• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон)

Торги не відбулися

1 765 583.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 827.91 UAH
Період оскарження: 05.01.2021 15:52 - 17.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скасування рішення уповноваженої особи відділу освіти Уманської міської ради про намір укласти договір від 27.01.2021 р.

Номер: 114f996de55141019361013647f90f5c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-05-001483-a.a2
Назва: Скасування рішення уповноваженої особи відділу освіти Уманської міської ради про намір укласти договір від 27.01.2021 р.
Скарга:
Протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.02.2021 13:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2021 20:39
Дата виконання рішення Замовником: 22.02.2021 12:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон), номер оголошення № UA-2021-01-05-001483-a ФОП Федько Д.О. відхилено відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ТОВ "УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД", Людмила Дорожинська +380968557793 lyuda_masyuk@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення уповноваженої особи відділу освіти Уманської міської ради про намір укласти договір від 27.01.2021 р.

Номер: d9281c2b87b24bbc87e9ce1257c33c33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-05-001483-a.a1
Назва: Скасування рішення уповноваженої особи відділу освіти Уманської міської ради про намір укласти договір від 27.01.2021 р.
Вимога:
В своїй тендерній пропозиції, а саме в довідці про кваліфікації та досвід працівників від 20.01.2021р. учасник зазначив, що до виробничого процесу будуть залучені водії Царук І.В. та Марков Ю.В., але не надав довідку - пояснення в довільній формі, що водій виконує сам обов’язки експедитора, що є порушенням вимог тендерної документації. В своїй пропозиції учасник не надав інвентаризаційну справу об’єкта, що орендується. Протокол здачі гігієнічнї атестації працівників хлібопекарні ФОП Федько Д.О. від 14.02.2019 р. оформлений без зазначення посади працюючого, що є суттєвим недоліком. Працівники Москалець М.В., Мельник П.Ф, Марков Ю.В. не пройшли гігієнічного навчання. Тендерна пропозиція ФОП Федько Д.О. містить Декларацію виробника, в якій вказані ГОСТ 28808-90 та ТУУ15.8-00389676-001:2009 скасовано В своїй тендерній пропозиції ФОП Федько Д.О. сфальсифікував накази №52 від 30 серпня 2019 року, № 67 від 14 липня 2020 року. Крім того ФОП Федько Д.О. надав накази на прийняття на роботу на тих працівників, що на даний час вже звільнені з підприємства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь відділу освіти Уманської міської ради (далі Замовник)на вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД» (далі Учасник) від 29.01.2021, №63 Замовник, керуючись частиною 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення», надає відповідь щодо надходження звернення від Учасника. Пункт 1 Вимоги: не надання учасником ФОП Федьком Д.О. довідки-пояснення в довільній формі, що водій виконує сам обов’язки експедитора. Замовник вважає, що дана вимога є неправомірною, оскільки учасником ФОП Федьком Д.О. у складі тендерної пропозиції подана довідка від 20.01.2021 «Про кваліфікацію та досвід працівників», в якій прописано, що водії Царук І.В. та Марков Ю.В. є експедиторами. Відповідно до вимоги тендерної документації (п.2.1, ч. 2, Розділ V) «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій», «…відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.», інформація про осіб, які виконують обов’язки експедиторів, наявна в повному обсязі в довідці 20.01.2021 «Про кваліфікацію та досвід працівників». Пункт 2 Вимоги: щодо неподання учасником ФОП Федьком Д.О. інвентаризаційної справи об’єкта у складі договору оренди приміщення, що орендується. Замовником в Додатку 2 до Тендерної документації чітко прописано: «якщо Учасник не має власної матеріально-технічної бази, надає копію договору оренди.» Вимога, не включала додатків та специфікацій до договору (на відміну від вимоги п.3 Додатку 2 до тендерної документації). Пункт 3 Вимоги: щодо не зазначення посади працюючого у протоколі здачі гігієнічної атестації працівників хлібопекарні ФОП Федько Д.О. від 14.02.2019р. Відповідно до вимоги тендерної документації (п.2.1, ч. 2, Розділ V) «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій», «…відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.», для Замовника визначальною була інформація про зарахування гігієнічночо заліку, що наявна у особистій медичній книжці працівників, які будуть здійснювати поставку продуктів харчування. Разом з тим у протоколі здачі гігієнічної атестації прописані прізвища працівників, а посади працівників які будуть залучені до виробничого процесу наявні в довідці «Про кваліфікацію та досвід працівників» а також в наказах. Враховуючи вищезазначене інформація подана в повному обсязі. Пункт 4 Вимоги: щодо ГОСТ 28808-90 та ТУ У 15.8-00389676-001:2009. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Федько О.Д. для підтвердження походження, безпечності і якості продукції подано наступні документи: - Декларація виробника; - Експертний висновок № 000028 п/21 від 18.01.2021. - Погодження Уманського міськрайонного управління держпродспоживслужби № 28.2./132 від 18.01.2021, що є підтвердженням відповідності поданих документів на вимогу Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), стандартам, державним стандартам, передбачених законодавством України. Пункт 5 Вимоги: щодо фальсифікації наказів. ФОП Федько О.Д. вносить інформацію в накази про прийняття на роботу, про звільнення з роботи….про прийняття на роботу та переведення. Відповідальність за повноту і достовірність даних в наведених документах несуть особи, які склали та підписали ці документи. Кадрові документи ФОП Федько О.Д. мають перевірятися представниками відповідних органів чи організацій. Щодо пропозицій: 1. Скасувати рішення уповноваженої особи відділу освіти про намір укласти договір від 27.01.2021р. 2. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Федька Д.О. відповідно до ч.1 статті 31 Закону. У Замовника (уповноваженої особи відділу освіти Уманської міської ради) не було визначених Законом підстав для скасування рішення уповноваженої особи відділу освіти Уманської міської ради про намір укласти договір та відхилення тендерної пропозиції ФОП Федька Д.О. 3. Щодо розгляду наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. Наступною у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки є тендерна пропозиція ТОВ "УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД". За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ "УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД" виявлено відсутність наступних документів: - довідка довільної форми про відсутність підстав згідно ч.2 ст. 17 Закону; - лист-гарантія щодо можливості забезпечення кількості в повному обсязі, якості товарів та своєчасної доставки їх до кожного окремого закладу освіти; - довідка довільної форми, яка засвідчує, що в ціну пропозиції включені всі витрати, включаючи вартість товару, ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше; - інформація про наявність діючої ліцензії на вид діяльності або лист-пояснення з посиланням на законодавчий акт, за яким не передбачено ліцензування діяльності суб’єкта господарювання, що здійснює постачання (реалізацію) товарів, що складають предмет закупівлі; - погодження територіального органу Держпродспоживслужби.
Статус вимоги: Задоволено