• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти

Завершена

98 300.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 491.50 UAH
Період оскарження: 11.01.2021 08:26 - 15.01.2021 20:28
Вимога
Відкликано скаржником

щодо невідповідності документів переможця вимогам замовника

Номер: 276405df48454775985af717e1ceeae4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-11-000019-c.a1
Назва: щодо невідповідності документів переможця вимогам замовника
Вимога:
Оскарження Шановний замовнику ТОВ «Савва Групп» не погоджується з Вашим рішенням про визначення переможця оскільки вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається: Відповідно до ДОДАТОК 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Замовник встановлює вимогу щодо відповідності Сиру твердого 50-% жирності згідно ДСТУ 6003:2008 проте всупереч вимогам замовника в складі пропозиції учасника надано декларацію, яка не відповідає вимогам замовника, щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 6003:2008. Відповідно до Додатку №4 «Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до пункту 1.2. Експлуатаційний дозвіл щодо відповідності складу вимогам діючого санітарного законодавства або рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника; В складі пропозиції фізичної-особи підприємця Плачинди В.І. надано рішення про державну реєстрацію r-UA-11-22-1398 від 30 січня 2018 року в якому визначено пунктом 3 Адреса потужностей вул. Канізька, 79 м. Кропивницький, Кіровоградська область 25005. Скріншот наданого документа в складі пропозиції надається. Про те в складі пропозиції переможця спрощеної процедури закупівлі надається договір суборенди складського приміщення від 04 січня 2021 року в якому зазначено, що складське приміщення розташовано в м. Олександрія, вул. Тітова, 2, що жодним чином не відноситься до наданого рішення про реєстрацію потужності. Скріншот наданого договору суборенди додається. Тобто в складі пропозиції відсутній експлуатаційний дозвіл щодо відповідності складу вимогам діючого санітарного законодавства або рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника, який учасник планує використовувати для зберігання предмету закупівлі. Також відповідно до Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» статті Стаття 23. Експлуатаційний дозвіл 1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Тобто в складі пропозиції учасника повинен бути наданий саме експлуатаційний дозвіл. Відповідно до пункту 1.3. Діючий договір та акт на проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій; В складі пропозиції фізичної-особи підприємця Плачинди В.І. відсутній вищезазначений договір та акт, що також не відповідає вимогам замовника в даній частині. Відповідно до пункту 1.4. Довідка в довільній формі про наявність автотранспорту для перевезення даного виду харчових продуктів, його кількість та характеристики (вантажопідйомність тощо); В складі пропозиції фізичної-особи підприємця Плачинди В.І. відсутня вищезазначена довідка, що також не відповідає вимогам замовника в даній частині. Відповідно до пункту 1.7. Діючий договір та акти на проведення дезінфекції транспортних (ого) засобів (у), які будуть використовуватися для перевезення продукції за грудень 2020 та січень 2021рр, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. В складі пропозиції фізичної-особи підприємця Плачинди В.І. відсутній договір та акти на проведення дезінфекції транспортних(ого) засобів(у), які будуть використовуватися для перевезення продукції за грудень 2020 року, що також не відповідає вимогам замовника в даній частині Відповідно до пункту 1.9. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», а саме: сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) системи менеджменту управління безпечності харчових продуктів стосовно надання послуг, щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у тому числі транспортування та зберігання, (код КВЕД) створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агенством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи) або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках (НАССР), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). В складі пропозиції фізичної-особи підприємця Плачинди В.І. відсутній сертифікат ДСТУ ISO2200 або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, Відповідно до пункту 1.10. Акт Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого у 2020 році. Із обов’язковим зазначенням в акті складського приміщення та транспортних (ого) засобів (у), що використовуються Учасником, а також з відміткою про впровадження системи НАССР. Згідно Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Статті 1 пункту 55 оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок; Тобто відповідно до даної статті фізична особа-підприємець Плачинда В.І. є оператором ринку який використовує потужність складське приміщення та транспортний засіб та мав надати вищезазначений акт проте в складі пропозиції фізичної-особи підприємця Плачинди В.І. відсутній вищезазначений акт. Відповідно до пункту 3.1 Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, засвідченим відбитком печатки (за наявності), з інформацією про досвід виконання аналогічного договору, яка повинна містити: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника (в розумінні ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»), його місцезнаходження, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору). В складі пропозиції фізичної-особи підприємця Плачинди В.І. відсутня вищезазначена довідка. Відповідно до пункту 3.3 На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність аналогічного договору надається копія видаткової накладної не менше одної або акту(ів) звіряння, за цим договором; В складі пропозиції фізичної-особи підприємця Плачинди В.І. відсутня копія видаткової накладної не менше одної або акту(ів) звіряння, за цим договором. Відповідно до пункту 3.4. Оригінал листа – відгуку з вихідним номером, датою реєстрації та печаткою замовника. В складі пропозиції фізичної-особи підприємця Плачинди В.І. відсутній оригінал листа-відгуку. На підставі вищевикладеного, просимо Вас, переглянути рішення про визначення переможця спрощеної процедури закупівлі та надати обґрунтовано відповідь щодо зазначених недоліків в разі незгоди з зазначеним вище.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 28.01.2021 13:26