• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки (код по ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками)

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

332 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 660.00 UAH
Період оскарження: 08.01.2021 11:20 - 21.01.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: e3fc5cd9304c468e9820936da4c2c22e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-08-000188-b.a5
Назва: Скарга
Скарга:
про відміну визнання переможця
Дата розгляду скарги: 17.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2021 10:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.06.2021 21:47
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ", Олександр +380675691711 parktorg.dnipro@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Невідповідність пропозиції ТОВ ПАРТОРГ вимогам тендерної документації.

Номер: aaf3ba1e56e343aebbf74bd34d7f87c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-08-000188-b.c3
Назва: Невідповідність пропозиції ТОВ ПАРТОРГ вимогам тендерної документації.
Скарга:
СКАРГА Комунальним закладом «Криворізький дитячий будинок - інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі — Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-01-08-000188-b про закупівлю Підгузки (код по ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). Замовник, відповідно до Протоколу від 27.01.2021 року, безпідставно прийняв незаконне рішення про визначення переможця ТОВ ПАРТОРГ. Ми не можемо погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон,), що і стало підставою для звернення з цією Скаргою до органу оскарження. Невідповідність пропозиції ТОВ ПАРТОРГ вимогам тендерної документації. 1.Так, додатком 2 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та п.6 ТД «Інформація про технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. . Проте, ТОВ ПАРТОРГ не виконав вимоги цього розділу і запропонував в своїй пропозиції товар з іншими технічними характеристиками , що наведено у таблиці. Вимоги ТД Пропозиція ТОВ ПАРТОРГ документи: «ВідповідністьТехнічні характеристики предмета закупівлі» та лист ОНТЕКС Україна «Технічні характеристики продукції» (підтверджено документом Файл Файл ТД КДБІ січень 2021.pdf) Підгузки для дорослих SMALL (S) Тип підгузків – одноразові денні/нічні; об’єм стегон-55-90 см; Тип підгузків – одноразові денні/нічні; об’єм стегон-50-90 см; Підгузки для дорослих Medium (M) Тип підгузків – одноразові денні/нічні; об’єм стегон-70-120 см; Тип підгузків – одноразові денні/нічні; об’єм стегон-80-125 см; Тобто, ТОВ ПАРТОРГ запропонувало товар з іншими технічними характеристиками, це підтверджено листом від 15.06.2020 уповноваженного представника ТОВ «ОНТЕКС Україна» «Технічні характеристики продукції» та таблицею « ВідповідністьТехнічні характеристики предмета закупівлі». Таким чином, його пропозиція не відповідала вимогам ТД Замовника в цій частині. 2. Пунктом 6 Додатку 4 до тендерної документації визначено Перелік документів, які вимагаються від учасників, а саме «Проект договору з УСІМА ДОДАТКАМИ, завірений учасником (Додаток №3 до оголошення)», проте ТОВ ПАРТОРГ не надав в складі пропозиції додаток 2 до проекту договору. Отже, пропозиція ПАРТОРГ не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині. 3.Крім того, в ціновій пропозиції учасника не зазначено факс товариства, що було передбачено вимогами ТД . Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ ПАРТОРГ не відповідає вимогам тендерної документації і відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен відхилити таку пропозицію. І як наслідок, повинен змінити своє рішення та дискваліфікувати учасника. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем та намір укласти договір ТОВ ПАРТОРГ, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 27.01.2021 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2021 18:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2021 19:29
Дата виконання рішення Замовником: 23.02.2021 13:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано. Лист та протокол додаються.
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Бурова Оксана Володимирівна +380961815819 EvrotechCo@gmail.com
Вимога
Вирішена

протизаконні вимоги! Ч.2

Номер: 6f519150462940bda1266caf96082216
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-08-000188-b.b2
Назва: протизаконні вимоги! Ч.2
Вимога:
Шановні! По-перше Вимога "Після визначення учасника переможцем, він обов’язково має у триденний термін надіслати зразки товару, для тестування з метою підтвердження технічних характерисик та якості товару!" є дискримінаційною тому що учасникам залишається тільки сподіватись на неупередженість Замовника. В усіх випадках розгляду звернень в АМКУ такі вимоги були признані незаконними!!! По-друге в ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що Замовник може вимагати після торгів, а це тільки документи на підтвердження ст.17. і точно не зразки. Потому вимагаємо видалити незаконну вимогу і привести документацію в відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку будемо звертатись до АМКУ та ДАСУ. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Задовольнити вимогу
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

протизаконні вимоги!

Номер: a9d55650438b4882962a44641cbcc834
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-08-000188-b.a1
Назва: протизаконні вимоги!
Вимога:
Замовник же знає, що вимога "Після визначення учасника переможцем, він обов’язково має у триденний термін надіслати зразки товару, для тестування з метою підтвердження технічних характерисик та якості товару!" суперечить до ЗУ «Про публічні закупівлі»? Чи може у Замовника є акредитація на аналіз даних виробів?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу відповідаємо наступне. КЗ «Криворізький ДБІ» ДОР» є стаціонарною соціально-медичною установою, для постійного проживання дітей віком від 4 до 18 років (з відділенням для молоді віком від 18 до 35 років) з вадами фізичного та розумового розвитку та психічними розладами, які потребують стороннього догляду. Багато дітей мають слабкий імунітет та алергічні реакції, наявність цих факторів обумовлює відповідні вимоги до якості товару під час формування технічної характеристики і в подальшому оцінки товару під час поставки. Звичайно, що установа не має акредитації щоб робити аналіз даних виробів. Але протестувати на наявність у дітей алергічних реакцій та на наявність чи навпаки відсутність протікань і зкомкування наповненого підгузку установа в змозі. Саме про цей аналіз йшлось у технічних вимогах. Ми в першу чергу ставимо за мету закупити якісний товар, щоб полегшити умови перебування дітей з особливими потребами у закладі. Дана вимога не є дискримінаційною і ні в якому разі не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників з дійсно якісним товаром.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі

Номер: 53db5b130fc94b828dff006540543724
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-08-000188-b.a4
Назва: рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі
Скарга:
Комунальним закладом «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-01-08-000188-b. ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі. ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини 25.01.2021 року відбувся аукціон по закупівлі UA-2021-01-08-000188-b. Водночас, Уповноваженою особою КЗ «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради було прийнято Протокол відміни торгів від 09.03.2021 року. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням» Щодо неправомірної відміни торгів 1. Уповноваженою особою КЗ «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради від 09.03.2021 було прийнято Протокол щодо визнання тендеру таким, що не відбувся. В протоколі уповноважена особа Нікітенко Юлія Олександрівна вирішила визнати тендер таким, що не відбувся UA-2021-01-08-000188-b Підгузки (код по ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками) з підстави, що передбачена частиною 5 статті 32 Закону, а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. У зв’язку із зростанням цін та необхідністю закупити лікарські засоби (витрати проводяться по КЕКВ 2220), а також у зв’язку з наданням благодійної допомоги у вигляді підгузків, та з метою економії бюджетних коштів, було прийнято рішення скоротити видатки на закупівлю підгузків (витрати проводяться по тому самому КЕКВ 2220). ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» не погоджується із рішенням Замовника, вважає його безпідставним та таким, що не відповідає нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. 23.02.2021 ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» стає на оцінку, після дискваліфікації двох попередніх учасників. 01.03.2021 Замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» до 20 робочих днів, аргументуючи це метою створення комісії для більш детального вивчення технічних характеристик товару, та недопущення дискримінаційних рішень щодо учасників закупівлі. А вже 09.03.2021 Замовник відміняє торги, мотивуючи скороченням видатків Згідно з частиною 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: 1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили; 2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. По-перше, Замовник у своєму Протоколі відміни торгів не підтверджує документально наявність відсутності скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Потреба у Замовника є, кошти виділені під даний предмет закупівлі також є, про що він самостійно зазначає у Протоколі, він лише бажає змінити кількість, таким чином, підстава, обрана для відміни торгів, неправомірна. Зазначаючи в Протоколі про благодійну допомогу, Замовник жодним чином не підтверджує даний факт, не вказує кількість в якій надана допомога і чи взагалі стосувалася вона безпосередньо предмету закупівлі. По-друге, статтею 55 Бюджетного кодексу України "Захищені видатки бюджету" забороняється скорочення затверджених бюджетних призначень на придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів. Відповідно до абзацу 2 пункту п.2.2.2. наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 "Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету», Код 2220 «Медикаменти та перев'язувальні матеріали" включає придбання виробів медичного призначення , якими і є підгузники і пелюшки. Наголошуємо, що рішення про відміну торгів по цій закупівлі робіт не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами. Прийняття Замовником цього рішення може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність дій Замовника при проведенні закупівлі. А отже, Замовник, приймаючи рішення на підставі прямо порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, чим зумовив останнього звернутися до органу оскарження для захисту своїх прав Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедури закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни процедури закупівлі. Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-01-08-000188-b 3) Зобов’язати Замовника – Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради" – скасувати Протокол відміни торгів від 09.03.2021 року. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Дата розгляду скарги: 30.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: антимо
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.03.2021 17:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.04.2021 17:58
Дата виконання рішення Замовником: 20.04.2021 08:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Бурова Оксана Володимирівна +380961815819 EvrotechCo@gmail.com