• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

“Реконструкція центру надання адміністративних послуг в м. Вараш (за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, нежитлове приміщення № 104)”

“Реконструкція центру надання адміністративних послуг в м. Вараш (за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, нежитлове приміщення № 104)”

Завершена

1 606 409.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 16 064.09 UAH
Період оскарження: 24.03.2017 13:39 - 10.04.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

скарга щодо вимоги про усунення порушення

Номер: 5d19da352e0449d5ab332707592f1a41
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-24-001430-b.b1
Назва: скарга щодо вимоги про усунення порушення
Вимога:
Приватне підприємство “ІБК “Дедал” __________________________________________________________________ ПАТ “Приватбанк”, п/р №26003054714980 35612,Україна,Рівненська обл., Дубенський р-н., МФО 333391, код ЄДРПОУ 35505111 с.Варковичі, вул.Шевченка буд, 36 тел/факс:0362-45-15-35 вих. № 55 від 28.04.2017р. Замовник: Департамент економічного розвитку і торгівлі Рівненської обласної державної адміністрації Адреса: 33028, Україна, Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 Заявник: Приватне підприємство «ІБК «ДЕДАЛ» код ЄДРПОУ 35505111 Адреса: 35612, Рівненська область, Дубенський район, с.Варковичі, вул. Шевченка, 36 Тел. 0362-45-15-35 е-mail: ibkdedal@gmail.com Скарга Замовником Департаментом економічного розвитку і торгівлі Рівненської обласної державної адміністрації в системі електронних закупівель ProZorro проводиться закупівля «Реконструкція центру надання адміністративних послуг в м.Вараш (за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, нежитлове приміщення № 104) відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-03-24-001430-b ● 8445d361905f43519f3f9c5666ef39fb Відповідно до протоколу розкриття за даною закупівлею взяли участь чотири учасника, а саме: 1. ПП «ПІК» 2. ПП "ІБК "ДЕДАЛ"; 3. ТОВ Західатомбудмонтаж; 4. ТОВ Будівельна Компанія ПоліссяБудМонтаж. За результатами аукціону та розглядом тендерної пропозиції, Замовником розміщено повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП «ПІК» (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в ProZorro 24 квітня 2017р. о 16.39). Приватне підприємство «ІБК «ДЕДАЛ» не погоджується із рішенням тендерного комітету Департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської обласної державної адміністрації, так як ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ПП «ПІК», вважаємо, що остання не відповідає умовам тендерної документації Замовника та в складі поданої тендерної пропозиції відсутній весь пакет документів. Згідно вимог п.1.1 додатка № 1 тендерної документації кожен з учасників торгів повинен був надати довідку у довільній формі, що містить інформацію щодо матеріально-технічної бази Учасника. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПІК» нібито наявна зазначена довідка, однак всупереч вимозі тендерної документації Замовника, а саме п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено, що «усі аркуші тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки, крім оригіналів документів, виданих іншими установами та підприємствами» не містить підпису уповноваженої посадової особи учасника та відбитка печатки, отже, не є документом в розумінні чинного законодавства і вимог тендерної документації та відповідно вважається неподаною. Зазначена нібито довідка міститься у файлі 3Довідки.pdf у публічних документах учасника ПП «ПІК». Зазначеній вимозі тендерної документації також не відповідають наступні документи учасника: інформація про наявність обладнання, що запропоновано для виконання робіт, які є предметом закупівлі, інформація про працівників, яких запропоновано для виконання замовлення, розміщені у файлі 3Довідки.pdf у публічних документах учасника ПП «ПІК»; розрахунок динамічної договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт по даній процедурі закупівлі з усіма розрахунками, виконаними у відповідності до всіх норм та Законів у сканкопій, розміщені у файлі кошторисні розрахунки.рdf у публічних документах учасника ПП «ПІК», так як документи не містять підпису уповноваженої посадової особи учасника та відбитка печатки на кожній сторінці. Відповідно до розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо печаткою та підписом Учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу). Учасником ПП «ПІК» у публічних документах в файлі «Підтвердження правомочності директора.pdf» розміщено наступні копії документів: Виписка з протоколу засновників №3 від 24.04.2015р., Наказ № 2 Про призначення директора підприємства «ПІК» від 24.04.2015р., які не відповідають зазначеній умові тендерної документації, оскільки не завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою Учасника. Натомість копії зазначених документів завірені підписом головою Всеукраїнської Організації Інвалідів «СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЙ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ Ощепковим Г.М., печаткою цієї організації та розташовані на фірмовому бланку цієї організації. Однак, не подано жодної інформації щодо повноважень підпису документів Ощепковим Г.М. та довідки/інформації у довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (на голову ВОО ВОІ СОІУ у випадку підписання документів). Згідно сервісу безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на сайті Міністерства Юстиції України за адресою в мережі Інтернет usr.minjust.gov.ua та документів, наданих учасником в тендерній пропозиції, уповноваженою особою на підписання пакету документів є директор Підприємства «ПІК» Антипенков Олександр Олегович. Вказані документи учасника незавірені уповноваженою особою учасника та не містять печатки учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, отже, є неподаними в розумінні вимог тендерної документації Замовника. Всупереч п.12 додатку 2 тендерної документації учасником не надано копій ліцензій та дозволів на виконання робіт, які зазначені в тендерній документації. Натомість подано довідку про відсутність ліцензій з обґрунтуванням ненадання важливих документів у даній закупівлі у зв’язку з відсутністю вимог чинного законодавства щодо таких. Вважаємо, що при складанні цієї довідки ПП «ПІК» невірно трактовано вимоги постанов Кабінету Міністрів України, адже ліцензуванню не підлягає господарська діяльність, пов’язана із створенням об’єктів архітектури, які за складністю архітектурно-будівельного рішення належать до І, ІІ чи ІІІ категорії складності, та не враховано низку нормативно-правових актів, згідно яких обов’язковому ліцензуванню підлягають саме роботи, зазначені Замовником в тендерній документації. Зокрема, відповідно до Технічного завдання додатку 4 тендерної документації вимагається: - виконання робіт з вогнезахисної обробки металу, які згідно п.2.6. розділу ІІІ Наказу Міністерства Внутрішніх справ України від 30.12.2014р. № 1417 виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію на такий вид робіт та визначені такими, що підлягають ліцензуванню згідно з п.6 ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»; - виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу підлягають ліцензуванню згідно Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” та п.2 ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». ПП «ПІК» не надано ліцензії щодо виконання робіт з вогнезахисної обробки (відповідно наданої інформації підприємство має самостійно виконувати зазначені роботи). Відповідно довідки про залучення субпідрядників роботи з монтажу пожежної сигналізації має виконувати приватне підприємство «Волиньпожсервіс» - ліцензії на виконання даних робіт субпідрядником в складі тендерної пропозиції учасником не надано. З огляду на викладене вище у відповідності до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ПІК» і приступити до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. Акцептування Замовником тендерної пропозиції ПП «ПІК» без необхідних документів прямо суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принцип здійснення публічних закупівель – об’єктивність та неупередженість оцінки пропозицій. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем Учасника ПП «ПІК» - повідомлення про намір укласти договір та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки. З повагою, Директор приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» Б.М.Файфура
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на скаргу про усунення порушення
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 03.05.2017 11:13
Підтвердження вирішення: Щодо відсутності підпису і печатки на кожній сторінці довідки: про матеріально-технічну базу, інформації про наявність обладнання, інформації про наявність працівників, розрахунку динамічної договірної ціни. п.1 розділу 3 Тендерної документації було визначено, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Отже, відсутність печатки та підпису на зазначених сторінках тендерної пропозиції Підприємства “ПІК”, на мій погляд, є формальною помилкою у розумінні зазначених вище положень Закону та документації. Таким чином, вважаю, що в цій частині відсутні підстави для задоволення скарги щодо вимоги усунення порушення. Аналогічною є позиція щодо відсутності напису “Копія вірна”, печатки та підпису уповноваженої особи Учасника на поданих документах, що підтверджують повноваження особи укладати договір (виписка з протоколу засновників про призначення, наказ, довіреність або інші). Щодо Виписки з протоколу засновників №3 від 24.04.2015, наказу №2 «Про призначення директора підприємства «ПІК» від 24.04.2015, то зазначений наказ та виписка завірений підписом та печаткою засновника Підприємтва «ПІК», а саме Волинської обласної організації Всеукраїнська організація інвалідів «Союз організації інвалідів України». В складі тендерної пропозиції Підприємтва “ПІК” було надано довідку від 04.04.2017 № 44 про залучення субпідрядників на виконання електромонтажних робіт та робіт із пожежної сигналізації, а також ліцензії, листи-погодження субпідрядників, оформлені та завірені належним чином. Слід зазначити, що для виконання робіт по даній процедурі закупівлі ліцензія для ІІІ категорії складності Замовником не вимагається. Тендерний комітет департаменту при визначенні переможця в протоколі розгляду тендерних пропозицій №14 від 24.04.2017 року керувався чинним законодавством та не порушував норми Закону України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вищевикладене, запропоновано відхилити вимогу про усунення порушення UA-2017-03-24-001430-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 28.04.2017.