправлення недоліків для ФОП Гречківської та розглянути повторно тендерну пропозицію. У разі ігнорування зазначених вимог, мною будуть вжиті передбачені законодавтсвом заходи.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. У свою чергу статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини восьмої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерний пропозицій. В той же час, виходячи зі змісту частини восьмої статті 26 та частини шістнадцятої статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення виключно невідповідностей в інформації та/або документах учасника, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. ФОП Гречківську було відхилено за невідповідність кваліфікаційних критеріїв, встановлені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не було надано підтверджуючих документів відповідності такого учасника кваліфікаційному критерію, передбаченому в п. 2 частини другої статті 16 Закону.
Статус вимоги: Відхилено