-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Категорія замовника : орган місцевого самоврядування .
Торги не відбулися
1 453 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 530.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 530.00 UAH
Період оскарження:
08.01.2021 12:34 - 20.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Номер:
53dbcde161cd4db684907277391dd373
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-08-000144-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Вимога:
Згідно додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація товару):
«6. Учасник повинен мати розгалужену мережу АЗС(не менше 2х АЗС в кожному обласному центрі) на всій території України. Список АЗС, на яких можна отоварити талони Учасника по всій території України повинен включати інформацію щодо: області, району, адреси, бренду, широти, довготи, статусу АЗС(із зазначенням документа, який підтверджує) . В складі тендерної пропозиції має бути додано ліцензії на роздрібну торгівлю, щодо АЗС зазначених в тендерній пропозиції.»
Таким чином, у разі подання пропозиції Учасником, який не має власних або орендованих АЗС, а для виконання зобов’язань згідно закупівлі планує залучити мережу АЗС партнера, встановлені дискримінаційні вимоги щодо надання ліцензії на роздрібну торгівлю, щодо АЗС зазначених в тендерній пропозиції (а це не менше 2х АЗС в кожному обласному центрі на всій території України).
Зазначаємо, що згідно частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Інформація про наявність та чинність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним знаходиться у відкритому єдиному державному реєстру, доступ до якого є вільним (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html ), тобто згідно Закону «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен вимагати від Учасників надання ліцензії на право роздрібної торгівлі, адже інформація про ці документи міститься у відкритому доступі та є публічною.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, які не будуть дискримінувати учасників.
В разі ігнорування нашої вимоги та не внесення відповідних змін до Тендерної документації, вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2021 16:02
Вирішення:
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимоги щодо наявності роздрібної ліцензії в учасників торгів на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі.
Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію, власних потреб. Предметом закупівлі є паливо , способом їх отримання- АЗС, наявність в Учасника АЗС на основі власності, оренді, користування підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим законодавством України в частині здійснення публічних закупівель, кваліфікаційний критерій 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Правові форми використання АЗС передбачені законодавством України, а саме Цивільний кодекс України. АЗС необхідні для забезпечення безперебійної діяльності замовника торгів. Умова щодо наявності роздрібної ліцензії щодо усіх АЗС, зазначених Учасником в складі тендерної пропозиції , є безумовним підтвердженням в Учасника законних прав щодо користування АЗС, на яких відбуватиметься відпуск пального автомобілям замовника. Умова щодо наявності роздрібної ліцензії законодавчо обґрунтована. Законодавчо замовник не обмежений у прописані вимог, які б забезпечили в повному обсязі виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено