-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські вироби, конверти немарковані)
Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Лот 1 - 9 100.00 грн. (дев’ять тисяч сто грн. 00 коп.); Лот 2 – 1 200.00 грн. (одна тисяча двісті грн..00 коп). Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства. Учасник надає також скановану копію оригіналу банківської гарантії або документу з електронним підписом.
Завершена
348 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2021 14:30 - 13.01.2021 11:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
a70d4b1168ba49099932223dc0c3ec34
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-05-001800-c.b7
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Як виконав Вашу вимогу ТОВ "Українский папір" зазначену в пункті "19.2. таблицю відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: вимоги замовника, параметри запропонованого учасниками товару дані про виробника товару, країну походження, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них."
Звертаємо Вашу увагу на слова:"параметри запропонованого учасниками товару" відносно позицій що зазначені в ранійше поданій вимозі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2021 19:00
Вирішення:
В таблиці відповідності зазначені вимоги Замовника, параметри запропонованого Учасником товару, дані про виробника товару, країну походження, висновок щодо відповідності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
99cc15d5c450418e95b30a5e0a67435f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-05-001800-c.b6
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Де в оголошенні або в додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що (далі цитую вашу відповідь) В пропозиції повинен зазначатись товар, запропонований Учасником до поставки, а не вимоги Замовника?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2021 18:18
Вирішення:
Вимоги до змісту Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначені в ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може та не зобов’язаний процитувати весь Закон в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
49020b9094ba4808b801110cb6598f57
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-05-001800-c.b5
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Ми будемо звертатися до суду з вимогою відміни закупівлі та притягнення відповідальної особи за проведення закупівлі до адміністртивної відповідальності за порушення вимог закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2021 18:06
Вирішення:
Відповідно до Закону України Учасник має право на оскарження.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
93710e68eb634123ae6a63de0b68b70a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-05-001800-c.b4
Назва:
Дискримінація
Вимога:
ТОВ "Українский папір" в таблиці відповідності не надав підтвердження на поз. 3, 5, 16, 19, 20, 22, 29, 30, 72 73, оскільки за цими позиціями неможливо іденфікувати товар, що пропонується Учасником.
Ставлення повино бути оденаково до всіх Учасників закупівлі. А відтак, пропозиція підлягає відхиленню ТОВ "Українский папір"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2021 18:02
Вирішення:
ТОВ «Український папір» в Таблиці відповідності по всім позиціям, в тому числі по позиціям 3, 5, 16, 19, 20, 22, 29, 30, 72, 73 зазначив виробника товару та країну походження. За цими критеріями можлива ідентифікація товару.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення законодаства у сфері публічних закупівель
Номер:
2268a1b749b2460c8b2ed5342235c602
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-05-001800-c.b3
Назва:
Порушення законодаства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Замовником здійснено порушення ЗаконуУкраїни, а саме вимоги пункту 7 статті 14 Закону, в якому йдеться: "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів."
В системі ПРОЗОРО розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі за UA-2021-01-05-001800-c. "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне"
Учасниками процедури були поставлені запитання по закупівлі в період уточнень, на 5 (пять) запитань, що були подані через систему ПРОЗОРО в термін з 17 : 00 години 12 січня по 09 : 59 годину 13 січня 2021 року ЗАМОВНИКОМ НЕ НАДАНО ВІДПОВІДІ. Чим порошено вимоги ЗАКОНУ "Про публічні закупівлі" та створено передумови для спотворення результатів закупівлі.
З огляду на зазначене вимагаємо відмінити процедуру закупівлі на підставі пункту 17 статті 14 ЗУ " Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі:
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
В іншому випадку ми будемо звертатись до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2021 17:46
Вирішення:
Через електронну систему закупівель були подані 5 запитань: 12.01.2021р - о 15 год.26 хв.,17 год. 38 хв., 17 год.40 хв., та 13.01.2021р. - о 09 год.59 хв.
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України замовник надає роз'яснення на звернення учасників протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення, тобто в данному випадку до кінця робочого дня 13.01.2021р, а на останнє питання - до кінця робочого дня 14.01.2021р.. Але електронна система закупівель не надала замовнику технічної можливості для розміщення відповіді, так як заблокувала таку можливість в момент закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю. Вини замовника в діях системи закупівель немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження дискваліфікації
Номер:
fc3015ccac2c43718f1885aebdf82b89
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-05-001800-c.b2
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Відповідно до абзацу 2 пункту 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.»
Просимо надати відповідь з такого питання
1) Про які розбіжності йдеться в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26 січня 2021 року, якщо в документах, що надані Приватним підприємством «Самтекс дистрибуція» (далі - Учасник): «Пропозиція» та «Таблиця відповідності товару» інформація, що зазначена в графах найменування товару Замовника ідентична. При цьому, лише документі «Таблиця відповідності товару» зазначено, який товар пропонується Учасником. З огляду на викладене, просимо надати вказати який товар, що запропоновано Учасником не відповідає вимогам Замовника
При наданні відповіді звертаємо Вашу увагу на те, що документацією про проведення спрощеної закупівлі не забороняється надавати еквівалент або аналог товару. А відповідно до законодавства України, що не заборонено то дозволено. Тому на позицію 6 (відповідно до технічних вимог Замовника), а саме ДІРКОПРОБИВАЧ BUROMAX BM/4030 (20Л.), надано еквівалент, який за своїми технічними характеристиками відповідає вимогам Замовника Діркопробивач металевий з лінійкою (на 2 отвори); на 20арк.; кол. асорті; арт. KL2250; KLERK.
Водночас, на позицію 5 (відповідно до технічних вимог замовника) у наданих вами відповідях щодо діркопробивача зазначено.
ПП «Самтекс дистрибуція» в документах, що надав для підтвердження якості товару, зокрема «Таблиця відповідності товару» чітко зазначив товар, який він пропонує та котрий можна ідентифікувати із застосування Інтернету. А саме, зазначив назву товару, виробника (або постачальника товару на ринок України) його артикль.
При аналізі змісту документів, що надав ТОВ «Українский папір», такого здійснити не можливо, зокрема за позицією 5 (відповідно до технічних вимог замовника), який саме діркопробивач він пропонує та буде поставляти.
Також слід нагадати вимоги пункту 7 статті 14 Закону, а саме:
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
З огляду на викладене та відповідно до пункту 5 статті 14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.», вимагаємо відмінити рішення уповноваженою особою від 26 січня 2021 року, щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «Самтекс дистрибуція» на підставі вище зазначених фактів та статей 5 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пункту 14 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі (Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна – 100%).
Пов'язані документи:
Учасник
- Херсон обл енерго.docx 26.01.2021 19:12
Дата подачі:
26.01.2021 19:12
Вирішення:
Відповідно до п.24, ст..1 ЗУ «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі – пропозиція) — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
В пропозиції повинен зазначатись товар, запропонований Учасником до поставки, а не вимоги Замовника.
Відповідно до ч.4.ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції переможця спрощеної закупівлі. Тобто в договір, який укладається за результатами закупівлі, повинен бути включений перелік товарів, визначений саме в Пропозиції Учасника закупівлі, а не в будь-якому іншому документі.
Перелік товарів, зазначених в Пропозиції ПП «Самтекс дистрибуція», відрізняється від переліку товарів, зазначених в Таблиці відповідності, а саме:
П.15 – в Пропозиції значиться КАСОВА СТРІЧКА КЛ 55 1*57 ТЕРМО.СПЛ D(60М), а в Таблиці відповідності – Стрічка касова 57,5 мм термо, 55г/м2, 60м;
П.35 – в Пропозиції значиться ПАПІР САМОКЛЕЮЧИЙ 38*50*100 Л, а в Таблиці відповідності - Папірці клейкі 38*51, 100 аркушів пастель ВМ2310-99 BUROMAX;
П.64 – в Пропозиції значиться СКОТЧ 48Х60, а в Таблиці відповідності – Стрічка клейка пакувальна 48мм*66 ярд прозора, 40мкт, арт 12747 KLERK;
П.65 – в Пропозиції значиться СКОТЧ 48Х65, а в Таблиці відповідності - Стрічка клейка пакувальна 48мм*66 ярд прозора, 40мкт, арт 12747 KLERK.
Також зауважуємо на тому, що Замовником було відхилено пропозицію Учасника ПП «Самтекс дистрибуція» не за надання аналогічних товарів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.01.2021 16:32
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення законодавства
Номер:
5dbec61d24264bc4a821f0417020b6eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-05-001800-c.b1
Назва:
Порушення законодавства
Вимога:
Вимога щодо виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі»
В Законі України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначено вимоги до про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема:
П.2. стаття 22
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Стаття 23.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до документації спрощеної закупівлі у відповідності до законодавства. Зокрема, якщо Ви визначаєте конкретну марку товару надайте обґрунтування, яким чином інша марка може впивати на процес виконання покладених завдань, або додайте вираз еквівалент.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2021 11:30
Вирішення:
Норми ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі», на які Ви посилаєтесь, відносяться до процедури відкритих торгів.
Спрощені закупівлі здійснюються відповідно до ст..14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абз.2, п.4, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно до якого замовник може (а не зобов’язаний) вказати які аналоги приймаються у пропозиціях учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.01.2021 11:01