-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Cуміші насіння газонних трав
Завершена
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2017 14:09 - 27.03.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Скасувати рішення
Номер:
6e19fccadbee4d2391e74b2f33f64a30
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-14-000854-a.a3
Назва:
Скасувати рішення
Вимога:
Учасником не надано фінансового звіту.
Прошу дискаваліфікувати учасника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2017 21:50
Скарга
Залишено без розгляду
1
Номер:
c2bb5a0766e24ce792ce4d895ea56ced
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-14-000854-a.a2
Назва:
1
Скарга:
Прошу скасувати рішення про дискваліфікацію по причині:
1. Наведена причина відхилення, що учасник ТОВ ""Агровектор+" є пов’язаною особою з іншими учасниками або з членами тендерного комітету, що не відповідає дійсності, та не має ніякісінького цьому підтвердження.
2. Що Замовником не чітко був прописаний зміст тендерної пропозиції, та відхилено учасника за не надання довідки про відповідність учасника нормам чинного законодавства, а саме:
- Закону України "Про санкції" від 14.08.2014 р. № 1644-VII;
- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 р. № 1702-VII;
- Указу Президента України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16.09.2015 р. №549/2015;
- Постанови Кабінету Міністрів «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей» від 07.11.2014р. №595;
- Постанови Кабінету Міністрів «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015р. №1035;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 р. № 1147.
Хоча дана вимога вказана Замовником не чітко та вже після пунктів які йдуть по порядку, де вказано які документи подавати та після всього описання не тільки документів а і якості та формату їх подання, для запутування написано, що кожен учасник самостійно відповідає за зміст поданої тендерної пропозиції та дотримання норм чинного законодавства України, в тому числі і далі йде весь перелік, а в кінці сховано надання довільної довідки про це, що можна розцінити двояко.
Відповідно до Закону "Про публічні закупівлі" ст. 22 п.3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але надання даних довідок не відповідає законодавству (та ще й так нечітко вказано, що навіть в період уточнень не було можливості звернути увагу Замовника на дану проблему).
Згідно Закону "Про публічні закупівлі" ст. 16 п.4 відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Виходячи з вищесказаного та керуючись законодавством прошу провести перекваліфікацію Учасника ТОВ "Агровектор+".
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 12.04.2017 № 2038.pdf 13.04.2017 16:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2017 18:18
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.04.2017 16:12
Вимога
Є відповідь
Перекваліфікувати не можна залишити без розгяду!!!
Номер:
342a5c3415784761af5d536bb7aeb860
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-14-000854-a.b1
Назва:
Перекваліфікувати не можна залишити без розгяду!!!
Вимога:
Прошу скасувати рішення про дискваліфікацію по причині:
1. Наведена причина відхилення, що учасник ТОВ ""Агровектор+" є пов’язаною особою з іншими учасниками або з членами тендерного комітету, що не відповідає дійсності, та не має ніякісінького цьому підтвердження.
2. Що Замовником не чітко був прописаний зміст тендерної пропозиції, та відхилено учасника за не надання довідки про відповідність учасника нормам чинного законодавства, а саме:
- Закону України "Про санкції" від 14.08.2014 р. № 1644-VII;
- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 р. № 1702-VII;
- Указу Президента України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16.09.2015 р. №549/2015;
- Постанови Кабінету Міністрів «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей» від 07.11.2014р. №595;
- Постанови Кабінету Міністрів «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015р. №1035;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 р. № 1147.
Хоча дана вимога вказана Замовником не чітко та вже після пунктів які йдуть по порядку, де вказано які документи подавати та після всього описання не тільки документів а і якості та формату їх подання, для запутування написано, що кожен учасник самостійно відповідає за зміст поданої тендерної пропозиції та дотримання норм чинного законодавства України, в тому числі і далі йде весь перелік, а в кінці сховано надання довільної довідки про це, що можна розцінити двояко.
Відповідно до Закону "Про публічні закупівлі" ст. 22 п.3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але надання даних довідок не відповідає законодавству (та ще й так нечітко вказано, що навіть в період уточнень не було можливості звернути увагу Замовника на дану проблему).
Згідно Закону "Про публічні закупівлі" ст. 16 п.4 відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Виходячи з вищесказаного та керуючись законодавством прошу провести перекваліфікацію Учасника ТОВ "Агровектор+".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2017 20:32
Вирішення:
Відповідь на вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГРОВЕКТОР+» щодо скасування рішення про дискваліфікацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
10.04.2017 17:12
Підтвердження вирішення:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА опрацьовано вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГРОВЕКТОР+» щодо скасування рішення про дискваліфікацію.
За результатами опрацювання повідомляємо наступне. Дана вимога є необґрунтованою з наступних причин.
У поданій тендерній формі «Пропозиція», яку підписано директором ТОВ «АГРОВЕКТОР+» В.А. Яресько та скріплено печаткою товариства, міститься інформація про те, що: ТОВ «АГРОВЕКТОР+» вивчило, прийняло та погодилось з усіма умовами тендерної документації на закупівлю Код 03110000-5 за ДК 021:2015«Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва» (суміші насіння газонних трав), затверджену на засіданні тендерного комітету КП УЗН Шевченківського району (протокол від «14» березня 2017 р. № 11/17-п). Проте, довідки, яка вимагалась тендерною документацією замовника (стор. 4-5) про те, що учасник самостійно відповідає за зміст поданої тендерної пропозиції та дотримання норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Закону України "Про санкції" від 14.08.2014 р. № 1644-VII;
- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 р. № 1702-VII;
- Указу Президента України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16.09.2015 р. № 549/2015;
- Постанови Кабінету Міністрів «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей» від 07.11.2014р. №595;
- Постанови Кабінету Міністрів «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015р. №1035;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 р. № 1147, надано не було.
Додатково наголошуємо, що відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. У зв’язку з відсутністю таких звернень, стає зрозуміло, що Учаснику ТОВ «АГРОВЕКТОР+» були зрозумілі її зміст і вимоги.
Також, відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. ТОВ «АГРОВЕКТОР+» надано у складі тендерної пропозиції скановану копію довідки (Довідка ст17.pdf), яка підписана директором В.А. Яресько та скріплена печаткою товариства, де зазначено: тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника, що є вагомою підставою для відмови учаснику ТОВ «АГРОВЕКТОР+».
У зв’язку з вищевикладеним Замовник (КП УЗН ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ) не має підстав для скасування рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГРОВЕКТОР+» згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».