• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони валютних цінностей під час їх перевезення

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що безпосередньо готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. При цьому проектна, технічна документація та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.

Завершена

2 025 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 141.00 UAH
Період оскарження: 06.01.2021 15:18 - 18.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 7d44b71593044fe9b7cd45737da00dbe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-001363-a.b1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми уважно ознайомились з тендерною документацією та виявили вимоги, що необгрунтовано призводять до звуження кола потенційних учасників конкурсу, а саме: - Додаток 1 до Тендерної документації, «Технічні, якісні та кількісні характеристики (вимоги) до предмета закупівлі (технічна специфікація)», п. 3.2. - Час заїзду на об’єкти №1-30 екіпажу Охорони щоденно з 09:00 год. до 10:30 год. Цінності з об’єктів №1-30 доставляються до об’єкту № 31 за адресою: м. Харків, вул. _______________ щоденно з 10:00 до 11:00 год. Цінності повинні бути щоденно отримані та доставлені Замовнику в межах однієї доби та зазначеного часу. Це означає, що в перерахунку 90 хв для заїзду на 30 об`єктів, тобто - 3 хв на 1 об‘єкт. Дані умови унеможливлюють виконання умов тендерної документації та в майбутньому виконання самого договору. Адже такі часові рамки є неможливими, та є дискримінаційними вимогами. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. А тому, встановлені в тендерній документації вимоги суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 ГК України. Встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом збільшення часу заїзду на об’єкти №1-30 екіпажу Охорони щоденно до 4 годин в Додатку 1, п.3.2. та надати роз’яснення з якої кількості екіпажів Замовник вирахував час забору для 30 об‘єктів з 9:00 до 10:30. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КП «Харківський метрополітен» ознайомився з Вашою вимогою щодо внесення змін до технічних, якісних та кількісних характеристик (вимог) до предмета закупівлі (технічна специфікація) по процедурі відкритих торгів: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони валютних цінностей під час їх перевезення) та повідомляє наступне: Тендерна документація по вищезазначеній процедурі була розроблена Замовником відповідно до вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». В тендерній документації цієї закупівлі міститься, зокрема, і інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (вимоги) до предмета закупівлі (технічна специфікація)(Додаток 1), які були визначені Замовником, виходячи з його виробничих потреб. Зазначені у Додатку 1 до ТД вимоги щодо часу заїзду на об’єкти №1-30 та до об’єкту №31 екіпажу Охорони обумовлені наступним: - особливістю графіку роботи відповідальних працівників Замовника; - максимальним навантаженням пасажиропотоку на станціях метрополітену з 7:00 год. до 9:00 год.; - недопущенням простою екіпажу Учасника під час технологічних перерв відповідальних працівників Замовника. Крім того, у зв’язку з введенням в обіг Національним банком України нових номіналів монет, значно збільшився обіг монет та, відповідно, збільшився час перерахунку та сортування монет по номіналах, що використовуються Замовником як розмінна монета, якою Замовник має забезпечувати автоматичні квиткові каси на станціях метрополітену. Щодо кількості екіпажів: кількість спеціалізованих автомобілів (автомобіль, що має клас захисту не нижче другого згідно з ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”) з екіпажами, для обслуговування 30 об’єктів КП «Харківський метрополітен» та розробку оптимальних маршрутів спеціалізованих автомобілів для можливості надання своєчасної послуги з охорони валютних цінностей під час їх перевезення визначається відповідальною особою Учасника, що надає послуги. Для Замовника немає значення кількість спеціалізованих автомобілів задіяних у наданні послуг та Замовник не обмежує надання Учасником одночасно послуг іншим суб’єктам господарювання. Також слід зазначити, що відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація розробляється та затверджується Замовником. Тобто, законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником право вибору визначати технічні, якісні та кількісні характеристики (вимоги) до предмета закупівлі (технічна специфікація) предмета закупівлі самостійно відповідно до його потреб. Отже, з урахуванням зазначеного, Замовником складена тендерна документація відповідно до вимог діючого законодавства та не містить дискримінаційних умов, тому підстави для внесення змін у Додаток 1 до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Відхилено