• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»

Торги не відбулися

2 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 750.00 UAH
Період оскарження: 06.01.2021 18:34 - 18.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

незаконне відхилення тендерної пропозиції

Номер: b1568c215cf84f228b2c72d7188d0129
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-002849-b.a6
Назва: незаконне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
В порядку частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати додатково аргументацію, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, з огляду на наступне: відповідно до частини 7 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», з боку Замовника відсутня вимога щодо продовження строку дії тендерних пропозицій, тому Учасник був позбавлений можливості відповідно абзацу 4 частини 7 статті 26 Закону погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції. Що стало єдиною підставою для незаконного відхилення Замовником нашої пропозиції. З огляду на викладене просимо привести рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ПП «Клінінг Про» відповідно до вимог Закону. Також нагадуємо Замовнику, про те що за аналогічні дії Замовника, Кодексом України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність за частиною 3 статті 164-14.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Державне підприємство «Центр оцінки та інформації» розглянуло вимогу ПП «Клінінг-Про» про незаконне відхилення тендерної пропозиції по предмету закупівлі Послуги з прибирання, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-06-002849-b) та повідомляє: Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній пропозиції зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації за предметом закупівлі: Послуги з прибирання, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Учасників. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій –– 22 січня 2021 року о 18:39. Отже, строк дії тендерних пропозицій Учасників закінчився 22 квітня 2021 року. Оскільки строк дії тендерних пропозицій Учасників закінчився, Замовник згідно абзацу 4 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилив тендерні пропозиції Учасників. Протокол Тендерного комітету державного підприємства «Центр оцінки та інформації» № 62 від 23 квітня 2021 року про відхилення тендерних пропозицій Учасників у зв’язку із закінченням строку дії тендерних пропозицій викладено на електронному майданчику. Наголошуємо, що згідно частини 7 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право (а не обов’язок) продовжувати строк дії тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене, вимогу ПП «Клінінг-Про» про незаконне відхилення тендерної пропозиції по предмету закупівлі Послуги з прибирання, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» не задоволено.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

скарга на рішення, дії та бездіяльність Замовника

Номер: 2d0079e0c7e0448aaade7132a187be8e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-002849-b.a5
Назва: скарга на рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Суть скарги викладено у прикріпленому файлі
Дата розгляду скарги: 14.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2021 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.04.2021 17:42
Дата виконання рішення Замовником: 23.04.2021 15:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано
Автор: ФОП Карпенко Андрій Анатолійович, Карпенко Андрій Анатолійович +380967430156 karpenko.kleaning@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Про невідповідність пропозиції переможця вимогам Замовника

Номер: 56cf02fdce5d4099ac92fb4fc9972788
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-002849-b.b4
Назва: Про невідповідність пропозиції переможця вимогам Замовника
Вимога:
Вимога про надання інформації (в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі») Згідно протоколу тендерного комітету Замовника від 24.03.2021 р. № 44 ТОВ «Дан Девелопмент» визнане переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з прибирання, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Прийняттю цього рішення передувало скасування рішення тендерного комітету Замовника від 24.02.2021 № 31 про визнання переможною тендерної пропозиції ФОП Карпенка А.А. (протокол від 24.03.2021 р. № 44) на виконання рішення від 16.03.2021 № 5192-р/пк-пз (далі – Рішення) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) за скаргою ТОВ «Дан девелопмент». Даним Рішенням Колегії скарга ТОВ «Дан девелопмент» задоволена частково та (з метою захисту прав та законних інтересів скаржника) зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ФОП Карпенка А.А. переможцем даної процедури. При цьому мотивувальна частина Рішення містить посилання на лист Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3/1587 та висновок, що тип підпису «удосконалений» не може вважатись кваліфікованим; на пропозицію переможця (ФОП Карпенко А.А.) не накладено кваліфікований електронний підпис, у зв’язку з чим у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції переможця. Звертаю увагу Замовника, що на тендерну пропозицію ТОВ «Дан девелопмент», визначеного переможцем, накладено електронний підпис за типом «удосконалений», в чому можна пересвідчитись на веб-порталі Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. З огляду на висновок Колегії про те, що підпис типу «удосконалений» НЕ МОЖЕ ВВАЖАТИСЬ КВАЛІФІКОВАНИМ, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дан девелопмент» на підставі вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з чим, у відповідності до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу надати інформацію про тендерну пропозицію ТОВ «Дан девелопмент», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією ФОП Карпенко А.А.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ВІДПОВІДЬ ФОП Карпенку Андрію Анатолійовичу на вимогу щодо надання інформації Державне підприємство «Центр оцінки та інформації» розглянуло вимогу ФОП Карпенка Андрія Анатолійовича щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі: Послуги з прибирання, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-06-002849-b) та повідомляє. Згідно статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі по тексту — Закон) удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Головна відмінність кваліфікованого електронного підпису від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі. Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами. Оскільки в тендерній документації не передбачено вимог щодо необхідності учасниками процедури закупівлі завантажувати документи з накладенням КЕП з виключно захищеним носієм особистого ключа, тому підстави для задоволення вимоги Учасника –– ФОП Карпенка Андрія Анатолійовича в цій частині відсутні Дана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2137-р/пк-пз від 08.02.2021. Щодо пропозиції ФОП Карпенка Андрія Анатолійовича повідомляємо, що під час перевірки КЕП Учасника закупівлі ¬–– ФОП Карпенка Андрія Анатолійовича було встановлено, що пропозиція підписана КЕП фізичної особи Карпенка Андрія Анатолійовича, тобто не відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції Учасника. У випадку відсутності даної інформації, Учасник –– ФОП Карпенко Андрій Анатолійович вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його пропозицію відхилено на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 4dd6258ded674945ba4ab9b267a9c597
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-002849-b.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Суть скарги викладено у прикріпленому файлі
Дата розгляду скарги: 16.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.03.2021 14:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.03.2021 18:09
Дата виконання рішення Замовником: 24.03.2021 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Томашевська Катерина 380970052006 0970052006solo@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА

Номер: 20b15c5fd6d04a70bc3ffced9e097754
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-002849-b.c2
Назва: СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Державним підприємством «Центр оцінки та інформації» (далі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ДК 021:2015: Послуги з прибирання, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання», ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-06-002849-b. Умови проведення процедури закупівлі та вимоги до учасників затверджено рішення тендерного комітету (протокол № 1 від 06 січня 2021 р.) та оприлюднено тендерну документацію (далі ТД) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції ФОП Карпенка А.А. (далі – Скаржник) на предмет її відповідності умовам ТД. Протоколом тендерного комітету № 11 від 27.01.2021) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника з наступних причин: 1) Учасником у Довідці № 2201/04 від 22.01.2021 «Про наявність у фізичної особи – підприємця Карпенка Андрія Анатолійовича працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом відкритих торгів на закупівлю Послуги з прибирання, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання», надано інформацію про наявність 25 прибиральників. Таким, чином, Учасник не виконав вимогу п. 2.1 Додатку 2 до тендерної документації про наявність в Учасника не менше 26 прибиральників та 2 двірників, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг визначених у тендерній документації. Скаржником у складі тендерної пропозиції була надана довідка («2.3.Довідка про працівників», архівна тека docx.zip з файлами .docx, .pdf з кваліфікованим електронним підписом .p7s), в якій зазначена кількість персоналу: 29 осіб, в тому числі керівник прибиральників (він же адміністратор, старший зміни), один адміністратор (старший зміни) та три двірника. Також, на вимогу замовника торгів у складі тендерної пропозиції завантажені цивільно-правові договори (в тому числі на осіб, вказаних в довідці як двірники: Макаренко Я.В., Сердюков О.О., Макаров С.І.), за умовами яких ці особи можуть бути залучені в тому числі як прибиральники. Крім цього, в порушення приписів частини 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) замовником не розміщено повідомлення про усунення вищенаведених невідповідностей. У відповідності до частини 3 статті 31 Закону Скаржник звернувся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції умовам документації протоколу (розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28.01.2021, номер вимоги UA-2021-01-06-002849-b.b1, далі за текстом Вимога). Рішенням замовника, оприлюдненим в електронній системі закупівель 01.02.2021, вимога не задоволена. За вищевикладеним п. 1) протоколу № 11 від 27.01.2021 замовником надана додаткова інформація, згідно якої замовник з загальної кількості зазначених в довідці осіб відкидає не лише трьох двірників, але і керівника. 2) Учасником було надано відповідні сторінки паспорту, а саме 1-6 сторінки та місце проживання, але не завірені належним чином. Таким чином, учасник не виконав вимогу тендерної документації, установлену в п. 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Скаржником у складі тендерної пропозиції був наданий паспорт у сканованому з оригіналу вигляді у кольоровому зображенні. Документ має належний рівень зображення та доступний до перегляду (чіткий і розбірливий для читання), не містить різних накладень, малюнків, рисунків (накладених підписів тощо), що відповідає вимозі замовника (сторінка 7 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». За вищевикладеним п. 2) протоколу № 11 від 27.01.2021 на Вимогу Скаржника замовником надана додаткова інформація: «На кожній сторінці паспорту відсутні: особистий підпис особи (із зазначенням прізвища, ініціалів), яка засвідчує копію, відбиток печатки, дата засвідчення копії, відмітка «Згідно з оригіналом». Проте ТД не встановлено вимоги, що саме мало бути відображено на кожній сторінці паспорту при його засвідченні. Пояснень (додаткової інформації на вимогу Скаржника) з приводу того, як ця вимога замовника, пов'язана з оформленням тендерної пропозиції, впливає на зміст пропозиції, замовником не надано. 3) Учасником було надано Тендерну пропозицію, Довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, Довідку про наявність не менше 26 прибиральників та 2 двірників, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг визначених у тендерній документації, Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Але зазначені документи не засвідчено підписом уповноваженої особи учасника, підписано КЕП. Таким чином, учасник не виконав вимогу тендерної документації, установлену в п. 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Скаржником у складі тендерної пропозиції усі перелічені документи подані у формі електронного документа із накладенням кваліфікованого електронного підпису (про що і зазначає сам замовник в протоколі №11 від 27.01.2021), що відповідає п. 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, на сторінці 7 якї зазначено: «Учасники не засвідчують документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.» До того ж, пряма заборона замовнику вимагати засвідчення документів (матеріалів та інформації) підписом та печаткою (якщо такі документи подані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису) міститься в частині 5 статті 22 Закону. Також, пунктом 6 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, до формальної помилки віднесено «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.». На Вимогу Скаржника з цього приводу замовником не було не надано ґрунтовних пояснень. Натомість, у відповіді на Вимогу замовник, посилаючись на вимоги ТД «Документи інших підприємств/установ/організацій надаються як скановані копії без засвідчення підписом та печаткою уповноваженої особи. Документи у формі електронного документа надаються без засвідчення підписом та печаткою уповноваженої особи.», перераховує надані у складі моєї тендерної пропозиції скановані з оригіналів у кольоровому зображенні договори (ЦПД, аналогічний за предметом закупівлі, оренди приміщення та транспортного засобу) та зазначає про не засвідчення ЦИХ документів підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника. Проте ця інформація не відображена в протоколі тендерного комітету № 11 від 27.01.2021 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Крім цього, у відповіді на Вимогу замовник наводить додаткові, НЕ ВІДОБРАЖЕНІ В ПРОТОКОЛІ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ № 11 ВІД 27.01.2021, обставини невідповідності моєї тендерної пропозиції встановленим вимогам стосовно нібито не підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. З цього приводу хотів би звернути увагу шановної Колегії на наступне. Перш за все, невідповідність інформації та/або документів щодо кваліфікаційних критеріїв є підставою для застосування механізму, визначеного пунктом 16 статті 29 Закону (повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей). По-друге, в таблиці Додатку 2 до тендерної документації замовником визначені документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, в тому числі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору за останні два роки): вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, № та дату договору, суму договору. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати копію договору, завірену підписом та печаткою учасника (за наявності), листа-відгука щодо виконаного аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто, замовником взагалі не вимагалися документи, що підтверджують виконання аналогічного договору, як і не висувалося додаткових вимог до листа-відгука (дати його оформлення, зазначеної в ньому інформації тощо), тому наведені замовником у відповіді на Вимогу додаткові обґрунтування є безпідставними та такими, що не відповідають приписам Закону. Протиправними діями (щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника) та бездіяльністю (незастосування механізму повідомлення про усунення невідповідностей) замовник виявив дискримінаційний підхід до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до неможливості ФОП Карпенко А.А. стати переможцем даної закупівлі, чим порушені мої права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання замовником трьох з шести принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, а саме: - принцип добросовісної конкуренціі; - принцип недискримінаціі учасників; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено права та законні інтереси. Виходячи з викладеного, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов’язати тендерний комітет замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 4. Зобов’язати тендерний комітет замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.02.2021 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.02.2021 19:21
Дата виконання рішення Замовником: 23.02.2021 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано.
Автор: ФОП Карпенко Андрій Анатолійович, Карпенко Андрій Анатолійович +380967430156 karpenko.kleaning@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції

Номер: 5af82c5ca9a441b7bfff6f6bc0abe133
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-002849-b.b1
Назва: Вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції
Вимога:
Ознайомившись з протоколом № 11 засідання тендерного комітету ДП «Центр оцінки та інформації» від 27.01.2021 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Карпенко А.А. в закупівлі ID UA-2021-01-06-002849-b, вважаю недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій. У відповідності до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), звертаюсь з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, пояснити наступне: - з яких причин замовником здійснено висновок про невиконання вимоги п. 2.1 Додатку 2 до тендерної документації щодо наявності 26 прибиральників, якщо у складі моєї тендерної пропозиції надана довідка, в якій зазначена кількість працівників – 29, з яких 3(три) двірника (29-3=26 прибиральників); - з яких причин замовником здійснено висновок про невиконання вимоги п. 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині не завірення паспорта, поданого у сканованому з оригіналу вигляді у кольоровому зображенні і як ця вимога замовника, пов'язана з оформленням тендерної пропозиції, впливає на зміст пропозиції; - з яких підстав замовником не дотримано вимог частини 16 статті 29 Закону та не розміщено повідомлення про усунення вищенаведених невідповідностей; - з яких причин замовником здійснено висновок, що підставою для відхилення тендерної пропозиції є не засвідчення підписом уповноваженої особи документів, поданих у формі електронного документа із накладенням кваліфікованого електронного підпису (Тендерної пропозиції, довідок на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) всупереч приписам частини 5 статті 22 Закону, пункту 6 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, а також Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» власної тендерної документації. Закликаю дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. В протилежному випадку буду змушений звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту моїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Державне підприємство «Центр оцінки та інформації» розглянуло Вашу вимогу про надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції ФОП Карпенко Андрій Анатолійович по предмету закупівлі Послуги з прибирання, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-06-002849-b) та повідомляє: 1) Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати Довідку про наявність в Учасника не менше 26 прибиральників та 2 двірників, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг визначених у тендерній документації. Так, у складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку № 2201/04 від 22.01.2021 року «Про наявність у фізичної особи-підприємця Карпенка Андрія Анатолійовича працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом відкритих торгів на закупівлю Послуги з прибирання, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання». У зазначеній Довідці Учасник надав інформацію про 1-го керівника прибиральників, 25 прибиральників та 3-х двірників. Тобто Учасник надав інформацію про недостатню кількість прибиральників, які будуть задіяні у виконанні послуг з прибирання, визначених у тендерній документації. Таким чином, Учасник документально не підтвердив наявність необхідної кількості прибиральників, які необхідні для надання послуг з прибирання, а тому тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації 2) Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник – фізична особа повинен надати паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців. Так, у складі тендерної пропозиції Учасник надав копію паспорта (1 - 6 сторінки та місце проживання). Але Учасник не дотримав вимогу щодо завірення копії паспорта. На кожній сторінці паспорту відсутні: особистий підпис особи (із зазначенням прізвища, ініціалів), яка засвідчує копію, відбиток печатки, дата засвідчення копії, відмітка «Згідно з оригіналом». Таким чином, Учасник не дотримав вимогу пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а тому тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам тендерної документації. 3) Щодо підстав недотримання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та не розміщення повідомлення про усунення невідповідностей повідомляємо наступне. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною 16 статті 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас, у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною 16 статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Замовником встановлено невідповідність, визначену частиною 16 статті 29 Закону (невідповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, (див. п.п. 1, 5, 6 цієї відповіді), а також невідповідність іншим вимогам тендерної документації (див. п.п. 2, 4 цієї відповіді). Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону без застосування механізму 24 годин. 4) Щодо вимоги засвідчення підписом уповноваженої особи документів тендерної пропозиції Учасника повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»тендерної документації документи Учасника, подані у складі тендерної пропозиції, мають бути засвідчені підписом та печаткою уповноваженої особи. Документи інших підприємств/установ/організацій надаються як скановані копії без засвідчення підписом та печаткою уповноваженої особи. Документи у формі електронного документа надаються без засвідчення підписом та печаткою уповноваженої особи. Так, у складі тендерної пропозиції Учасником надано скановані копії ЦПД працівників, Договору № 9061/1 від 09.01.2020 р. з Комунальним підприємством Центр управління інформаційними технологіями», Договору-оренди нежитлового приміщення № 11/19 від 16.09.2019 р. з Товариством з обмеженою відповідальністю «Культурний центр «Хортиця», Договору оренди транспортних засобів від 05.01.2021 року з ФОП Дудка Максим Борисович, не засвідчені підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника. Таким чином, Учасник не дотримав вимогу пункту 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а тому тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам тендерної документації. 5) Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору за останні два роки): вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, № та дату договору, суму договору. Так, Учасником надано інформацію про Договір № 9061/1 від 09.01.2020 р. та Договір № 9091/1 від 09.01.2020 р. з Комунальним підприємством «Центр управління інформаційними технологіями», але документи, що підтверджують їх виконання в повному обсязі, надано не повністю. Таким чином, Учасник надав інформацію про договори, виконання яких не підтверджено. 6) Відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати копію договору, завірену підписом та печаткою учасника (за наявності), листа-відгука щодо виконаного аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, Учасником надано Лист-відгук № 1201 від 30.11.2020 року від Комунального підприємства «Центр управління інформаційними технологіями», щодо Договорів № 9061/1 від 09.01.2020 р. та № 9091/1 від 09.01.2020 р., який містить відгук, але не про вже виконані договори, а про те, як вони виконуються станом на листопад 2020 року. Таким чином, Учасник документально не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів а тому тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Карпенко Андрій Анатолійович не відповідає умовам тендерної документації за процедурою відкриті торги за предметом закупівлі: Послуги з прибирання, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» та була відхилена Замовником згідно абзацу 1 пункту 1 частини 1 та абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено