-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин та дизельне паливо
Торги не відбулися
3 155 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 31 550.00 UAH
Період оскарження:
08.01.2021 11:53 - 20.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Довідка про відсутність заборгованості
Номер:
747600fb4b3d49618c6070cd278422aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-08-000119-a.a2
Назва:
Довідка про відсутність заборгованості
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оформлене Протоколом №5 від 08.02.2021р., та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ «МАНГО-ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2021-01-08-000119-a і направити йому повідомлення про намір укласти договір.
Пов'язані документи:
Учасник
- scan_kgcn_reception_1002202112283100.pdf 10.02.2021 11:47
- відповідь 11.02.2021 11:12
Дата подачі:
10.02.2021 11:47
Вирішення:
Тендерний комітет Комунального підприємства «Бердянськекотранс» Бердянської міської ради розглянув вашу вимогу (вих. №11-02 від 09.02.2021 року) щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оформлене Протоколом №5 від 08.02.2021 року та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ «МАНГО-ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2021-01-08-000119 і направити йому повідомлення про намір укласти договір та повідомляє наступне.
Проаналiзувавши вимогу, враховуючи умови тендерної документацii та Законодавство Украiни вимога не пiдлягае задоволення виходячи iз наступного.
Згідно ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Згідно ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до ч. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином законом не передбачена можливість скасування протоколу щодо відхилення тендерної пропозиції учасника. Проте учасник, пропозиція який вважає, що тендерна пропозиція була відхилена неправомірно може звернутися до органу оскарження у порядку, визначеною статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Норми, на якому етапі у Учасника не має заборгованості із сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачено. Проте, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема у разі, якщо: відносно учасника процедури закупівлі наявні підстави, установлені частиною першою статті 17 цього Закону; або переможець процедури закупівлі не надав у спосіб зазначений у тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтей 17 цього Закону.
Відповідно до змісту ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» статус «учасник процедури закупівлі» набувається з моменту подачі тендерної пропозиції. А з моменту отримання повідомлення про намір укласти договір учасник стає переможцем закупівлі.
Враховуючи вищевикладене можна зробити висновок, що підстави, передбачені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та зокрема пунктом 13 повинні бути відсутні протягом усього періоду перебування суб’єкта у статусі «учасник процедури закупівлі», тобто з моменту подання тендерної пропозиції і до моменту направлення замовником повідомлення про намір украсти договір, а також укладання договору про закупівлі, оскільки Замовник може перевірити інформацію на підставі ч. 15 ст 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у будь-який момент під час розгляду тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що у випадку незгоди із рішенням тендерного комітету ви може звернутися до органу оскарження у порядку, визначеною статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
a395af8ddd8e4c63a786a2b76739994e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-08-000119-a.a1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Дискваліфікація тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога .pdf 09.02.2021 15:39
- відповідь 11.02.2021 11:11
Дата подачі:
09.02.2021 15:39
Вирішення:
Тендерний комітет Комунального підприємства «Бердянськекотранс» Бердянської міської ради розглянув вашу вимогу (вих. №11-02 від 09.02.2021 року) щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оформлене Протоколом №5 від 08.02.2021 року та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ «МАНГО-ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2021-01-08-000119 і направити йому повідомлення про намір укласти договір та повідомляє наступне.
Проаналiзувавши вимогу, враховуючи умови тендерної документацii та Законодавство Украiни вимога не пiдлягае задоволення виходячи iз наступного.
Згідно ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Згідно ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до ч. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином законом не передбачена можливість скасування протоколу щодо відхилення тендерної пропозиції учасника. Проте учасник, пропозиція який вважає, що тендерна пропозиція була відхилена неправомірно може звернутися до органу оскарження у порядку, визначеною статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Норми, на якому етапі у Учасника не має заборгованості із сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачено. Проте, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема у разі, якщо: відносно учасника процедури закупівлі наявні підстави, установлені частиною першою статті 17 цього Закону; або переможець процедури закупівлі не надав у спосіб зазначений у тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтей 17 цього Закону.
Відповідно до змісту ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» статус «учасник процедури закупівлі» набувається з моменту подачі тендерної пропозиції. А з моменту отримання повідомлення про намір укласти договір учасник стає переможцем закупівлі.
Враховуючи вищевикладене можна зробити висновок, що підстави, передбачені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та зокрема пунктом 13 повинні бути відсутні протягом усього періоду перебування суб’єкта у статусі «учасник процедури закупівлі», тобто з моменту подання тендерної пропозиції і до моменту направлення замовником повідомлення про намір украсти договір, а також укладання договору про закупівлі, оскільки Замовник може перевірити інформацію на підставі ч. 15 ст 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у будь-який момент під час розгляду тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що у випадку незгоди із рішенням тендерного комітету ви може звернутися до органу оскарження у порядку, визначеною статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено