-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги діагностичної візуалізації
Завершена
1 215 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 150.00 UAH
Період оскарження:
06.01.2021 11:33 - 21.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
02304a2eb8224db687987ffc1a8bd4ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-06-000594-b.a2
Назва:
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- План приміщення учасника Медея суми.pdf 08.02.2021 15:51
- лист-погодження можливості огляду приміщення.pdf 08.02.2021 15:51
- Скарга.pdf 08.02.2021 15:51
- протокол 46 від 01.02.21.pdf 08.02.2021 15:52
- Висновок санекспертизи.pdf 08.02.2021 15:52
- протокол 49 від 05.02.21.pdf 08.02.2021 15:52
- Акредитаційний сертифікат.pdf 08.02.2021 15:52
- стандарти ДБН.pdf 08.02.2021 15:52
- Експертний висновок акредитація.pdf 08.02.2021 15:52
- ліцензія.pdf 08.02.2021 15:52
- рішення від 11.02.2021№2458+лист замовнику.pdf 11.02.2021 19:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2021 №3204.pdf 23.02.2021 17:02
- рішення від 22.02.2021№3204.pdf 25.02.2021 20:41
- відповідь 15.02.2021 16:37
- докум експерта.pdf 15.02.2021 16:37
- план приміщень 2-й поверх.pdf 15.02.2021 16:37
- Акти огляду.pdf 15.02.2021 16:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2021 12:04
Дата розгляду скарги:
22.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2021 19:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.02.2021 20:41
Дата виконання рішення Замовником:
03.03.2021 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником рішення АМК буде виконано.
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
4838b99ed8c140d3bf53ec6bc1f823fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-06-000594-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, проаналізувавши та вивчивши Тендерну документацію на закупівлю послуг з діагностичної візуалізації, звертаємось до вас з приводу наступного: згідно п.10 Медико-технічних вимог ДК 021-2015 : 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації ( Послуги з обстеження хворих шляхом проведення магнітно – резонансної томографії (МРТ)) (додаток 1) вами встановлена вимога - Площа приміщень кабінету магнітно-резонансної томографії повинна відповідати вимогам Державних будівельних норм України В.2.2-10-2001 «Будинки і споруди ЗАКЛАДИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я», учаснику надати підтверджуючі документи (план приміщення тощо). Учасник повинен надати лист у довільній формі стосовно погодження з тим, що представники (спеціалісти) замовника мають можливість виїзду та огляду приміщень учасника, де планується надання послуг пацієнтам замовника на відповідність вимогам законодавства до моменту прийняття рішення про визначення його переможцем.
Стосовно даного пункту повідомляємо, що Постановою КМУ від 15 липня 1997 р. № 765 затверджено Порядок акредитації закладу охорони здоров’я. Акредитація закладу охорони здоров’я - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров’я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров’я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам. Акредитацію закладів, крім аптечних закладів, проводить Головна акредитаційна комісія та акредитаційні комісії, що утворюються при Міністерстві охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, структурних підрозділах охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій. Стандарти акредитації закладів затверджуються МОЗ України. Результати проведеної експертної оцінки експертною комісією вносяться до експертного висновку про відповідність закладу стандартам акредитації. Стандарти акредитації закладу охорони здоров’я затверджені Наказом МОЗ від 14.03.2011 №142 включають розділ 9, а саме: «Вимоги та експлуатація будівель і споруд закладу охорони здоров'я». Тобто, підтверджуючим документом відповідності площі приміщень вимогам Державних будівельних норм України В.2.2-10-2001 «Будинки і споруди ЗАКЛАДИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я» є діючий акредитаційний сертифікат та/або експертний висновок відповідності закладу стандартам акредитації. В зв’язку з цим виникає питання: яким чином огляд приміщення працівниками замовника матиме вищу юридичну силу від акредитаційного сертифікату? Також вами не надано ніяких підтверджуючих документів стосовно того, які саме спеціалісти (їх рівень освіти, кваліфікація тощо) планують оглядати приміщення.
Зважаючи на все вище перелічене, вимагаємо виключити або змінити дану вимогу, оскільки підтверджуючим документом, що свідчить про відповідність приміщення вимогам Державних будівельних норм України В.2.2-10-2001 «Будинки і споруди ЗАКЛАДИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я» є акредитаційний сертифікат.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2021 13:34
Вирішення:
Стосовно вашої вимоги повідомляємо наступне. Акредитації підлягають заклади охорони здоров’я, створені юридичними особами, незалежно від форми власності, на добровільних засадах. Обов’язковою є акретидація для закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу певного рівня кваліфікації. Тому наявність акредитаційного сертифіката не передбачено вимогами тендерної документації.
Акредитація не скасовує вимоги ДБН Будинки і споруди. Заклади охорони здоров'я. Критерій акредитації - це показник, який обраховується у відсотках як співвідношення набраної закладом суми балів до максимально можливої суми балів при оцінюванні досягнення стандартів.Акредитація проводиться 1 раз на 3 роки. Після акредитації особа може провести перепланування приміщення, тобто акредитація є і, при цьому, існує невідповідність вимогам ДБН. Отже, акредитацій ний сертифікат який діє на протязі трьох років не дає можливості встановити наявність дотримання конкретних вимог, визначених у ДБН.
Пунктом 8.2.5.18 ДБН встановлено, що вимоги до приміщень з приладами променевої та магнітної діагностики визначаються окремою медичною програмою.
Замовник має право здійснити візуальний огляд приміщень учасників, які планують надавати послуги з МРТ пацієнтам закладу замовника. Якщо в учасника є акредитацій ний сертифікат, який підтверджує відповідність вимогам ДБН, то огляд таких приміщень не порушує жодних вимог законодавства про закупівлі.
На момент оцінки учасника буде створена комісія. Законодавство не встановлює вимог до кваліфікації осіб замовника, які будуть включені до цієї комісії. Огляд наявності приміщення це те, що не потребує додаткової освіти чи вміння. Приміщення обо є, або немає. Мета комісії візуально оцінити приміщення на відповідність переліку, вказаному у ДБН для проведення мрт.
Виходячи із аналізу змісту вимоги та законодавчих підстав, дана вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.01.2021 11:40