• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони адмінбудівлі ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою м. Миколаїв, вул. Спаська, 18

Завершена

999 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 995.00 UAH
Період оскарження: 06.01.2021 11:46 - 18.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Допуск до держ.таємниці

Номер: 99db3c05b864451ca3197fddeb10fc69
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-000640-a.a2
Назва: Допуск до держ.таємниці
Вимога:
Доброго дня! По-перше, маємо питання - до чого державна таємниця до охорони об'єкта, адже охоронник, який буде надавати послуги, не буде мати доступу до таких відомостей. І до чого тут Звід, якщо Ви вимагаєте дозвіл? По-друге, дозволи (а точніше ліцензії МВС на здійснення охоронної діяльності) видаються на підставі ЗУ "Про ліцензування видів господарської діяльності" (п.30 ст. 7) та згідно Положення про МВС, це входить до його повноважень. То до чого тут СБУ та державна таємниця? Зазначена Вами вимога некоректна та дискримінаційна, оскільки не всі учасники мають зазначений документ та й відповідно до чинного заокнодавства, суб'єкти охоронної діяльності не зобов'язані його мати. Тому вимагаємо виключення вимоги: щодо допуску до державної таємниці та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Доброго дня! Шановний учасник, у відповідь на Вашу вимогу зазначаємо. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» Державне бюро розслідувань є державним правоохоронним органом, на який покладаються завдання щодо запобігання, виявлення, припинення, розкриття та розслідування злочинів, віднесених до його компетенції. Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Миколаєві, згідно п.16 ст.6 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» здійснює діяльність, пов’язану з державною таємницею на підставі спеціального дозволу, виданого Управлінням Служби безпеки України в Миколаївській області. У зв’язку із вказаним, підрозділ з охорони ТУ ДБР у м. Миколаєві буде обізнаний із тактико-технічними даними інженерно-технічних засобів охорони режимних приміщень, систем сигналізації, змістом пропускного та внутрішньооб’єктового режиму, які, відповідно до ст.4.8.1 Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом СБУ від 12.08.2005 № 440, належать до інформації із ступенем секретності «таємно», доступ до якої здійснюється згідно вимог Закону України «Про державну таємницю» від 21.01.1994 № N 3855-XII».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вогнепальна зброя

Номер: 89fec37913be4f2a9259f0049bfd389e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-000640-a.a1
Назва: Вогнепальна зброя
Вимога:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Доброго дня! Шановний участник, у відповідь на Вашу вимогу зазначаємо. На підставі статей 6 та 7 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» при здійсненні досудового розслідування злочинів, віднесених до підслідності Державного бюро розслідувань, у приміщеннях Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві (далі – ТУ ДБР у м. Миколаєві), можуть зберігатися документи (в тому числі, які містять відомості, віднесені до державної таємниці), висновки експертів, речові докази у кримінальних провадженнях. У зв’язку з викладеним відповідно до п.2 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», Постанови КМУ від 19.06.2013 № 421 та Наказу МВС України від 01.09.2015 № 1053, ТУ ДБР у м. Миколаєві відповідає критеріям особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями. У випадках, передбачених Законом України «Про Державне бюро розслідувань», на підставі та в порядку, визначених Законом України "Про Національну поліцію", посадові особи Державного бюро розслідувань зберігають, носять та застосовують вогнепальну зброю і спеціальні засоби, а також застосовують заходи фізичного впливу. Відповідно до наказу МВС від 11.10.2018 № 828 «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення, зберігання та експлуатації озброєння в Національній поліції України» усі приміщення для зберігання озброєння забезпечують цілодобовою озброєною охороною. Також, одним з основних принципів закупівель є ефективність (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Для організації ефективної охорони приміщень ТУ ДБР у м. Миколаєві, задіяно норму про наявність вогнепальної зброї у суб’єктів охорони.»
Статус вимоги: Відхилено