• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 75250000-3 – Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги по цілодобовому спостереженню за установками пожежної автоматики об’єктів та технічному обслуговуванню системи пожежного спостереження, яка підключена до системи зв’язку: м. Полтава, проспект Першотравневий, 24 (навчальний заклад) – 75251110-4

Місце надання послуг: просп. Першотравневий, 24, м. Полтава, 36011. Строк надання послуг: січень-грудень 2021 року. Оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282.

Завершена

15 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 468.00 UAH
Період оскарження: 06.01.2021 17:37 - 14.01.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

СКАРГА на рішення Замовника

Номер: fa5bbe17c3ba4fd48d8566f07e632133
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-001445-c.b2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника
Вимога:
СКАРГА на рішення замовника (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-06-001445-c), що до визнання переможцем ТОВ «АНТАРЕС-3000» : Згідно наданої відповіді на раніше подану скаргу вважаємо, що по ПФ ТОВ «Пожежне спостерігання» згідно ст.3 Закону що до об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій було прийняте не об’єктивне рішення що до відхилення тендерної пропозиції так як цінова пропозиція надана нами була найнижчою відповідала ціновій пропозиції зазначеній нами в тендерній документації, усі необхідні документи згідно переліку були нами надано в повному обсязі. Згідно відповіді наданої Замовником , в технічної документації не було зазначено перелік формальних помилок , тому ґрунтуючись на відповідний « Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”» відповідно до цього переліку «подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною» можна розглядати що згідно протоколу №УО1-30С Національного університету«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» при розгляді Відповідно до пункту 4 Оголошення про проведення спрощеної процедури нами була допущена формальна помилка при заповненні форми цінової пропозиції наданої Замовником і вона не може впливати на зміст пропозиції. Ціна була вказана на виконання всіх зазначених послуг,підтвердженням є Довідка згода з Додатоком №1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» де ПФ ТОВ «Пожежне спостерігання » погоджується зі всіма наданими в ній технічними характеристиками » а також згода з проектом Договору згідно Додатку № 4 .Тому вважаємо рішення про дискваліфікацію ПФ ТОВ «Пожежне спостерігання » дискримінаційним та не об’єктивним в зв’язку з відповіддю на вимогу до Замовника від 29.01.2021, 15:01. ID: UA-2021-01-06-001445-c.a1.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Стосовно першого зауваження, повторно акцентуємо Вашу увагу, що Замовник не може порушити ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дана стаття відображає сферу застосування Закону, перелік випадків на які не поширюється дія цього закону і окремі особливості здійснення закупівель. Також, Замовником було прийнято рішення про відхилення Учасника 1 - ПФ ТОВ «Пожежне спостерігання» з обґрунтуванням причини у Протоколі №УО1-30С від 28 січня 2021 року, а саме: відповідно до пункту 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати послуги в кількості зазначеній в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі , обсяг послуг - 12 послуг (2 об’єкта). Учасник надав цінову пропозицію в якій зазначена кількість послуг - 1, що не відповідає кількісним показникам даної процедури. Додатково зауважимо, що під час прийняття даного рішення Замовник керувався положеннями викладеними в підпункті 1, пункту 13, статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Оскільки кількісні характеристики, що були зазначені Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель не збігалися з кількісними показниками, які були запропоновані Учасником ПФ ТОВ «Пожежне спостерігання» в його ціновій пропозиції. Крім того, під час прийняття рішення Замовником було досліджено сутність пункту 2 Переліку формальних помилок, на якому акцентує увагу Скаржник, а саме: помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Та було зроблено висновок, що зазначення Учасником в ціновій пропозиції кількості послуг - 1, не відноситься до переліку формальних помилок, оскільки напряму впливає на ціну тендерної пропозиції, а саме Учасником була зазначена ціна за одиницю (з ПДВ), грн. - 10800,00 грн. та загальна сума (з ПДВ), грн. - 10800,00 грн., що виключає можливість формальної помилки і підтверджує намір Учасника надати послуги в кількості - 1, замість 12, необхідних Замовнику, ціною 10800,00 грн. за послугу, на загальну суму 10800,00 грн. Жоден з документів, складених та наданих за підписом уповноваженої особи Учасника не містить інформації про пропозицію Учасника надати саме 12 послуг, тобто у кількості, визначеній Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У зв’язку з цим, відсутні підстави стверджувати про наявність описки (формальної помилки) в документах, наданих у складі пропозиції Учасника. Також дана зміна кількості послуг призводить до спотворення цінової пропозиції Учасника та стосується безпосередньо характеристики предмета закупівлі. Стосовно аргументації Скаржника, ПФ ТОВ «Пожежне спостерігання», про наявність у складі пропозиції Довідки згоди з Додатком №1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» та згоди з проєктом Договору згідно Додатку № 4, зазначимо наступне. В Додатку №1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» та Додатку № 4 «Проєкт договору» не містилося інформації про кількість послуг яка вимагалася Замовником, а отже завізувавши Додаток №1 Учасник дає підтвердження можливості виконання ним зазначених технічних вимог, які були сформовані Замовником та згоду з усіма пунктами, які зазначені в проєкті договору, Додаток №4. Проєктом договору також не визначено кількість послуг, а стовпчик специфікації до договору, який передбачає зазначення відомостей про кількість послуг не заповнено Учасником під час підписання проєкту договору. Наявність у складі цінової пропозиції Учасника довідки із згодою з усіма характеристиками предмету закупівлі та цінової пропозиції, що не відповідає кількісним вимогам до даної спрощеної закупівлі, вводить в оману Замовника та дає можливість зробити висновок про порушення Учасником ПФ ТОВ «Пожежне спостерігання» принципів здійснення публічних закупівель згідно підпункту 1, пункту 1, статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників. Оскільки згідно аналізу наступної економічно-вигідної пропозиції, яка була сформована в результаті аукціону, 12 послуг, які зможе надати Учасник 2 будуть коштувати лише на 1 грн. дорожче ніж 1 послуга запропонована Учасником 1. Таким чином пропозиція Учасника - ПФ ТОВ «Пожежне спостерігання», не відповідає кількісним вимогам встановленим до даної спрощеної закупівлі. Отже, комплексний аналіз вищевказаних обставин виключає можливість задоволення вимоги Учасника ПФ ТОВ «Пожежне спостерігання» щодо спрощеної закупівлі «ДК 021:2015 – 75250000-3 – Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги по цілодобовому спостереженню за установками пожежної автоматики об’єктів та технічному обслуговуванню системи пожежного спостереження, яка підключена до системи зв’язку: м. Полтава, проспект Першотравневий, 24 (навчальний заклад) – 75251110-4)».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.02.2021 17:09
Вимога
Залишено без розгляду

Лист скарга Замовнику на визання переможця

Номер: 228d97f0518e40f1abdc284754037111
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-001445-c.a1
Назва: Лист скарга Замовнику на визання переможця
Вимога:
СКАРГА на рішення замовника (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-06-001445-c), що до визнання переможцем ТОВ «АНТАРЕС-3000» : 1) Цінова пропозиція Учасника ТОВ «АНТАРЕС-3000» була завантажена з арифметичними помилками. Цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Ціна пропозиції в ціновій пропозиції має відповідати первинній ціні пропозиції, відповідно. Наявність вище визначених арифметичних помилок або невідповідностей призводить до відхилення пропозиції данного Учасника. 2) Згідно тендерної документації (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-06-001445-c) в розділі «Вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження» в п.2. що прописано Замовником, Учасник повинен надати Скановану копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Учасником ТОВ «АНТАРЕС-3000» не було надано данної довідки . Наявність вище визначеної довідки призводить до відхилення пропозиції данного Учасника. Однак, 29.01. 2021 року ТОВ «АНТАРЕС-3000» був визнаний переможцем , але згідно вищезазначених вимог не правильно розміщена цінова пропозиція та відсутність довідки виданої органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника мала призвести до відхилення цього Учасника . Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «АНТАРЕС-3000» замовник Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» порушив ст.3 Закону що до об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Стосовно першого зауваження, що цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок. Звертаємо Вашу увагу, що в п. 16.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ДК 021:2015 – 75250000-3 – Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги по цілодобовому спостереженню за установками пожежної автоматики об’єктів та технічному обслуговуванню системи пожежного спостереження, яка підключена до системи зв’язку: м. Полтава, проспект Першотравневий, 24 (навчальний заклад) – 75251110-4)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-01-06-001445-c ● ad280e74778949afb8bfaca54aed0101, зазначено: Замовник не відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо Учасник допустив формальні помилки, згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». В даному випадку рішення Замовника про визнання ТОВ «Антарес-3000» ґрунтувалося на інформації яка зазначена в п. 2 Переліку формальних помилок, а саме: помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Виходячи з вищезазначеного пропуск цифри «0» або неправильне розміщення знака «,» входить до переліку формальних помилок, не впливає на ціну тендерної пропозиції, оскільки сума зазначена в рядку «Загальна вартість пропозиції, з ПДВ (грн.) - 12960,00» цінової пропозиції Учасника ТОВ «Антарес-3000» є ідентичною з початковою ціною яка була зазначена даним Учасником в системі Prozorro - 12960,00 грн., та не може бути причиною дискваліфікації Учасника ТОВ «Антарсе-3000». Також зауважимо, що згідно п. 11 Переліку формальних помилок, зазначено: подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Таким чином, згідно даного нормативного документу, правильною вважається сума, яка зазначена прописом. Повторно акцентуємо увагу, що сума прописом відображена в ціновій пропозиції та початкова ціна Учасника ТОВ «Антарес-3000» є ідентичними. Отже, виходячи з вище викладеного помилка, як міститься в ціновій пропозиції ТОВ «Антарес-3000» може бути зарахована до переліку формальних помилок та не є підставою для відхилення даного Учасника. Стосовно другого зауваження, про відсутність в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «Антарес-3000» сканованої копії документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку; якщо Учасник не є платником ПДВ - подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника, зазначимо наступне. Дана інформація зазначена у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: 28.09.2007, 18228, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ У М. ПОЛТАВІ, 43142831, (дані про взяття на облік як платника податків); 27.09.2007, 162605662, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ У М. ПОЛТАВІ, 43142831, 22, (дані про взяття на облік як платника єдиного внеску). Таким чином Замовнику було надано достатньо інформації для ідентифікації Учасника ТОВ «Антарес-3000» як платника ПДВ та можливості перевірити зазначені дані на електронних ресурсах у вільному доступі. Отже, комплексний аналіз вищевказаних обставин по-перше, заперечує можливість порушення Замовником ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки стаття на яку посилається скаржник відображає сферу застосування Закону, перелік випадків на які не поширюється дія цього закону і окремі особливості здійснення закупівель, по-друге виключає можливість задоволення вимоги Учасника ПФ ТОВ «Пожежне спостерігання» щодо спрощеної закупівлі «ДК 021:2015 – 75250000-3 – Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги по цілодобовому спостереженню за установками пожежної автоматики об’єктів та технічному обслуговуванню системи пожежного спостереження, яка підключена до системи зв’язку: м. Полтава, проспект Першотравневий, 24 (навчальний заклад) – 75251110-4)».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.02.2021 13:47