-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія)
Категорія замовника: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Завершена
841 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
06.01.2021 11:59 - 18.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ»
Номер:
911676dcb2d7417faec9d54e4c477ded
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-06-000811-b.c1
Назва:
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ»
Вимога:
Відповідно до ч.3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.». Враховуючи викладене ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ» (Учасник) звертається до замовником з Вимогою про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
29 січня 2021 року о 16.49 Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей:
«Вимога про усунення невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВОЛЬТ ПОСТАЧ" було виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 1) Перелік виявлених невідповідностей: інформація, зазначена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 20 січня 2021р. №2001—0811.3.3. не відповідає тій, що зазначена в наданому договорі. Так, згідно Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 20 січня 2021р. №2001—0811.3.3 строк виконання договору, укладеному з ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат», вказано 01.08.2019 – 31.05.2020. При цьому, згідно п.3.1. договору №190719ГМ від 19 липня 2019 року початком постачання електричної енергії Споживачу є дата, зазначена в заяві-приєднанні, яка є Додатком 1 до цього Договору. Водночас згідно Заяви-приєднання, наданої в складі тендерної пропозиції, початок постачання вказано з «01» вересня 2019р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.3.1. – інформаційна довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі (в довільній формі), складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та пункт 1.3.2. – копія аналогічного договору, зазначеного в довідці, складеній відповідно до п.1.3.1. цього Додатку, та документи, що підтверджують його виконання (видаткова(і) накладна(і) або акт(и) прийому-передачі товару(ів), або лист-відгук від контрагента, який містить посилання на зазначений аналогічний договір. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – учасник повинен привести у відповідність інформацію, зазначену в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 20 січня 2021р. №2001—0811.3.3. інформації, зазначеній в цьому договорі. 2) Перелік виявлених невідповідностей: в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 20 січня 2021р. №2001—0811.3.3, в якій вказано інформацію про договір, укладений з ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» зазначено стан виконання договору – «виконаний». В п.13.1. договору №190719ГМ від 19 липня 2019 року зазначено: «Цей договір укладається на строк, зазначений в комерційній пропозиції яку обрав Споживач, та набирає чинності з моменту погодження (акцептування) Споживачем заяви-приєднання, яка є Додаток 1 до цього Договору, та сплаченого рахунку (квитанції) Постачальника». При цьому, в п.13 Комерційної пропозиції вказано: «Договір діє до 31.12.2020р. Договір вважається автоматично подовженим на той же строк, якщо жодна із сторін не направила другій стороні письмове повідомлення про розірвання договору за 30 днів до дня його закінчення». Надані в складі тендерної пропозиції акти приймання-передачі електричної енергії підтверджують постачання електричної енергії тільки в серпні 2019р. – травні 2020р, а лист-відгук від ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» від 07 липня 2020р. №4077Т свідчить про постачання електричної енергії лише протягом 2019 року. Водночас в складі тендерної пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження того, що строк дії Договору №190719ГМ від 19 липня 2019 року сплив раніше 31 грудня 2020р., а також відсутні документи, що свідчать про розірвання договору. Згідно частини сьомої статті 180 Господарського кодексу України строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Отже існування господарських зобов’язань сторін під час дії договору вказує на відсутність факту виконання договору. Таким чином, з наданих документів вбачається, що аналогічний договір, зазначений в довідці складеній відповідно до пункту 1.3.1. Додатку 3 Тендерної документації, станом на момент подачі пропозиції не є виконаним. А отже учасник не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.3.1. – інформаційна довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі (в довільній формі), складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та пункт 1.3.2. – копія аналогічного договору, зазначеного в довідці, складеній відповідно до п.1.3.1. цього Додатку, та документи, що підтверджують його виконання (видаткова(і) накладна(і) або акт(и) прийому-передачі товару(ів), або лист-відгук від контрагента, який містить посилання на зазначений аналогічний договір. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання документів, зазначених в пунктах 1.3.1. та 1.3.2. Додатку 3 тендерної документації, з яких вбачається, що аналогічний договір є виконаним.»
30 січня 2021 року о 15.23 у відповідь на зазначену Вимогу учасником було розміщено наступні документи:
1. Пояснення.pdf
Щодо зміни постачальника_1.pdf
Щодо зміни постачальника_2.pdf
Зміст зазначених файлів повною мірою підтверджує інформацію що наведено в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 20 січня 2021р. №2001—0811.3.3, тобто Учасником надано вичерпні пояснення, що підтверджують відсутність факту невідповідності інформації наведеної в Довідці змісту договору №190719ГМ від 19 липня 2019 року. Також звертаємо увагу Замовника, що строк дії договору і строк виконання договору не є тотожними поняттями.
Враховуючи вище викладене Учасник в повній мірі виконав вимоги Тендерної документації Замовника, а саме:
«пункт 1.3.1. – інформаційна довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі (в довільній формі), складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та пункт 1.3.2. – копія аналогічного договору, зазначеного в довідці, складеній відповідно до п.1.3.1. цього Додатку, та документи, що підтверджують його виконання (видаткова(і) накладна(і) або акт(и) прийому-передачі товару(ів), або лист-відгук від контрагента, який містить посилання на зазначений аналогічний договір.»
Нагадуємо Замовнику, що відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідальність за порушення вимог цього Закону
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) — за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) — за частиною 2 статті 164-14 КУпАП. Крім цього, відповідно до вимог пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 03.07.2011 № 3674-VI у разі винесення судовим органом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника на користь держави стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру мінімальної заробітної плати.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 13:10
Вирішення:
Згідно частини шістнадцятої статті 29 України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником було виявлено, серед іншого, такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції:
Інформація, зазначена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 20 січня 2021р. №2001—0811.3.3. не відповідає тій, що зазначена в наданому договорі. Так, згідно Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 20 січня 2021р. №2001—0811.3.3 строк виконання договору, укладеному з ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат», вказано 01.08.2019 – 31.05.2020. При цьому, згідно п.3.1. договору №190719ГМ від 19 липня 2019 року початком постачання електричної енергії Споживачу є дата, зазначена в заяві-приєднанні, яка є Додатком 1 до цього Договору. Водночас згідно Заяви-приєднання, наданої в складі тендерної пропозиції, початок постачання вказано з «01» ВЕРЕСНЯ 2019р.
Для усунення зазначеної невідповідності в повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей вказано, що учасник повинен привести у відповідність інформацію, зазначену в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 20 січня 2021р. №2001—0811.3.3. інформації, зазначеній в цьому договорі.
Слід зазначити, що згідно актів приймання-передачі електричної енергії, наявних в складі тендерної пропозиції, а також листа від АТ «Полатваобленерго» від 26.07.2019 №04-35/11496, наданого в якості підтвердження факту виконання договору, початком постачання електричної енергії для ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» є дата – 01 СЕРПНЯ 2019р.
Таким чином, надавши у відповідь на вимогу про усунення невідповідностей лист від АТ «Полатваобленерго» від 26.07.2019 №04-35/11496 та лист від АТ «Полатваобленерго» від 14.05.2020 №04-34/8061, ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ» тим самим усунуло невідповідності, зазначені в другому пункті вимоги стосовно необхідності надання документів, з яких вбачається, що аналогічний договір є виконаним.
При цьому, ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ» не усунуло невідповідності, зазначені в першому пункті вимоги, а саме: не приведено у відповідність інформацію, зазначену в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 20 січня 2021р. №2001—0811.3.3. (датою початку виконання договору вказано – «01 СЕРПНЯ 2019р.») інформації, зазначеній в цьому договорі (згідно Заяви-приєднання, наданої в складі тендерної пропозиції, яка є Додатком 1 Договору, початок постачання вказано з «01» ВЕРЕСНЯ 2019р.).
Отже, ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги:
Відхилено