• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона об’єкту та приміщень -79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 06.01.2021 13:33 - 18.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Кімната зберігання зброї в Миколаєві

Номер: 52c6855ca6ff4e89947472e8ca5276e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-001496-b.a2
Назва: Кімната зберігання зброї в Миколаєві
Вимога:
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Миколаєві. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Також чинним законодавтсвом про охоронну діяльність не визначено обов'язку мати кімнати зберігання зброї в усіх ренгіонах, де учасник провадить свою діяльність! Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Миколаєві, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на кімнату зберігання зброї у Миколаєві.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…». Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову - «Учасник повинен надати дозвіл виданий МВС України на кімнату для зберігання зброї, яка розташована в місті Миколаєві». Ваше посилання на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, в м. Миколаєві діють охоронні підрозділи багатьох охоронних фірм, серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території нашого міста діючі підрозділи охорони, надають послуги з фізичної охорони та реагування власними групами швидкого реагування, що забезпечує достатню конкуренцію серед охоронних структур, здатних організувати надання послуг з охорони в м. Миколаєві на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника. Тому, не бачимо жодних підстав, чому діючі охоронні підрозділи Учасника не можуть надати дозвіл виданий МВС України на кімнату для зберігання зброї, яка розташована в місті Миколаєві. Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі охоронним компаніям, як зареєстрованим в м. Миколаїв, так і таким, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають діючий підрозділ охорони, або філію, або представництво та необхідну матеріально-технічну базу в м. Миколаєві. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони, забезпечення своїх працівників необхідним матеріальним ресурсом. Крім того, організацію діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та забезпечення матеріально-технічної бази для виконання вимог зазначених в нашій тендерній документації в м. Миколаєві може здійснити будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень. Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією кваліфікаційні критерії до учасників відповідають діючому законодавству, не можуть бути визнані дискримінаційними, такими, що обмежують права можливих учасників торгів, або такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, тому не можуть бути виключені з тексту тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Офіс та ПЦС в МИколаєві

Номер: 9f21e50e686542b4bb6efcdbca5bb619
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-001496-b.a1
Назва: Офіс та ПЦС в МИколаєві
Вимога:
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Миколаєві. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Миколаєві та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Миколаєві. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Миколаєві, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс та ПЦС у Миколаєві.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…». Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову - «Для підтвердження відповідності вимозі передбаченої пунктом Учасникам необхідно у складі тендерної пропозиції учасник надає скановану копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно або договору оренди нерухомого майна в якому розміщено пульт, та документ, що підтверджує право власності на пульт централізованого нагляду». Ваше посилання на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, в м. Миколаєві діють охоронні підрозділи багатьох охоронних фірм, серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території нашого міста діючі підрозділи охорони, надають послуги з фізичної охорони та реагування власними групами швидкого реагування, що забезпечує достатню конкуренцію серед охоронних структур, здатних організувати надання послуг з охорони в м. Миколаєві на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника. Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі охоронним компаніям, як зареєстрованим в м. Миколаїв, так і таким, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають діючий підрозділ охорони, або філію, або представництво та необхідну матеріально-технічну базу в м. Миколаєві. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони, забезпечення своїх працівників необхідним матеріальним ресурсом, наявності автомобілів реагування, тощо, а також можливості контролю за несенням служби з боку представників охоронного підприємства безпосередньо на постах охорони та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг з охорони. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією також передбачено підтвердження наявності груп швидкого реагування. Якщо учасник подає у складі пропозиції інформацію про можливість реагування в м. МиколаЇв власними групами швидкого реагування, але не в змозі підтвердити документально свою фактичну присутність в нашому місті, достовірність цієї інформації викликає сумніви, оскільки малоймовірно, що група швидкого реагування такого учасника, знаходячись в м. Миколаєві, не має опорного пункту для базування, не діє, не надає послуги, а чекає на результати конкретно цієї закупівлі, щоб обслуговувати конкретно об’єкти цього замовника. Крім того, організацію діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та забезпечення матеріально-технічної бази для виконання вимог зазначених в нашій тендерній документації в м. Миколаєві може здійснити будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень. Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією кваліфікаційні критерії до учасників відповідають діючому законодавству, не можуть бути визнані дискримінаційними, такими, що обмежують права можливих учасників торгів, або такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, тому не можуть бути виключені з тексту тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено