• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45453000-7 Капітальний ремонт будівлі ОБЛАСНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ "ОЛІМП" за адресою в м.Луцьк по вул. Данила Галицького, 33а

Завершена

2 390 022.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 950.11 UAH
Період оскарження: 11.01.2021 15:37 - 23.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень (повторна)

Номер: 9274d39f58554d7babd18b4139fbd363
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-002536-a.a4
Назва: Вимога про усунення порушень (повторна)
Вимога:
Вимога про усунення порушень (повторна) 11 січня 2021 р. ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ "ОЛІМП" (далі – Замовник) розпочало процедуру закупівлі – відкриті торги на закупівлю робіт «45453000-7 Капітальний ремонт будівлі ОБЛАСНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ "ОЛІМП" за адресою в м.Луцьк по вул. Данила Галицького, 33а» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація оголошення про проведення яких оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-11-002536-a (далі – Процедура закупівлі). Процедура закупівлі здійснювалася Замовником відповідно до умов Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.01.2021 №2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) (далі – Тендерна документації). Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-11-002536-a), свої тендерні пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1. ПП "ПРОМБУД-5" 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПМК-НОВА» (далі – ПП «ПМК-НОВА») 3. ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" 4. ТОВ "ЖК - Гарант" 5. ТОВ Евродизайн 6. ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 7. ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА" 03 лютого 2021р. Замовник прийняв рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПП "ПРОМБУД-5" та намір укласти з ним договір, яке було оформлено Протоколом щоло прийняття рішення уповноваженою особою від 03.02.2021 № 2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) (далі – Протокол від 03.02.2021 № 2). Повідомлення про намір укласти договір та Протокол від 03.02.2021 № 2 оприлюдненні замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 03.02.2021 р. Ми, як Учасник, не погоджуємося з рішенням Замовника про визначення ПП "ПРОМБУД-5" переможцем Процедури закупівлі, виходячи з наступного. 1. Рішення Змовника про визначення переможцем торгів ПП "ПРОМБУД-5" (Протокол від 03.02.2021 № 2) було прийняте з порушенням пункта 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки учасник і тендерна пропозиція ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і мала бути відхилена відповідно до Закону. На виконання пункту 15 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники повинні були надатии згоди-повідомлення на обробку персональних даних згідно з Додаток № 7 до Тендерної докумнетації. Учасником ПП "ПРОМБУД-5" не подано Згода-повідомлення на обробку персональних даних за формою, передбаченою Додатком № 7, щодо усіх фізичних осіб, персональні дані, яких викладені у пропозиції, що не відповідає вимозі пункту 15 Розділу ІІІ Тендерної документації. У документі під назвою «1.Згода-повідомлення на обробку персональних даних.pdf», що додається, ПП «ПРОМБУД -5» надав документи згоду на обробку персональних даних тільки однієї особи, а саме директора Семерея Петра Артемовича, в той час, як Тендерна документація вимагає надання згод на обробку персональних данник усіх працівників залучених до виконання робіт: «Згодою-повідомленням на обробку персональних даних Додаток № 7.» (файл скріншот з тендерної документації: «1.Скрін-шот обробка персональних даних.pdf» додається). Таким чином, ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства в цій частині. 2. Рішення Змовника про визначення переможцем торгів ПП "ПРОМБУД-5" (Протокол від 03.02.2021 № 7) було прийняте з порушенням пункта 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки тендерна пропозиція учасника ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і мала бути відхилена відповідно до Закону. Пунктом 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником було визначено мінімальні характеристики транспорту (Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т; Кран переносний, вантажопідйомність 1 т; Кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; Крани на автомобільному, вантажопідйомність 10 т; Крани на гусечному ходу, вантажопідйомність 40 т; Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; Навантажувачі одноковшевий 1т; Навантажувачі одноковшевий 2 т; Будівельні риштування; або можуть використовуватися альтернативні механізми, які не перевищують кошторисну вартість робочого проекту та будуть вказані в пропозиції виконання робіт) для якісного виконання робіт. Для виконання даної вимоги Замовника ПП «ПРОМБУД-5» відповідно до даних відомості ресурсів та довідки про матеріально технічну базу не враховав наступні механізми: • Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т; • Крани на гусечному ходу, вантажопідйомність 40 т; • Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; • Навантажувачі одноковшевий 1т; • Навантажувачі одноковшевий 2 т. У документі під назвою «Договірна ціна.pdf», що додається, ПП «ПРОМБУД -5» надав підсумкову відомість ресурсів, у якій міститься інформація щодо будівельних машин та механізмів, які будуть залучатися до виконання робіт «45453000-7 Капітальний ремонт будівлі ОБЛАСНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ "ОЛІМП" за адресою в м.Луцьк по вул. Данила Галицького, 33а» закупівлі № UA-2021-01-11-002536-a, а саме такі будівельні машини та механізми: 1) екскаватори одноковшеві, дизельні, на пневмонічному ходу, місткість ковша 0.25; 2) компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа (7ат), продуктивність 2,2 м3/хв; 3) крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; 4) установка для зварювання ручного дугового (постійного струму). Умовами Тендерної документації (файл скріншот з тендерної документації: «2. Скріншот вимоги до будівельних машин та механізмів» додається) визначено мінімальні характеристики будівельних машин та механізмів, проте учасник – ПП «ПРОМБУД-5» надав інформацію, яка не задовольняє вище зазначену вимогу, про що свідчить документ тендерної пропозиції під назвою файлу: «2. Договірна ціна», що додається. Таким чином, пропозиція ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. Рішення Змовника про визначення переможцем торгів ПП "ПРОМБУД-5" (Протокол від 03.02.2021 № 2) було прийняте з порушенням пункта 3.1, 3.3. Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником було визначено поняття аналологічного договору, а саме: Аналогічними вважаються договори, будівельні роботи за якими визначені за ДК 021:2015 – 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6. Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків СС1 ІІ категорії складності). Учасником ПП «ПРОМБУД-5» не надано інформацію про досвід виконання двох аналогічних договорів (робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель) згідно пунктів 3.1, 3.3 Додатку 2 до Тендерної документації (надано інформацію тільки щодо 1 договору). Таким чином, пропозиція ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам тенедерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.01.2021 №2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) до закупівлі № UA-2021-01-11-002536-a. Додатково хочемо уточнити, що відповідно до визначення «аналогічний договір», яке викладено в тендерній документації «3.1. Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору (не менше двох за 2017 – 2020 роки) (Форма 3.1). 3.2. Позитивний відгук щодо виконання аналогічних робіт, згідно вказаної вище довідки. Фактичне виконання договору (-ів) обов’язково вказати у відгуках. 3.3. Копія аналогічного договору (договорів), згідно вказаної вище довідки, копії актів виконаних робіт за формою КБ-2в, КБ-3 до нього. Аналогічними вважаються договори, будівельні роботи за якими визначені за ДК 021:2015 – 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6. Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків СС1 ІІ категорії складності).» Файл скріншот з тендерної документації:: «3. Скріншот вимоги до аналогічних договорів» додається. У складі тендерної пропозиції учасник – ПП «ПРОМБУД-5» надав інформацію щодо наступних договорів: 1) Капiтальний ремонт частини приміщення акушерсько-гiнекологiчного відділення Кiверцiвської центральної районної лiкарнi КЗ «Ківерцівське районне територiальне медичне об’єднання) на вул. Фiлатова, 6 в м. Кiверцi Волинської областi; 2) Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на З-4 лiкаря на вул. Центральнiй в с. Прилiсне Маневицького району Волинської областi; 3) Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вулю Незалежності в с. Павлівка Іваничівського району волинської області; (файли: «3. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів», «3. Відгуки про роботу підрядника», «3. Аналогічний договір_Кб3_1», «3. Аналогічний договір_акти_Кб3_3», «3. Аналогічний договір_акти_Кб3_2»). Проте два договори: 2) Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на З-4 лiкаря на вул. Центральнiй в с. Прилiсне Маневицького району Волинської областi; 3) Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вулю Незалежності в с. Павлівка Іваничівського району волинської області; не відповідають визначенню «аналогічних договорів». Тобто учасник надав підтвердження кваліфікаційній вимозі лише щодо одного договору, що суперечить умовам тендерної документації. ПП «ПМК-НОВА», як учасника, було позбавлене можливості бути визначеним переможцем процедури закупівлі, укласти договір про закупівлю, а, отже, отримати у майбутньому відповідний підприємницький дохід від провадження діяльності Замовника. У той же час, зазначені вище порушення можуть бути усунуті Замовником. Виходячи з викладеного вище, керуючись статтями 5, 31 і 33 Закону України “Про публічні закупівлі” та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Задовольнити вимогу ПП «ПМК-НОВА». 2. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП "ПРОМБУД-5", зазначене у Протоколі від 03.02.2021 № 2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) та повідомлення про намір укласти з ним договір та/або відхилити тендерну пропозицію ПП "ПРОМБУД-5". 3. Вжити заходи з усунення допущених порушень Закону, зокрема шляхом відхилення тендерної пропозиції ПП "ПРОМБУД-5". 4. У разі незадоволення вимоги ПП «ПМК-НОВА» буде вимушене звернутися до Антимонопольного Комітету України (АМКУ) зі скаргою відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: • Вимога про усунення порушень (повторна); • 1.Згода-повідомлення на обробку персональних даних; • 1.Скрін-шот обробка персональних даних; • 2. Договірна ціна; • 2. Скріншот вимоги до будівельних машин та механізмів; • 3. Аналогічний договір_акти_Кб3_2; • 3. Аналогічний договір_акти_Кб3_3; • 3. Аналогічний договір_Кб3_1; • 3. Відгуки про роботу підрядника; • 3. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів; • 3. Скріншот вимоги до аналогічних договорів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановне ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПМК-НОВА» (код ЄДРПОУ 39291539) місце знаходження: 45606, Волинська обл., Луцький район, село Рованці, вул. Квітнева, буд. 8.ДЯКУЄМО ВАМ ЗА ЗВЕРНЕННЯ. Вимога (повторна), яку Ви направили, буде детально повторно розглянута, а також ми переглянемо повторно тендерну пропозицію переможця на відповідність вимогам Тендерної документації за предметом закупівлі 45453000-7 Капітальний ремонт будівлі ОБЛАСНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ "ОЛІМП" за адресою в м.Луцьк по вул. Данила Галицького, 33а. Дякуємо. Гарного Вам дня.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 01d2e6c47da142eaafea15227e316b86
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-002536-a.a3
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
11 січня 2021 р. ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ "ОЛІМП" (далі – Замовник) розпочало процедуру закупівлі – відкриті торги на закупівлю робіт «45453000-7 Капітальний ремонт будівлі ОБЛАСНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ "ОЛІМП" за адресою в м.Луцьк по вул. Данила Галицького, 33а» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація оголошення про проведення яких оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-11-002536-a (далі – Процедура закупівлі). Процедура закупівлі здійснювалася Замовником відповідно до умов Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.01.2021 №2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) (далі – Тендерна документації). Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-11-002536-a), свої тендерні пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1. ПП "ПРОМБУД-5" 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПМК-НОВА» (далі – ПП «ПМК-НОВА») 3. ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" 4. ТОВ "ЖК - Гарант" 5. ТОВ Евродизайн 6. ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 7. ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА" 03 лютого 2021р. Замовник прийняв рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПП "ПРОМБУД-5" та намір укласти з ним договір, яке було оформлено Протоколом щоло прийняття рішення уповноваженою особою від 03.02.2021 № 2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) (далі – Протокол від 03.02.2021 № 2). Повідомлення про намір укласти договір та Протокол від 03.02.2021 № 2 оприлюдненні замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 03.02.2021 р. Ми, як Учасник, не погоджуємося з рішенням Замовника про визначення ПП "ПРОМБУД-5" переможцем Процедури закупівлі, виходячи з наступного. 1) Рішення Змовника про визначення переможцем торгів ПП "ПРОМБУД-5" (Протокол від 03.02.2021 № 7) було прийняте з порушенням пункта 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки тендерна пропозиція учасника ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і мала бути відхилена відповідно до Закону. Пунктом 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником було визначено мінімальну укомплектованість матеріально-технічної бази, а саме: (Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т; Кран переносний, вантажопідйомність 1 т; Кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; Крани на автомобільному, вантажопідйомність 10 т; Крани на гусечному ходу, вантажопідйомність 40 т; Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; Навантажувачі одноковшевий 1т; Навантажувачі одноковшевий 2 т; Будівельні риштування; або можуть використовуватися альтернативні механізми, які не перевищують кошторисну вартість робочого проекту та будуть вказані в пропозиції виконання робіт) для якісного виконання робіт. Для виконання даної вимоги Замовника ПП «ПРОМБУД-5» відповідно до даних відомості ресурсів та довідки про матеріально технічну базу не враховав наступні механізми: • Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т; • Крани на гусечному ходу, вантажопідйомність 40 т; • Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; • Навантажувачі одноковшевий 1т; • Навантажувачі одноковшевий 2 т, ; Будівельні риштування. Жоден з механізмів, чи обладнання надане ПП «ПРОМБУД-5» в своїй тендерній пропозиції, не може бути альтернативним по відношеню до вищезгаданих механізмів та обладнання. Таким чином, пропозиція ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2) Рішення Змовника про визначення переможцем торгів ПП "ПРОМБУД-5" (Протокол від 03.02.2021 № 7) було прийняте з порушенням пункта 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки тендерна пропозиція учасника ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і мала бути відхилена відповідно до Закону. Згідно підпункту 4 пункту 1 Розділу ІІІ. Тендерної документації, Замовником вимагається надання в складі тендерної пропозиції Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію - (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, довідки, протоколи випробувань та ін.). В складі тендерної пропозиції ПП «ПРОМБУД-5» відсутня інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином, пропозиція ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам тенедерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.01.2021 №2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) до закупівлі № UA-2021-01-11-002536-a. 3) Рішення Змовника про визначення переможцем торгів ПП "ПРОМБУД-5" (Протокол від 03.02.2021 № 7) було прийняте з порушенням пункта 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки тендерна пропозиція учасника ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і мала бути відхилена відповідно до Закону. Замовником вимагається надання в складі тендерної пропозиції згоди з умовами проекту договору, а додатки до відповідного договору є невід’ємною його частиною, учасник торгів ПП «ПРОМБУД-5» не надав в складі своєї пропозиції протоколу погодження договірної ціни, чим порушив умови тендерної документації. Таким чином, пропозиція ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам тенедерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.01.2021 №2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) до закупівлі № UA-2021-01-11-002536-a. ТОВ «Альтера Буд Інвест», як учасника, було позбавлене можливості бути визначеним переможцем процедури закупівлі, укласти договір про закупівлю, а, отже, отримати у майбутньому відповідний підприємницький дохід від провадження діяльності Замовника. У той же час, зазначені вище порушення можуть бути усунуті Замовником. Виходячи з викладеного вище, керуючись статтями 5, 31 і 33 Закону України “Про публічні закупівлі” та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Задовольнити вимогу ТОВ «Альтера Буд Інвест» 2. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП "ПРОМБУД-5", зазначене у Протоколі від 03.02.2021 № 2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) та повідомлення про намір укласти з ним договір та/або відхилити тендерну пропозицію ПП "ПРОМБУД-5". 3. Вжити заходи з усунення допущених порушень Закону, зокрема шляхом відхилення тендерної пропозиції ПП "ПРОМБУД-5". 4. У разі незадоволенення вимоги ТОВ «Альтера Буд Інвест» буде вимушене звернутися до Антимонопольного Комітету України (АМКУ) зі скаргою відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановне ПП "ПМК-НОВА"ДЯКУЄМО ВАМ ЗА ЗВЕРНЕННЯ. Вимога, яку Ви направили, буде детально повторно розглянута, а також ми переглянемо тендерну повторно пропозицію переможця на відповідність вимогам Тендерної документації за предметом закупівлі 45453000-7 Капітальний ремонт будівлі ОБЛАСНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ "ОЛІМП" за адресою в м.Луцьк по вул. Данила Галицького, 33а. Дякуємо. Гарного Вам дня.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 080c04dc122547bda3417a8930b1f544
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-002536-a.a2
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
11 січня 2021 р. ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ "ОЛІМП" (далі – Замовник) розпочало процедуру закупівлі – відкриті торги на закупівлю робіт «45453000-7 Капітальний ремонт будівлі ОБЛАСНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ "ОЛІМП" за адресою в м.Луцьк по вул. Данила Галицького, 33а» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація оголошення про проведення яких оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-11-002536-a (далі – Процедура закупівлі). Процедура закупівлі здійснювалася Замовником відповідно до умов Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.01.2021 №2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) (далі – Тендерна документації). Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-11-002536-a), свої тендерні пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1. ПП "ПРОМБУД-5" 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПМК-НОВА» (далі – ПП «ПМК-НОВА») 3. ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" 4. ТОВ "ЖК - Гарант" 5. ТОВ Евродизайн 6. ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 7. ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА" 03 лютого 2021р. Замовник прийняв рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПП "ПРОМБУД-5" та намір укласти з ним договір, яке було оформлено Протоколом щоло прийняття рішення уповноваженою особою від 03.02.2021 № 2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) (далі – Протокол від 03.02.2021 № 2). Повідомлення про намір укласти договір та Протокол від 03.02.2021 № 2 оприлюдненні замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 03.02.2021 р. Ми, як Учасник, не погоджуємося з рішенням Замовника про визначення ПП "ПРОМБУД-5" переможцем Процедури закупівлі, виходячи з наступного. 1. Рішення Змовника про визначення переможцем торгів ПП "ПРОМБУД-5" (Протокол від 03.02.2021 № 2) було прийняте з порушенням пункта 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки учасник і тендерна пропозиція ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і мала бути відхилена відповідно до Закону. На виконання пункту 15 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники повинні були надатии згоди-повідомлення на обробку персональних даних згідно з Додаток № 7 до Тендерної докумнетації. Учасником ПП "ПРОМБУД-5" не подано Згода-повідомлення на обробку персональних даних за формою, передбаченою Додатком № 7, щодо усіх фізичних осіб, персональні дані, яких викладені у пропозиції, що не відповідає вимозі пункту 15 Розділу ІІІ Тендерної документації. Таким чином, ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства в цій частині. 2. Рішення Змовника про визначення переможцем торгів ПП "ПРОМБУД-5" (Протокол від 03.02.2021 № 7) було прийняте з порушенням пункта 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки тендерна пропозиція учасника ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і мала бути відхилена відповідно до Закону Пунктом 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником було визначено мінімальні характеристики транспорту (Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т; Кран переносний, вантажопідйомність 1 т; Кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; Крани на автомобільному, вантажопідйомність 10 т; Крани на гусечному ходу, вантажопідйомність 40 т; Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; Навантажувачі одноковшевий 1т; Навантажувачі одноковшевий 2 т; Будівельні риштування; або можуть використовуватися альтернативні механізми, які не перевищують кошторисну вартість робочого проекту та будуть вказані в пропозиції виконання робіт) для якісного виконання робіт. Для виконання даної вимоги Замовника ПП «ПРОМБУД-5» відповідно до даних відомості ресурсів та довідки про матеріально технічну базу не враховав наступні механізми: • Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т; • Крани на гусечному ходу, вантажопідйомність 40 т; • Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; • Навантажувачі одноковшевий 1т; • Навантажувачі одноковшевий 2 т. Таким чином, пропозиція ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. Рішення Змовника про визначення переможцем торгів ПП "ПРОМБУД-5" (Протокол від 03.02.2021 № 2) було прийняте з порушенням пункта 3.1, 3.3. Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником було визначено поняття аналологічного договору, а саме: Аналогічними вважаються договори, будівельні роботи за якими визначені за ДК 021:2015 – 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6. Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків СС1 ІІ категорії складності). Учасником ПП «ПРОМБУД-5» не надано інформацію про досвід виконання двох аналогічних договорів (робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель) згідно пунктів 3.1, 3.3 Додатку 2 до Тендерної документації (надано інформацію тільки щодо 1 договору). Таким чином, пропозиція ПП "ПРОМБУД-5" не відповідає умовам тенедерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.01.2021 №2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) до закупівлі № UA-2021-01-11-002536-a. ПП «ПМК-НОВА», як учасника, було позбавлене можливості бути визначеним переможцем процедури закупівлі, укласти договір про закупівлю, а, отже, отримати у майбутньому відповідний підприємницький дохід від провадження діяльності Замовника. У той же час, зазначені вище порушення можуть бути усунуті Замовником. Виходячи з викладеного вище, керуючись статтями 5, 31 і 33 Закону України “Про публічні закупівлі” та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Задовольнити вимогу ПП «ПМК-НОВА». 2. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП "ПРОМБУД-5", зазначене у Протоколі від 03.02.2021 № 2 (зі змінами протокол №3від 15 січня 2021 року) та повідомлення про намір укласти з ним договір та/або відхилити тендерну пропозицію ПП "ПРОМБУД-5". 3. Вжити заходи з усунення допущених порушень Закону, зокрема шляхом відхилення тендерної пропозиції ПП "ПРОМБУД-5". 4. У разі незадоволенення вимоги ПП «ПМК-НОВА» буде вимушене звернутися до Антимонопольного Комітету України (АМКУ) зі скаргою відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановне ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПМК-НОВА» (код ЄДРПОУ 39291539) місце знаходження: 45606, Волинська обл., Луцький район, село Рованці, вул. Квітнева, буд. 8.ДЯКУЄМО ВАМ ЗА ЗВЕРНЕННЯ. Вимога, яку Ви направили, буде детально розглянута, а також ми переглянемо тендерну пропозицію переможця на відповідність вимогам Тендерної документації за предметом закупівлі 45453000-7 Капітальний ремонт будівлі ОБЛАСНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ "ОЛІМП" за адресою в м.Луцьк по вул. Данила Галицького, 33а. Дякуємо. Гарного Вам дня.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо порушень які містяться в тендерній документації

Номер: 4145bd10da4440d5ad81bca1b18db689
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-002536-a.a1
Назва: Вимога щодо порушень які містяться в тендерній документації
Вимога:
Вимога ОБЛАСНІЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНІЙ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКІЙ СПОРТИВНІЙ ШКОЛІ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ «ОЛІМП» щодо умов тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі ОБЛАСНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ «ОЛІМП» за адресою в м. Луцьк по вул.Данила Галицького 33а») 1. Відповідно до вимог зазначених у Додатоку 2 до тендерної документації, Форма 1.1 “Довідка, складена по формі, про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази має наступну вимогу у підпункті 1.2. Необхідна укомплектованість матеріально-технічної бази Учасника наступним обладнанням: - Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т; - Кран переносний, вантажопідйомність 1 т; -Кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; -Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; -Крани на автомобільному, вантажопідйомність 10 т; -Крани на гусечному ходу, вантажопідйомність 40 т; -Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; -Навантажувачі одноковшевий 1т; -Навантажувачі одноковшевий 2 т; - Будівельні риштування. Вважаємо, що таке положення є дискримінаційним та таким, що звужує потенційне коло учасників, оскільки тендерна документація має завищені та лишні, такі що не є необхідними, вимоги до укомплектованості учасника обладнанням. Наше підприємство має можливість залучити до виконання робіт усе необхідне обладнання та техніку, яка повністю відповідає своїми технічними властивостями для виконання повного комплексу будівельних робіт згідно з Технічними вимогами встановленими в тендерній документації. У зв’язку із чим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у дану вимогу та викласти її у наступній редакції: 1.2. Мати укомплектованість матеріально-технічної бази Учасника наступним обладнанням: - Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т; - Кран переносний, вантажопідйомність 1 т; -Кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; -Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; -Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; -Навантажувачі одноковшевий 1т; - Будівельні риштування. Права Скаржника порушені тим, що в тендерній документації наявні ознаки порушення Замовником принципів здійснення закупівель, наведених у статті 5 Закону, а саме порушення принципу недискримінаційного відношення та рівного ставлення до всіх учасників, а також порушення частини 4 статті 22 Закону, а саме те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що перешкоджає Скаржнику прийняти участь у Закупівлі. Виходячи з викладеного та відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, усунувши порушення, що зазначені в цій скарзі. У разі залишення тендерної документації без змін, просимо надати чітке обґрунтування необхідності залучення даної техніки: -Крани на автомобільному, вантажопідйомність 10 т; -Крани на гусечному ходу, вантажопідйомність 40 т, -Навантажувачі одноковшевий 2 т; для виконання робіт передбачених умовами тендерної документації, для того щоб в учасника була можливість звернутися до компетентних органів для врегулювання даного питання. 2. Відповідно до вимог зазначених у Додатку 2 до тендерної документації у підпункті 3.3 зазначено, що Аналогічними вважаються договори, будівельні роботи за якими визначені за ДК 021:2015 – 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6. Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків не нижче СС2), який передбачає виконання наступних видів робіт: - загально будівельні роботи; - теплоізоляційні роботи; - сантехнічні роботи; - електромонтажні роботи; - роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування. Дані види робіт повинні бути відображені в акті (-ах) приймання за формою КБ-2в. Роботи за договором повинні бути виконані в повному обсязі. Сукіпність даних видів робіт може бути виконана як у межах одного договору, так і в медах кількох договорів за одним об’єктом будівництва, передбачена в межах однієї проектної документації (стадія Робочий проект). У разі надання декількох договорів учасники зобов’язані документально підтвердити їх відповідність умовам критерію Докуменатально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт. - У Додатку №5 ТД Замовником надана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до вказаної інформації, за даним предметом закупівлі не передбачаються наступні види робіт: - сантехнічні роботи; - електромонтажні роботи; - роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування Відповідно до ст..16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасника, документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, одним із таких критеріїв є: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). А тому, Замовником не можуть вимагатися підтвердження робіт які не відповідають та не передбачаються предметом закупівлі. Права Скаржника порушені тим, що в тендерній документації наявні ознаки порушення Замовником принципів здійснення закупівель, наведених у статті 5 Закону, а саме порушення принципу недискримінаційного відношення та рівного ставлення до всіх учасників, а також порушення частини 4 статті 22 Закону, а саме те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що перешкоджає Скаржнику прийняти участь у Закупівлі. Виходячи з викладеного та відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, усунувши порушення, що зазначені в цій скарзі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня. Ваша вимога №1. УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ДЛЯ НЕДОПУЩЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ЧОРНИМ ШРИФТОМ ПІСЛЯ ПЕРЕЛІКУ "1.2. Необхідна укомплектованість матеріально-технічної бази Учасника наступним обладнанням:- Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т; - Кран переносний, вантажопідйомність 1 т; -Кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; -Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; -Крани на автомобільному, вантажопідйомність 10 т; -Крани на гусечному ходу, вантажопідйомність 40 т; -Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; -Навантажувачі одноковшевий 1т; -Навантажувачі одноковшевий 2 т; - Будівельні риштування. АБО МОЖУТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИСЯ АЛЬТЕРНАТИВНІ МЕХАНІЗМИ, ЯКІ НЕ ПЕРЕВИЩУЮТЬ КОШТОРИСНУ ВАРТІСТЬ РОБОЧОГО ПРОЕКТУ ТА БУДУТЬ ВКАЗАНІ В ПРОПОЗИЦІЇ ВИКОНАННЯ РОБІ. Щодо вимоги №2 ВИМОГА БУДЕ ВИКОНАНА. Дякую.3.3.Копія аналогічного договору (договорів), згідно вказаної вище довідки. Аналогічними вважаються договори, будівельні роботи за якими визначені за ДК 021:2015 – 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6. - Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків СС1 II категорії складності)
Статус вимоги: Задоволено