• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин)

Торги не відбулися

2 570 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 705.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2021 09:57 - 08.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов

Номер: 71d4621a2e8c484e8478a56a0c1b50ba
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-000136-a.a3
Назва: ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Керуючись п. 1.2. Додатку 1 учасники повинні виконати наступні умови: «1.2. У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2020 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.» Вимагаючи від учасників відпуск палива за єдиним зразком талонів - Замовник ПОРУШУЄ принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлює виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж азс та продають талони торгової марки власника мережі АЗС. В кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі. Тому, Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу, оскільки здійснюють продаж талонів не власної торгової марки, а торгової марки мережі АЗС партнера. Аналогічної думки дотримується й колегія АМКУ: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.». Отже, вимогою щодо наявності талону єдиного зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають партнерські АЗС. Наявність талонів марки мережі АЗС-партнера жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування. Таким чином, вимога щодо відпуску палива за єдиним зразком талонів носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог чинного законодавства України. (Закону України "Про публічні закупівлі") Дана тендерна документація є типовою для КП "Комунальник" та використовується не один рік. Дискримінаційні умови відсутні. Скарг щодо даної тендерної документації ніхто до даного моменту не подавав. Вимоги в тендерній документації не суперечать чинному законодавству України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.03.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов

Номер: aab578e9c6eb477aaccfac48b8bef0ea
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-000136-a.a2
Назва: ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Керуючись п. 1.2. Додатку 1 учасники повинні виконати наступні умови: «1.2. У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2020 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.» Вимагаючи від учасників відпуск палива за єдиним зразком талонів - Замовник ПОРУШУЄ принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлює виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж азс та продають талони торгової марки власника мережі АЗС. В кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі. Тому, Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу, оскільки здійснюють продаж талонів не власної торгової марки, а торгової марки мережі АЗС партнера. Аналогічної думки дотримується й колегія АМКУ: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.». Отже, вимогою щодо наявності талону єдиного зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають партнерські АЗС. Наявність талонів марки мережі АЗС-партнера жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування. Таким чином, вимога щодо відпуску палива за єдиним зразком талонів носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог чинного законодавства України. (Закону України "Про публічні закупівлі") Дана тендерна документація є типовою для КП "Комунальник" та використовується не один рік. Дискримінаційні умови відсутні. Скарг щодо даної тендерної документації ніхто до даного моменту не подавав. Вимоги в тендерній документації не суперечать чинному законодавству України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.03.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов

Номер: 14a1960a9c4148a2baf896198f244779
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-000136-a.a1
Назва: ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Керуючись п. 1.2. Додатку 1 учасники повинні виконати наступні умови: «1.2. У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2020 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.» Достатнім підтвердженням партнерських відносин між Учасниками та партнером є відповідні партнерські договори, які надаються Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою відповідальності між Партнером та Учасником – оскільки в ньому передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за невиконання цих обов’язків. Лист, який вимагає Замовник, не має жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. В дійсності, вимоги про лист від партнера, фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності юридичного сенсу в надані такого листа за наявності договорів. Таким чином, вимога щодо надання оригіналу листа від власника/орендаря/управителя партнера носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог чинного законодавства України. (Закону України "Про публічні закупівлі") Дана тендерна документація є типовою для КП "Комунальник" та використовується не один рік. Дискримінаційні умови відсутні. Скарг щодо даної тендерної документації ніхто до даного моменту не подавав. Вимоги в тендерній документації не суперечать чинному законодавству України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.03.2021 10:04