• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Категорія замовника : орган місцевого самоврядування .

Торги не відбулися

1 453 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 530.00 UAH
Період оскарження: 08.01.2021 12:34 - 20.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги Тендерної документації

Номер: 53dbcde161cd4db684907277391dd373
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-08-000144-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Вимога:
Згідно додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація товару): «6. Учасник повинен мати розгалужену мережу АЗС(не менше 2х АЗС в кожному обласному центрі) на всій території України. Список АЗС, на яких можна отоварити талони Учасника по всій території України повинен включати інформацію щодо: області, району, адреси, бренду, широти, довготи, статусу АЗС(із зазначенням документа, який підтверджує) . В складі тендерної пропозиції має бути додано ліцензії на роздрібну торгівлю, щодо АЗС зазначених в тендерній пропозиції.» Таким чином, у разі подання пропозиції Учасником, який не має власних або орендованих АЗС, а для виконання зобов’язань згідно закупівлі планує залучити мережу АЗС партнера, встановлені дискримінаційні вимоги щодо надання ліцензії на роздрібну торгівлю, щодо АЗС зазначених в тендерній пропозиції (а це не менше 2х АЗС в кожному обласному центрі на всій території України). Зазначаємо, що згідно частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Інформація про наявність та чинність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним знаходиться у відкритому єдиному державному реєстру, доступ до якого є вільним (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html ), тобто згідно Закону «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен вимагати від Учасників надання ліцензії на право роздрібної торгівлі, адже інформація про ці документи міститься у відкритому доступі та є публічною. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, які не будуть дискримінувати учасників. В разі ігнорування нашої вимоги та не внесення відповідних змін до Тендерної документації, вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимоги щодо наявності роздрібної ліцензії в учасників торгів на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію, власних потреб. Предметом закупівлі є паливо , способом їх отримання- АЗС, наявність в Учасника АЗС на основі власності, оренді, користування підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим законодавством України в частині здійснення публічних закупівель, кваліфікаційний критерій 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Правові форми використання АЗС передбачені законодавством України, а саме Цивільний кодекс України. АЗС необхідні для забезпечення безперебійної діяльності замовника торгів. Умова щодо наявності роздрібної ліцензії щодо усіх АЗС, зазначених Учасником в складі тендерної пропозиції , є безумовним підтвердженням в Учасника законних прав щодо користування АЗС, на яких відбуватиметься відпуск пального автомобілям замовника. Умова щодо наявності роздрібної ліцензії законодавчо обґрунтована. Законодавчо замовник не обмежений у прописані вимог, які б забезпечили в повному обсязі виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено