-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Соки
Завершена
87 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 436.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 436.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2021 08:23 - 15.01.2021 14:55
Вимога
Відкликано скаржником
щодо неправомірного відхилення
Номер:
49749c492a0b4eca8005e2df4c140008
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-11-000015-c.b2
Назва:
щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Шановна Уповоноважена особа ТОВ "Савва Групп" не погоджується з вашим протколом №37 про відхилення нашої пропозиції в звязку з тим що на сторінці 215, 216,217, 218 надано згода на обробку персональних даних з посиланням на ідентифікатор закупівлі в системі Prozzoro в звязку чим наполегливо просимо переглянути винесене Вами рішення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2021 15:21
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
28.01.2021 12:30
Вимога
Відкликано скаржником
щодо неправомірних дій
Номер:
aebd433204b44def968b451688f5751c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-11-000015-c.a1
Назва:
щодо неправомірних дій
Вимога:
Шановний замовнику ТОВ «Савва Групп» не погоджується з Вашим рішенням про визначення переможця оскільки вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається:
1. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 15. Інша інформація: Вимоги до учасників закупівлі.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи:
листи – згоди суб’єктів персональних даних щодо надання дозволу на обробку їх персональних даних під час проведення цієї закупівлі із посиланням на номер закупівлі у системі prozorro. (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»)
В складі пропозиції переможця процедури закупівлі відсутній лист згода на обробку персональних даних із посиланням на номер закупівлі у системі prozorro, що не відповідає вимогам замовника в даній частині.
Окрім того в протоколі уповноваженої особи №26 від 25 січня 2021 року уповноважена особа за відсутність тих же недоліків по ТОВ «Савва Групп» виносить зовсім протилежне рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Савва Групп». Скан копія протоколу додається.
2. Відповідно до ДОДАТОК 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» пункту 9 Замовник має право на проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень у випадку поставки неякісного товару (надати відповідний гарантійний лист у складі пропозиції). В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо технічних та якісних показників.
3. Відповідно до Додатку №4 «Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям»
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
1.2. Експлуатаційний дозвіл щодо відповідності складу вимогам діючого санітарного законодавства або рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника;
В складі пропозиції
1.3. Діючий договір та акт на проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій;
1.4. Довідка в довільній формі про наявність автотранспорту для перевезення даного виду харчових продуктів, його кількість та характеристики (вантажопідйомність тощо);
1.7. Діючий договір та акти на проведення дезінфекції транспортних (ого) засобів (у), які будуть використовуватися для перевезення продукції за грудень 2020 та січень 2021рр, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій.
1.9. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», а саме: сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) системи менеджменту управління безпечності харчових продуктів стосовно надання послуг, щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у тому числі транспортування та зберігання, (код КВЕД) створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агенством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи) або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках (НАССР), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
1.10. Акт Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого у 2020 році. Із обов’язковим зазначенням в акті складського приміщення та транспортних (ого) засобів (у), що використовуються Учасником, а також з відміткою про впровадження системи НАССР.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, який підтверджує постачання товару протягом 2017-2020 року в освітні, або лікувальні, або спортивно - оздоровчі, або санаторні заклади.
3.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, засвідченим відбитком печатки (за наявності), з інформацією про досвід виконання аналогічного договору, яка повинна містити: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника (в розумінні ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»), його місцезнаходження, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору).
3.2. Копія аналогічного договору за даним предметом закупівлі;
3.3. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність аналогічного договору надається копія видаткової накладної не менше одної або акту(ів) звіряння, за цим договором;
3.4. Оригінал листа – відгуку з вихідним номером, датою реєстрації та печаткою замовника.
В складі пропозиції надано декларація виробника, в якій відсутня дата виготовлення, що не уможливлює встановлення дати виготовлення та не можливує підтвердити вимогу замовника, що документи, для яких передбачено кінцевий термін дії згідно з чинним законодавством, мають бути діючими станом на дату розкриття пропозицій Учасників.
Довідка в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт. Для підтвердження інформації, що викладена в довідці, надати наступні документи:
- завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних у довідці;
- завірені Учасником копії правовстановлюючих документів на власний або орендований автотранспорт, що призначений для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі
Відповідно до вищезазначених вимог учасник повинен надати інформацію про щонайменше двох машин для підтвердження відповідності кваліфікації. В складі пропозиції учасника надана інформація про наявність двох транспортних засобів відсутня.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2021 09:01
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
27.01.2021 11:08