• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний

Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2021 рік, відповідно після укладення договору обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування.

Торги не відбулися

786 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 930.00 UAH
Період оскарження: 06.01.2021 09:29 - 18.01.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

ВИМОГА на неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника

Номер: ff33b285f2a04fc3abe6f2f38703ee20
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-06-000234-c.a1
Назва: ВИМОГА на неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою ВІДДІЛУ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 27.01.2021 за № 13 (2021-Ц) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ФОП Іванова Олександра Валерійовича процедури закупівлі відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-01-06-000234-c. Відповідно до вказаного Протоколу підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника стало помилкове надання нами на вимогу п.6.3 ч.6 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника оригіналу документу, який підтверджує проходження санітарної обробки складського приміщення, датоване більше місячної давнини відносно дати оголошення торгів. Разом з тим нами був наданий оригінал договору про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації на 2021 рік, що підтверджує наявність договірних відносин з організацією по наданню послуг з санітарної обробки на 2021 рік та відповідного документу про обробку, датованого не більше місячної давнини відносно дати оголошення торгів, оскільки згідно Додатку №1 до договору від 04 січня 2021 року про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації періодичність обробки складає 1 раз на місяць. Також підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника стало відсутність звіту з перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018). ФОП Іванов О.В., як учасник зазначеної процедури закупівлі вважає прийняте рішення безпідставним та таким, що прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав: відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Оскільки вимога щодо надання оригіналу документу про проходження санітарної обробки приміщення та звіт з перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) в силу п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» не має відношення до технічної специфікації до предмета закупівлі та за своєю юридичною природою відноситься до кваліфікаційного критерію (а саме до матеріально-технічної бази – обробки приміщення, наявності відповідного обладнання, дотримання гігієнічних умов працівниками, тощо). Замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини 16 статті 29 та частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного, керуючись частиною 9 ст. 26, ч. 16 ст. 29, ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ФОП Іванова Олександра Валерійовича процедури закупівлі відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний), оформлене Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою ВІДДІЛУ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 27.01.2021 за № 13 (2021-Ц). 2. Розмістити у строк, встановлений законодавством, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією в електронній системі закупівель в порядку частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Надати Учаснику визначений законодавством строк для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.