-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин автомобільний А-95-Євро-Е5, дизельне паливо
Торги не відбулися
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
06.01.2021 13:49 - 21.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
порушення Закону
Номер:
3d3191e6d6be4506b865b4c67e3aae3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-06-001124-a.a2
Назва:
порушення Закону
Вимога:
Згідно п.5 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, згідно якої Учасник повинен мати власну АЗС в радіусі 3 км від місцезнаходження Замовника (м.Боярка, вул. Молодіжна, 1). Проте, зазначена умова порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Так, згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки до органів державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06 вимога тендерної документації щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС, пально-мастильних складів тощо) звужує коло потенційних учасників аукціону та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
Як зазначає Антимонопольний комітет України, поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС.
Таким чином, включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності у Учасника власної АЗС, яка ПРОПИСАНА ПІД «бажаного» переможця – ТОВ «ТРАНС-ОІЛ», замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушує вимоги частини четвертої ст.22 та частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом доповнення п.5 додатку 3 до тендерної документації після слова власну словами: «або орендовану, або партнерську».
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо недискримінації учасників процедур закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2021 23:28
Вирішення:
Їздити економічно недоцільно на дальні відстані, оскільки це збільшує холостий неефективний пробіг автомобілів, потребує додтакових витрат коштів, запасних частин, сервісного обслуговування, часу та відповідно заробітної плати водіїв.
Крім того поїздки санітарного автотранспорту для заправки на більш дальні відстані спричиняє затримку в наданні медичної допомоги, в тому числі невідкладної, хворим пацієнтам лікарні.
Що стосується вимоги щодо наявності власної АЗС з огляду, що при попередніх закупівлях учасники, які не мали власних АЗС, систематично порушували вимоги договорів щодо безперебійної поставки палива з інших партнерських (які не належать їм) АЗС та взагалі отримали кошти і не забезпечували отоварені талони інших (не своїх) АЗС, що призвело до надзвичайної ситуації з повним блокуванням перевезення санітарним автотранспортом хворих пацієнтів у невідкладних станах, що загрожувало їхньому життю та роботі закладу в цілому.
В зв’язку з чим з ініціативи Замовника було порушено кримінальне провадження щодо привласнення бюджетних коштів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.01.2021 13:57
Вимога
Відкликано скаржником
порушення Закону
Номер:
a19b326327ea40999f211b46eeb17ab4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-06-001124-a.a1
Назва:
порушення Закону
Вимога:
замовник необгрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2021 23:27
Опис причини скасування:
тех.помилка
Дата скасування:
14.01.2021 23:28