• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)

Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями

Завершена

49 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 499.90 UAH
Період оскарження: 11.01.2021 13:22 - 15.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Порушеня законодавства

Номер: 488fb0d644a5472886e144e2facb6de2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-001301-a.b1
Назва: Порушеня законодавства
Вимога:
Вимога щодо виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» В Законі України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначено вимоги до про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: П.2. стаття 22 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); Стаття 23. 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до документації спрощеної закупівлі у відповідності до законодавства. Зокрема, якщо Ви визначаєте конкретну марку товару надайте обґрунтування, яким чином інша марка може впивати на процес виконання покладених завдань, або додайте вираз еквівалент.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комунальне підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянуло Вашу вимогу про усунення порушення та за результатом розгляду повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, застосування електронної системи закупівель є правом, а не обов’язком замовника. У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", затверджена наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 та Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020) (далі – Інструкція). Відповідно до частини 2 розділу ІІ Інструкції, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт,надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю(не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. На виконання вишезазначеного, замовником було оприлюднено усю інформацію що передбачена умовами Інструкції. Слід зазначити про те, що Інструкція не містить вимоги щодо обов’язку замовника зазначати поряд з маркою товару виразу «або еквівалент». Таким чином, враховуючи виконання замовником усіх вимог щодо проведення допорогової закупівлі, Ваша вимога про усунення порушення до процедури безпідставна, необґрунтована та підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено