• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот №1 - Вугілля (13 -100), Лот №2 - Торфобрикети

Завершена

599 996.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2021 12:46 - 26.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення під час визначення переможця у лоті №2

Номер: 51d2c682353d4eababe7aef751795b35
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-001090-a.a3
Назва: Щодо порушення під час визначення переможця у лоті №2
Вимога:
ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ" - учасник відкритих торгів з ідентифікатором закупівлі UA-2021-01-11-001090-a на закупівлю Твердого палива Лот №2 – Торфобрикети (далі Скаржник) направляє вимогу Замовнику відкритих торгів з метою усунення порушень законодавства під час проведення розгляду пропозиції ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП". Повний текст вимоги у доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Номер: 392fa2c190494e288a26f90751d06755
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-001090-a.a2
Назва: щодо довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Вимога:
Вимога до Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради про усунення дискримінаційних вимог Наше підприємство має намір взяти участь у тендері - код ДК 021:2015 - 09110000-3- Тверде паливо (Лот №1- Вугілля (13-100), Лот №2 – Торфобрикети) (UA-2021-01-11-001090-a), який проводить Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради (далі - Замовник) та маємо можливість поставити необхідний товар, однак, ознайомившись з Тендерною документацією, затвердженою Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради, Протокол № 2 від 11. 01. 2021 р. (Далі за текстом — ТД), ми (далі за текстом - Скаржник) виявили в ній вимоги, які не відповідають нормам Закону України «Про публічні закупівлі», обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі. Керуючись частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме: Відповідно до п.10 Додатку 3 до ТД «Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати наступні документи: Довідка про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), видана відповідним органом, що діє станом на дату подання документу.» Зазначена вимога тендерної документації суперечить нормам Закону. Таким чином тендерну документацію замовника викладено з порушенням норм Закону. Відповідно до частини пятої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. З 29 жовтня 2019 року система Prozorro інтегрувалася з реєстром Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Тому дані щодо відсутності/наявності податкової заборгованості переможця тендеру потрапляють в систему за автоматичним запитом. Згідно з «Порядком взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від17.01.2018за № 37/11 довідка про відсутність заборгованості з’являється в електронній системи закупівель у документах постачальника автоматично після формування повідомлення про намір укласти договір. Отже, з 29 жовтня 2019 року, завдяки інтеграції система Prozorro та Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України), інформація щодо відсутності/наявності податкової заборгованості переможця процедури закупівлі є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто довідка є доступною в електронній системі закупівель. Замовником не обґрунтовано необхідність встановлення у ТД наведеної вище умови. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Аналіз практики постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель свідчить, що «встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.» (рішення №16796-р/пк-пз від 07.09.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-05-005146-a), рішення №21459-р/пк-пз від 18.11.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-13-006642-c)) Тому, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині. На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги та привести її у відповідність до норм Законодавства України. У разі незадоволення наших законних вимог будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою та до органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель. P.S Нагадуємо Вам, що члени тендерного комітету, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність передбачену Адміністративним Кодексом України, Кримінальним кодексом України. З огляду на викладене у вимозі складається враження, що тендерна документація прописана під конкретного Учасника та Ваші дії, як Замовника дуже схожі на корупційні. Тобто Вами, як Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які зазначені ст. 5 Закону: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу Учасника предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: 09110000 – 3 Тверде паливо ( Лот №1 – Вугілля (13-10), Лот №2 - Торфобрикети) не задовільнити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги в ТД

Номер: 8b306129aaa8442096d601d67d94dcc0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-001090-a.a1
Назва: дискримінаційні вимоги в ТД
Вимога:
Вимога до Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради про усунення дискримінаційних вимог Наше підприємство має намір взяти участь у тендері - код ДК 021:2015 - 09110000-3- Тверде паливо (Лот №1- Вугілля (13-100), Лот №2 – Торфобрикети) (UA-2021-01-11-001090-a), який проводить Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради (далі - Замовник) та маємо можливість поставити необхідний товар, однак, ознайомившись з Тендерною документацією, затвердженою Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради, Протокол № 2 від 11. 01. 2021 р. (Далі за текстом — ТД), ми (далі за текстом - Скаржник) виявили в ній вимоги, які не відповідають нормам Закону України «Про публічні закупівлі», обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі. Керуючись частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме: Відповідно до п.3.3 Роздвлу ІІІ ТД Учасникам необхідно надати «Лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, з інформацією про виконання укладеного з ними договору. Відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення цієї закупівлі, належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору, на який надано відгук, предмета та суми договору (початкової та з урахуванням змін), наявності/відсутності укладених додаткових угод та інформації про належне виконання договору, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору» Дана вимога порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною. Замовник оголосив закупівлю 11.01.2021 року, тобто відгук має бути наданий після 11.01.2021 року. Однак, Учасник вже має в своєму користуванні відгуки взяті заздалегідь, якими користується при подачі своїх пропозицій (однак, має знову звертатись до своїх контрагентів, щоб отримати той самий документ, який вже отримував раніше). Загальний порядок надання відповіді на листи- звернення становить 1 місяць згідно ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян». Отже відгук нам як Учасникам, наш контрагент має право надати 11.02.2021 року (а подання пропозицій - до 27.01.2021 року. Тобто нас ставлять в таке становище, що ми, як Учасники, просто не зможемо через обмеження в часі отримати документ–відгук, який по суті в нас вже є готовий, однак датою раніше дати оголошення закупівлі. Ще є ситуація, коли контрагент, в якого Учасник отримував відгук заздалегідь за рік роботи може (бути реорганізованим, ліквідованим, змінити адресу тощо) тобто, Учасник може через обставини, які від нього не залежать не мати можливості отримати відгук і тому автоматично не зможе прийняти участь в закупівлі. У зв’язку з чим наведені вище дії Замовника в частині встановлення зазначених умов ТД суперечить вимогам Закону та містять дискримінаційний характер. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вище зазначені вимоги є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вище зазначене, дані вимоги мають бути виключені з Документації. Необхідно зазначити, що нами було проведено аналіз та проведено роботу, щодо моніторингу рішень АМК і знайдено аналогічні ситуації (рішення №13680-р/пк-пз від 25.09.2019 року, РІШЕННЯ № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, Рішення № 625-р/пк-ск від 10.06.2014). На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги та привести її у відповідність до норм Законодавства України. У разі незадоволення наших законних вимог будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою та до органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель. P.S Нагадуємо Вам, що члени тендерного комітету, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність передбачену Адміністративним Кодексом України, Кримінальним кодексом України. З огляду на викладене у вимозі складається враження, що тендерна документація прописана під конкретного Учасника та Ваші дії, як Замовника дуже схожі на корупційні. Тобто Вами, як Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які зазначені ст. 5 Закону: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу Учасника предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: 09110000 – 3 Тверде паливо ( Лот №1 – Вугілля (13-10), Лот №2 - Торфобрикети) задовільнити.
Статус вимоги: Задоволено