• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля

Завершена

3 692 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 923.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2017 12:13 - 13.03.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Тендерного комітету про намір укладення договору із ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС»

Номер: f032daa87e5b4b84a5a65f8c42a5bf78
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-15-000917-c.b2
Назва: Скарга на рішення Тендерного комітету про намір укладення договору із ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС»
Скарга:
СКАРГА відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. На офіційному веб-порталі системи публічних електронних закупівель «Prozorro» (https://prozorro.gov.ua/) 15 лютого 2017 року, Відділом освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області, було розміщено оголошення з ідентифікатором UA-2017-02-15-000917-c про проведення процедури відкритих торгів по закупівлі вугілля кам’яного антрацит, за кодом ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 – тверде паливо, у кількості 970 тонн. Відповідно до вимог електронного майданчику, ТОВ «ОС-НОВА 2007» подало свою тендерну пропозицію, відповідно до вимог тендерної документації до 07 год. 00 хв. 17.03.2017 р. За результатами аукціону, який відбувся 20.03.2017 14:35 - 20.03.2017 15:08, найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС». 27.03.2017 р. Замовником було розміщено Повідомлення про намір укласти договір, відповідно до якого Замовником було вирішено укласти із ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС». На нашу думку, таке рішення Замовника є протиправним, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» повинна була бути відхилена на підставі п. 4 ст. 30 Закону, як така, що не відповідає умовам, встановленим в тендерній документації, а саме: 1) У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» відсутня інформація про субпідрядника (субпідрядників), відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. 2) У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» відсутній проект договору, відповідно до ч. 3 Розділу VІ Тендерної документації. 3) У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» відсутні довідки, складені у довільній формі про відсутність підстав, передбачених ст. 17 закону України «Про публічні закупівлі». Надана одна зведена довідка, але не за всіма пунктами ст. 17 Закону, про які Замовник вимагав надати інформацію. 4) Довідка ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» про наявність спеціальних автомобілів для перевезення вугілля не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а саме форма довідки надана не за встановленою формою Тендерної документації та відсутня інформація про виробника транспортного засобу. 5) Довідка ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» щодо виконання учасником аналогічного договору містить інформацію про 1 договір. Відповідно п. 3 ч. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, у формі повинно було бути зазначено 3 договори, а копії надані 3 договорів (1 та більше). 6) Довідка з описом технічних та якісних характеристик запропонованого товару ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а саме відсутня повна назва виробника. 7) У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» відсутня копія сертифікату якості на вугілля, відповідно до вимог абз. 1 ч. 6 Розділу ІІІ Теднерної документації. Надано лише копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що не є однаковимим документами. Окрім того, тендерна пропозиція ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» повинна була бути відхилена на підставі п. 3 ст. 30 Закону, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» містить недостовірну інформацію, а саме: 1) У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» надана Довідка, відповідно до п. 4 Додатку 4 Тендерної документації Замовника, про внесення до Додатку 5 Наказу від 12.06.2015 р. № 415ог Першого заступника керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України (керівника Антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей). Зазначена у наданій довідці інформація є недостовірною, оскільки, по-перше ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» не внесено до Додатку 5 або 9 Наказу від 12.06.2015 р. № 415ог Першого заступника керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України (керівника Антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей) як вантажоотримувача вугілля кам’яного від ПАТ «ГЗФ «Краснолуцька», а по-друге ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» взагалі не внесено до відповідного Додатку, як вантажоотримувач вугілля кам’яного від будь-якого виробника. Рішенням Замовника про намір укласти договір із ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» та не відхиленням тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» на законних та обгрунтованих підставах, порушено право та законні інтереси ТОВ «ОС-НОВА 2007» на подальше укладання договору про закупівлю із Замовником з метою отримання прибутку. Оскільки, відповідно до Статуту, метою здійснення господарської діяльності ТОВ «ОС-НОВА 2007», зокрема, є отримання прибутку внаслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. На підставі вищенаведеного та керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду; 2. Зупинити на час розгляду цієї скарги процедуру відкритих торгів, за оголошенням з ідентифікатором UA-2017-02-15-000917-c, Відділом освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області по закупівлі вугілля кам’яного антрацит, за кодом ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 – тверде паливо, у кількості 970 тонн. 3. Зобов’язати Тендерний комітет Відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області скасувати Рішення про намір укласти договір із ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» від 27.03.2017 р. за оголошенням з ідентифікатором UA-2017-02-15-000917-c. 4. Зобов’язати Тендерний комітет Відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» на підставі п.п. 3-4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Зобов’язати Тендерний комітет Відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області усунути порушення процедури закупівлі та завершити відкриті торги, за оголошенням з ідентифікатором UA-2017-02-15-000917-c, по закупівлі вугілля кам’яного антрацит, за кодом ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 – тверде паливо, у кількості 970 тонн, відповідно до вимог чинного законодавства про публічні закупівлі. Додатки: 1. Рішення про намір укласти договір із ТОВ «ВКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» (витяг з веб-порталу); 2. Платіжне доручення про оплату за подання скарги.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.04.2017 20:47
Дата виконання рішення Замовником: 28.04.2017 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: порушення усунені відповідно до рішення
Автор: ТОВ "OC-НОВА 2007", Суховій Людмила Василівна +380513231617 os-nova2007@meta.ua
Вимога
Вирішена

наявні дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: d0111852066b4d47be95506cc31e1eb2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-15-000917-c.a1
Назва: наявні дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації , замовником на підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам вимагається надати один з наступних документів: -Копію сертифікату відповідності на вугілля. Проте, дана вимога є незаконна та дискримінаційна виходячи з наступного. Сертифікат відповідності не є обов’язковим згідно вимог чинних національних стандартів для вугілля кам’яного. Згідно ДСТУ 7146:2010 для вугілля кам’яного на підтвердження його технічним і якісним характеристикам вимагається лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість вугілля кам’яного. Крім того, документ, який вимагає Замовник, надається лише за заявою виробника до уповноважених установ. Оскільки Учасник не є виробником вугілля, то Замовник зобов’язує його до договірних відносин із безпосереднім виробником вугілля. У випадку придбання вугілля безпосередньо не у виробника, а у посередника, та за відсутності договірних відносин із виробником надати вищевказані документи не вбачається можливим, а тим більше – зобов’язати виробника звертатися до уповноважених установ та отримувати дані документи, які не передбачені та не вимагаються нормативно-правовими актами України. Отже, даною вимогою Замовник надає переваги виробникам вугілля і дискримінує учасників, що не є виробниками. Тому ця вимога є незаконною та дискримінаційною. Враховуючи все наведене вище, просимо внести відповідні зміни до документації та привести її у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: відповідь на вимогу щодо усунення дискримінаційних порушень
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 09.03.2017 12:05
Підтвердження вирішення: Дані зауваження, які відображені у вимозі прийняті до уваги. Відповідні зміну будуть внесенні до документації. Також зміни до документації будуть оприлюднені додатково на сайті.
Задовільнена: Так